Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 32mm op 110cc malossi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1081 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12911 - 32mm op 110cc malossi
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1744 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ghost-rider 25-10-2003 22:00 Print topicpost

Posts: 1886
ey kep een MB8 110malossi verzuipt die 32mm niet op mijn MB en wat zullen de prestaties wezen met een 26mm malossi spruistuk

 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!

arrier 25-10-2003 22:04 Print reply
Posts: 2221
dat zal wel lukken denk maar je zal wel veel moeten tanken 125cc crosmotors rijden ook met een 32mm maar die maken wel meer toeren natuurlijk maar ik denk dat t wel lukt
 
Luc 25-10-2003 22:07 Print reply

Posts: 3590
alles lukt, alleen afstellen zal bij verschillende maten wat moeilijk zijn,

mar bij deze combi moet het wel lukken

 
Mono-Nut! 25-10-2003 22:09 Print reply

Posts: 623
32mm op een 125 crosser? zal wel een 36mm zijn misschien nog wel een 38 mm. op een 80 crossertje staat al een 28 mm achter
 
JIMMY 25-10-2003 22:13 Print reply

Posts: 2765
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen5

32mm op een 125 crosser? zal wel een 36mm zijn misschien nog wel een 38 mm. op een 80 crossertje staat al een 28 mm achter



Niet gaan overdrijven he..

Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 25-10-2003 22:15
 
Rick 25-10-2003 22:14 Print reply

Posts: 3788
op mijn 125 zat een 38 vlakschuif idd
 
Ride like your ass is on fire!!!
RB 25-10-2003 22:16 Print reply

Posts: 504
moet zeker lukken,echter wel kleine kans dat in onder beetje blijft verzuipen,MB blokje is tenslotte niet te vergelijken met een 125cc crossblok.
 
bart de scootergek 25-10-2003 22:23 Print reply

Posts: 8916
moet zeker kunnen, weet alleen niet of het nog nut heeft. zie dat je nu 18 keihin hebt, probeer het eerst eens met een 26 of 28 carb. en 125, 250 en 500 hebben allemaal 38mm carburateur en 80cc heeft 28mm carburateur(heb ik zelf ook)
 
Honda RC-33
han 26-10-2003 18:21 Print reply
Posts: 82
zecht niex... op een cr 80 kan ok zat een 32 of een 38mm .. maar op een 110cc, zou ik een 28mm keihin zetten (vanwege brandstofverbruik)
,,en als je een echte heb is hij vet snel ,met de goeje afstelling
 
Rudy 26-10-2003 19:00 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: han

zecht niex... op een cr 80 kan ok zat een 32 of een 38mm .. maar op een 110cc, zou ik een 28mm keihin zetten (vanwege brandstofverbruik)
,,en als je een echte heb is hij vet snel ,met de goeje afstelling


blaat?
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
mr200r 26-10-2003 19:34 Print reply
Posts: 5122
Te groot
 
mr200r
dick1 26-10-2003 19:44 Print reply
Posts: 971
symen heeft 39 keihin pwk
 
SIWWN 26-10-2003 19:45 Print reply
Posts: 7079


 
jeroen 26-10-2003 19:47 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dick1

symen heeft 39 keihin pwk

op 80cc?


 
bart de scootergek 26-10-2003 19:48 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: han

zecht niex... op een cr 80 kan ok zat een 32 of een 38mm .. maar op een 110cc, zou ik een 28mm keihin zetten (vanwege brandstofverbruik)
,,en als je een echte heb is hij vet snel ,met de goeje afstelling


han wie heeft er een 80cc crossmotor, juist ja ikke dus. er zit toch echt een 28mm op. en wat rudy zegt klopt: je blaat
 
Honda RC-33
dick1 26-10-2003 19:50 Print reply
Posts: 971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen

[...]

op 80cc?


message=
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen

[...]

op 80cc?



wat denk je zelf????

Dit bericht is ge-edit door dick kalsbeek op 26-10-2003 19:51
 

Dit topic is 1744 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved