Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Uiterlijk Forum - Topic #12847 - wicked! aparte motoren
|
Pagina 6 van 6
|
Dit topic is 6392 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
RUTGER_86 |
17-10-2003 15:56 |
Posts: 1183 |
whooooooo carbjus hoeveel mm zijn dat wel niet
ik wil niet weten hoeveel dat ding vebruikt
|
|
DE MANNE VAN JANNE |
|
vinnie |
17-10-2003 15:59 |
Posts: 3505 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
met die 48cylindermotor valt ook niet mee te rijden, was alleen gemaakt voor de show volgensmij
Quote: "Oh, and not only does it run - but it is rideable - JUST! - the engine and box alone weight just over a ton! "
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
mikey |
17-10-2003 15:59 |
Posts: 2392 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kawa 50
Noem dan eens een diesel motorfiets! Ik weet er geen een. Iig geen een uit 2002/2003.
Ik weet wel dat Kawasaki ooit een diesel crosser heeft gebouwd. Ik denk dat die dinge nooit een kans maken.
Je moet een dieselpomp kwijt. Is veel gewicht.
Wil je nog hard ook? Er is nooit ruimte voor een turbo.
Yamaha YZF-R1 TDi ?
op MF zag ik laatst die pagina, de URL weet ik zelf niet maar ze zijn er, ze rijden, ze zijn te koop en worden nog nieuw gemaakt, ruimte zat voor een turbo
|
|
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals * |
|
De Schout |
17-10-2003 16:01 |
Posts: 5327 |
kijk ff twee pagina's trug
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
clkdtm |
17-10-2003 16:02 |
Posts: 121 |
die rooie kawasaki is echt een beest mar ik vraag me af ik heb een paar reken sometjes gemaakt aan de kant die je bekijkt zie ik er 16 (kan me vergissen) aan de anderekant het zelfde denk dat zijn er al 48 dan ga ik persoonlijk uit van 120cc cilinders als het niet meer is dat is 48x120 is wel ff 5,760cc maar als je als die cilinders ziet zal dat ook wel wat wegen ik denk al gauw een tonnetje of 6 (als een goldwing al ong 4 ton weegt) dus als je kijkt denk ik niet dat hij zo ongeloofelijk snel gaat maaaaaaaaaaaaaaaar het staat wel ongeloofelijk stoer ik zou wel willen wetn welke sneller is die kawasaki (rood) of die van danoonte de eerste drie (honda shadow!?!?)
trouwens de 5e foto van markos vind ik net een gehandicapte voertuig geen poorem
|
|
|
|
Rik |
17-10-2003 16:04 |
Posts: 3464 |
neolampje logisch dat zoiets gemaakt is voor da show anders koopt hij wel een snelle 4 takt, als het om de snelheid ging..
|
|
|
|
vinnie |
17-10-2003 16:04 |
Posts: 3505 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: clkdtm
die rooie kawasaki is echt een beest mar ik vraag me af ik heb een paar reken sometjes gemaakt aan de kant die je bekijkt zie ik er 16 (kan me vergissen) aan de anderekant het zelfde denk dat zijn er al 48 dan ga ik persoonlijk uit van 120cc cilinders als het niet meer is dat is 48x120 is wel ff 5,760cc maar als je als die cilinders ziet zal dat ook wel wat wegen ik denk al gauw een tonnetje of 6 (als een goldwing al ong 4 ton weegt) dus als je kijkt denk ik niet dat hij zo ongeloofelijk snel gaat maaaaaaaaaaaaaaaar het staat wel ongeloofelijk stoer ik zou wel willen wetn welke sneller is die kawasaki (rood) of die van danoonte de eerste drie (honda shadow!?!?)
trouwens de 5e foto van markos vind ik net een gehandicapte voertuig geen poorem
je moet ff die site lezen, het is 4.2 liter oid
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
Martijn |
18-10-2003 19:31 |
Posts: 10000 |
tis 2takt kutjes..
jammer dat er geen expansie opzit..
maja..kan ook niet he ...kun je 48 expansies gaan maken...
edit: whahah stom ding...een inlaatspruitstuk voor 8 cils ...yeah right...die achterste cils krijgen dus echt wel weinig mengsel dan...
troeeeeeeppp
Dit bericht is ge-edit door Martijn op 18-10-2003 19:38
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
arie-de-arier |
18-10-2003 21:07 |
Posts: 10000 |
tot dat je de rekening vna de wegenbelasting ziet
|
|
Allah is beter |
|
Nightbat |
18-10-2003 21:35 |
Posts: 550 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: clkdtm
als een goldwing al ong 4 ton weegt
een Goldwing 4000Kg?
Misschien alstie van puur goud gemaakt zou zijn
400kg max!
Ik geloof dat als het gewicht van een motor daarboven komt, niet eens meer een motor is
(niet helemaal zeker, maar dacht dat bijv. om die redenen op die zware trikes je geen helm hoefde te dragen, kan trouwens ook meer zijn 500kg ofzo)
|
|
|
|
John Huijben |
18-10-2003 22:33 |
Posts: 2433 |
gaaf joh, jammer dat het niet rijd ,maar hij heef ter we lveel moeite voor gedaan,
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
bart de schakelgek |
18-10-2003 22:36 |
Posts: 5987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Nightbat
[...]
een Goldwing 4000Kg?
Misschien alstie van puur goud gemaakt zou zijn
400kg max!
Ik geloof dat als het gewicht van een motor daarboven komt, niet eens meer een motor is
(niet helemaal zeker, maar dacht dat bijv. om die redenen op die zware trikes je geen helm hoefde te dragen, kan trouwens ook meer zijn 500kg ofzo)
hoe dat met dat gewicht zit weet ik niet maar ff je droom over trikes uit de wereld helpen, trikes zijn geen motoren want: 3 wielen , achteras van een auto, grootte van een auto
op het kenteken staat auto(trike)
|
|
Limburger |
|
Nightbat |
18-10-2003 23:12 |
Posts: 550 |
Dat kan, ik weet alleen dat een motor boven "XX" kilo voor de wet geen motor meer is
ik weet niet eens oftie dan goedgekeurd word om op de nederlandse weg te rijden door het RDW
maar vertel 's waarom je op kleinere Trikes wel een helm opmoet
OT!!!!!
ging voor een antwoord daarvoor naar RDW online
bij het zoeken kwam ik dit tegen:
http://www.rdw.nl/cg...ned01030304_0017.htm
Wat begint met dit:
Quote: Europese ?standaard? voor motorfietsen en bromfietsen
Het is zover! Wat voor personenauto?s op de weg al langer gold, is nu ook een feit voor motorfietsen en brommers: zij vallen voortaan onder de Europese eisen die ?Brussel? stelt.
datum: 12-3-2003
|
|
|
|
Dit topic is 6392 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 6 van 6
|
|