Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 20 mm mikuni op standaard

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 867 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12857 - 20 mm mikuni op standaard
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 793 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Wheelie-Johie- 17-10-2003 18:58 Print topicpost

Posts: 2814
ik heb dus een honda mtxsh met een standaard blok en een promaen een 20 mm mikuni + 4klepsmembraan. ik heb nu al veel geprobeert met sproeiers ik ben begonnen met 70, 80 100, 140 ,150 en nu heb ik zelfs een 160 erin zitte en nog steeds kandie alleen volgas als ik me choke indoe! heeft iemand hier een verklaring voor. ik heb vandaag me hele cilinder erafgehaald en nieuwe pakkingen eropgezet dus valse luht is het volgens mij niet! moet ik overgaan op een 170 of 180???????????
ik moet erg ver fietsen voor ik me sproeiers kan kopen dus HELP
 
trots BMW e30 325i eigenaar

Rudy 17-10-2003 19:12 Print reply

Posts: 3471
heb je een luchtfilter?
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
huh 17-10-2003 19:18 Print reply
Posts: 1755
20 mikuni op een ori cil? Das toch wel beetje overdreven?

Maar goed, gewoon grotere sproeier dr in zetten, als je zeker weet dat je geen valse lucht hebt...

En als ie dalijk wel goed vol gas loopt met een grotere sproeier...en stationair/kwart gas slaat ie steeds af, dan weet je waarschijnlijk dat het valse lucht was ...en moet je dus die valse lucht oplossen en weer kleinere sproeier enz...

Maja, ik weet hoe irritant het is om steeds maar een grotere sproeier te moeten gaan kopen, terwijl je al met asociaal grote sproeiers rijdt.
 
-jaZper- 17-10-2003 20:51 Print reply

Posts: 3841
ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn orginele mb cilinder, ik had er een 20mm bij gekockt maar die was dus veel te groot liep op alle sproeiers uitermate kut en ik kon niet die goudgelige kleur op mijn bougie krijgen.
ik heb toen een 16mm spruitstuk gekocht met die zelfde 20mm carb en hij liep geweldig let er wel ff op dat je de overgang van die 20mm carburateur naar die 16mm spruitastuk soepeler maakt, dit krijg je door dat spruitstuk aan het begin,(kant van de carburateur) iets uit te vijlen naar 20mm in een hoek van 45 graden.
zo voorkom je dat hij slecht stationair loopt en vermogen verliest
 
groene motoren gaan harder
-Wheelie-Johie- 24-10-2003 20:49 Print reply

Posts: 2814
het is gelukt hoor ik het nu een 180 erin zitte en me kleurtje is heerlijk bruin! hij staat nu dus helemaal perfect! volgende week begin ik weer opnieuw wan tdan krijg ik me 70
heeft iemand een inschatting wat voor sproeier er dan in moet? het is een zeta 70
duzzz...
 
trots BMW e30 325i eigenaar
SMALL HONDA 24-10-2003 20:55 Print reply

Posts: 1575
100-120
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
martinus83 24-10-2003 20:58 Print reply

Posts: 3718
180 sproeier?? whooooo ..65 rijde met verbruik van 1:6

me broer rijd malossi licht getuned, 20 mm sproeier 150 geloof ik..dus idd 120 a 130 denk ik
 
Pol de MT5 Crosser 24-10-2003 21:28 Print reply

Posts: 2892
Waat een onzin.... zon grote sproeier ken nooit man kijk eens naar je carb......
anders heb je dik valse lucht

ik rijd met sproeier 90 op een 70cc zeta ook met een 20mm mikuni en geen luchtfilter er op

maar das allemaal pas gereviseerd en dat scheelt ook met sproeier.....als alles versleten is moet hij een grotere sproeier
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
bart de scootergek 24-10-2003 21:31 Print reply

Posts: 8916
zit toch verschil tussen keihin en mikuni sproeiers, maar dan nog is het een behoorlijk grote sproeier
 
Honda RC-33
mr200r 24-10-2003 22:24 Print reply
Posts: 5122
kleiner.
 
mr200r
Pingu 25-10-2003 12:35 Print reply
Posts: 1842
Ik heb ook een 20 op ori cil gehad.. valt nauwelijks af te stellen.. dus toen had ik er maar een 70je bijgekocht
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 25-10-2003 14:02 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pingu

Ik heb ook een 20 op ori cil gehad.. valt nauwelijks af te stellen.. dus toen had ik er maar een 70je bijgekocht


ach ja je moet zo je redenen hebben om een 70 te kopen he

 
nobody fuck with us!!
-Zeroed in- 25-10-2003 16:44 Print reply

Posts: 3255
hoi johie
uitgevonden hoe je moet posten?
ik hoop voor jou dat je snel die zeta krijgt.

mzzl anton

Dit bericht is ge-edit door -Zeroed in- op 25-10-2003 16:44
 
-Wheelie-Johie- 25-10-2003 20:02 Print reply

Posts: 2814
ik weet dat een 180 groot is voor een 50 maar hij loopt gewoon prima naar mijn idee. ik heb geen signalementen van valse lucht. dus. en de brommerboer zij dat het ook wel kon

heeft mikuni daar vaker last van ofzo? of moet ik gewoon is proberen met nieuwe zuigerveren?

eigenlijk boeit het me niet meer zoveel want ik heb hem gekocht met proma en 20 mm mikuni en 4 klepsmembraam dusse dat waren voor mij ook genoeg factoren voor een 70(tja waarom niet)
 
trots BMW e30 325i eigenaar
KaWaReZ 25-10-2003 20:14 Print reply

Posts: 20582
hehe

ik rij (reed met 120), nu weer met 100 op mn 50cc...

Tsjah...
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges

Dit topic is 793 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved