Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Smering nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1138 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1290 - Smering nsr
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1141 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

nsr-gast 19-8-01?20:03 Print topicpost
Posts: 334
Ik zit met een vraag:
Hoeveel smeert een nsr standaard?? Dus als je gewoon niks aan je brommer hebt veranderd en dus nog gewoon je oliepompje gebruikt. Hoeveel smeert ie dan??
 

verwijderd 19-8-01?20:08 Print reply
Posts: 4082
ik denk 1:50
 
B3AST 19-8-01?21:34 Print reply
Posts: 2469
Ik ben geen fan van oliepompen... het zou wel releks zijn enso, maargoed, ik haal liever die zooi uit me blok, scheelt weerstand en is niet zo'n gekut als je op gaat voeren...
 
- insane in the brain -
SpeedYveS 19-8-01?22:23 Print reply
Posts: 1644
Ik gebruik de pomp niet, maar hij zit er nog wel in, heeft het nou echt zoveel zin om het tandwiel er uit te halen?

 
-Michiel RS- 19-8-01?22:26 Print reply
Posts: 2803
nee, ik hoor vaak dat brommers er ineens een stuk harder door gingen rijden, maar dat is gewoon gelul of het kwam door wat anders.
De weerstand van z'n tandwieltje wat meedraaid is te verwaarozen.
 
SpeedYveS 19-8-01?22:39 Print reply
Posts: 1644
Als ik weer us tijd over heb, ga ik m;n olie pompje weer werkend maken, injectie olie is beter omdat je dan heel zware olie kan pompen lijkt mij, en dan gewoon ook een op 75/50 smeren in de benzine, zit je goed. Maar weet iemand welke aansluiting naar je spruitstuk gaat, en of je de andere aansluiting direct op je oliedoos moet aansluiten of dat er nog gekke dingen tussen zitten, en een goeie manier om te testen of hij werkt?

 
Robert Lukkes 20-8-01?12:01 Print reply
Posts: 1406
Een standaard NSR heeft standaard smering nodig: -> 1:50 is standaard.
 
I'm a supersonic highspeed racer
barry 20-8-01?12:15 Print reply

Posts: 7387
ja gaat gewoon mengsmering rijden, haalt de olie uit de tank die onder je buddy zit, gooit er benzine in, en sluit hem af. als je een keer zonder benzine komt te staan heb je nog reserver, in je reserver tank , altijd handig.

ik heb dit dacht ik van iemand gehoord hier op het forum maar ik weer niet meer wie.
 
He?
Nick - Administrator 20-8-01?12:23 Print reply

Posts: 4967
Van Lude
 
gran turismo 20-8-01?12:29 Print reply
Posts: 735
Dat was mijn Idee, ik gebruik het al een tijdje, en het werkt perfect.
Sta ik opeens stil, ff slangetje verwisselen op me carb en rijden maar weer.

[EDIT]
http://213.46.26.143/showtopic.asp?id=1052&fid=1
[/EDIT]
 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)
nsr-gast 20-8-01?13:26 Print reply
Posts: 334
Het zit zo: ik ga vanavond mijn nsr opvoeren (met 70cc e.d.) en ik wil eigenlijk wel mijn oliepompje behouden, maar met 70cc moet je 1:40 smeren, kan je je oliepompje nog zo stellen dat ie i.p.v 1:50 (wat ie nu dus schijnt te smeren) 1:40 gaat smeren?? Of moet je naast je oliepomje gewoon wat extra olie in je benzine tank gooien??
 
Rene 20-8-01?13:41 Print reply
Posts: 2573
ik doe het zo: ik gebruik de olietank gewoon, en als exta
gooi ik 1:25 in mn tank.. maar 1:50 zou denk ook wel genoeg zijn
ken je mooi zo tanken
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
nsr-gast 20-8-01?16:31 Print reply
Posts: 334
1:25??? Als je brommer sowieso al olie krijgt en je gooit er nog eens een keer zoveel in je tank bij, dan moet ie totaal wel 1:20 of minder smeren!!!!!!!!! Das toch 10.000x te veel!!!!!
 
Siepie Wokkel 20-8-01?18:11 Print reply
Posts: 3888
gooi die oliepompjes weg neemt alleen maar ruimte in beslag en tank gewoon mengsmering waarom moeilijk doen alst makkelijk kan net als met die domme luchtfiletrehuizen gooi er gewoon een twin air achter heb je ook geen gezeik
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Junkie XR 20-8-01?20:15 Print reply

Posts: 5753
Kijk, da's nog eens een wijze man met ervaring
 
SpeedYveS 20-8-01?22:32 Print reply
Posts: 1644
1:25 smeren scheelt ook heel veel kracht, ik rij harder met 1:50 dan met 1:+-35 duzz (injectie olie heeft hier minder last van denk ik)
 

Dit topic is 1141 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved