Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn
mss zit je veer verkeerd om, die je schakelas weer terugtrekt..
of die schakelkrans zit niet goed om je schakelwals heen..moet in het midden zitten (weet jij vlgs mij ook wel )...maar kan zijn dat ie is verschoven bij het monteren...
toen met de waterpomp tang op die kroon geprobeert dat ging gewoon goed schakelde perfect,denk neit echt dat het die veer is,dan zou die ook niet lekker moeten schakelen bij omhoog schakelen.
heb nu al weer 150 km gereden
dat fluit geluid is weg, maar dat terug schakelen is nog niet goed
1 versnelling schakeld tie wel gewoon goed terug zonder gefock maar 2 versnellingen of
of van 5 naar 1 moet ik elke keer iets pook terug tikke,
ben er al wel aardig aan gewend maar toch wil ik het wel ff fixxe,koppeling moet ik om de 30 km ook weer eind aan draaien snap ik ook nie hoe dat komt majah,heb nog nix los gehaald of gedaan,haal de kickstart kap er over een week naar me toets week er wel af dan maar ff goed kijkeh wat de oorzaken van de probleempjes zijn
heb hem nog steeds niet afgesteld, had er gewoon sproeier 82 ingezet gasnaald in het midde en lucht op 1,5 slag rijd op zich heel lekker bougi is wel zwart maar dat kan geen kwaad met nieuwe lagers denk ik,gooi er dan ook wel is 78 in kijkeh of dat beter is
alleen hij wil nu ook helemaal niet meer trekke in de 5 de versnelling, rij in de 4 70km/h @ 11k
schakel ik dan door dan zakt tie terug naar de 60 @ 8 k heb gewoon 12 52 verhouding
hopen dat tie met 78 sproeier dan ook weer door trekt anders moet ik echt acuut opzoek naar 16 mm hevel choke
heb zelf zon idee dat het die veer is die achter de kickstart kap zit, die om die schakel as zit,of nie???