dat zal wel lukken denk maar je zal wel veel moeten tanken 125cc crosmotors rijden ook met een 32mm maar die maken wel meer toeren natuurlijk maar ik denk dat t wel lukt
moet zeker kunnen, weet alleen niet of het nog nut heeft. zie dat je nu 18 keihin hebt, probeer het eerst eens met een 26 of 28 carb. en 125, 250 en 500 hebben allemaal 38mm carburateur en 80cc heeft 28mm carburateur(heb ik zelf ook)
zecht niex... op een cr 80 kan ok zat een 32 of een 38mm .. maar op een 110cc, zou ik een 28mm keihin zetten (vanwege brandstofverbruik)
,,en als je een echte heb is hij vet snel ,met de goeje afstelling
zecht niex... op een cr 80 kan ok zat een 32 of een 38mm .. maar op een 110cc, zou ik een 28mm keihin zetten (vanwege brandstofverbruik)
,,en als je een echte heb is hij vet snel ,met de goeje afstelling
blaat?
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
zecht niex... op een cr 80 kan ok zat een 32 of een 38mm .. maar op een 110cc, zou ik een 28mm keihin zetten (vanwege brandstofverbruik)
,,en als je een echte heb is hij vet snel ,met de goeje afstelling
han wie heeft er een 80cc crossmotor, juist ja ikke dus. er zit toch echt een 28mm op. en wat rudy zegt klopt: je blaat