Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Appie RV4 blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 871 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12806 - Appie RV4 blok
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 834 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Markos 15-10-2003 16:45 Print topicpost

Posts: 5048
Ik wil misschien een tuareg of een red rose kopen, maar beide hebben een RV4 blok (toch) en kheb daar eigenlijk alleen slechte shit over gehoord. Maar wanneer is da blok dan slecht want ik neem aan dat het heus niet zomaar ineens kaduk is (toch..?)


ik heb de search gebruikt maar kon eik nix vinden, mocht iemand wel een topic weten waar het in staat geef dan de url maar..
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us

Bullet 15-10-2003 16:56 Print reply

Posts: 12150
zon rv4 kan enorm gaar zijn, maar kan ook in topconditcie zijn.

hangt aan de vorige eigenaar!
 
**My BungHole Will Speak Now**
jackmasterTZR 15-10-2003 16:58 Print reply

Posts: 3062
ik dnek dat het blok niet echt slecht is mits het standaard is en goed onderhouden zoals bullet al zegt. maar volgens mij kunnen die blokken niet zo goed tegen opvoer spullekes

 
Pingu 15-10-2003 17:57 Print reply
Posts: 1842
Electronica is bij die brommers ook vaak zwak.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Markos 15-10-2003 18:19 Print reply

Posts: 5048
ik wilde hem dan eik best redelijk origineel houden, alleen minimale dingen zoals uitlaat hoogstens (1 omdak voor da opvoer spul toch nie genoeg geld heb, 2 omdak de te hoge beotes dan niet kan betalen 3. denk dat zo'n ding toch wel redelijk zou kunnen lopen met 50cc enzo? hoe hard zou een ori rv4 blokkie kunnen op een tuareg met hoogstens andere uitlaat? en op een red rose?
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Bullet 15-10-2003 18:42 Print reply

Posts: 12150
rv4 heeft stand. een snelle cilinder, dus zal wel iets van 80km zijn ofzo
 
**My BungHole Will Speak Now**
SIWWN 15-10-2003 18:45 Print reply
Posts: 7079
80/85 kun je wel halen
 
Markos 15-10-2003 18:56 Print reply

Posts: 5048
maar waar moet ik dan precies op letten als ik een brommer met rv4 blok ga kopen?

Ik had trouwens een red rose te koop gezien met een extra blok erbij, alleen dan helemaal in onderdelen, kan ik dit a;s domme bosmongool met een beetje moeite in elkaar zetten?
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Superfunk 15-10-2003 19:04 Print reply

Posts: 1442
Mijn rv4 blok die onder me af1 zat, liep heel lekker, maarja de onsteking is het grote probleem, mijn blok zat ik eerst ook te vervloeken, totdat het de bobine bleek te zijn .
Tja let gewoon goed op het electrische gebeuren.
 
Superfunk, it\\\'s not a dream.
Markos 15-10-2003 20:26 Print reply

Posts: 5048
maar als je er dan voor zorgt dat de elektrische zooi helemaal goed is, en je laat het blok verder origineel, hoef je dus eigenlijk geen problemen te verwachten? of blijft die elektrische zooi kapot gaan?
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
-Zeroed in- 16-10-2003 2:36 Print reply

Posts: 3255
die sjit gewoon goed onderhouden, gewoon zorgen dat het hele kabelboom gebeuren e.a. in topconditie verkeert, dan kan er vrij weinig fout gaan.
 
LambalraceR 16-10-2003 19:46 Print reply

Posts: 2187
de ontsteking is idd altyd het probleem heb ik ook moeten vervangen toen
 
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden
Markos 16-10-2003 23:04 Print reply

Posts: 5048
Kun je zo'n kabelboom ook los kopen? En hoeveel kost zoiets dan?
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Daan Da Man 17-10-2003 0:55 Print reply
Posts: 2064
mwaaaaaaaaaah nie zeure op de ontsteking enzo...
Is allemaal precies hetzelfde als wat er in oud model rs zit, of bijvoorbeeld gilera gsm of bijvoorbeeld nieuw model rs of bijvoorbeeld derbi sm of bijvoorbeeld.....


je raadt het nooit... er zit zowat overal een ducati ontsteking in en cdi


valt wel mee dus.

en ori 50... 2 fluitpoortjes erbij en het gaat ongeveer even hard als een 80polini onbewerkt. ervaring
 
Saknet 17-10-2003 2:28 Print reply

Posts: 10355
hm ideetje voor mijn af-1..
2 fluitpoortjes? waar psies dan x]

en past zon ontsteking echt zomaar op een af-1

die van derbi zijn zeker goedkoper omdat er toevallig geen aprilia opstaat zeker?
dus die kenne der dan beter op neem ik aan

en wat ik denk van die bedrading

als je door de regen wil moet je het zelf goed intapen...
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Daan Da Man 17-10-2003 9:16 Print reply
Posts: 2064
kheb nu nie wveel tijd om te ahntwoorden maar de cdi buijboorbeeldis het zelfde, vand ucati. een zwart doosje met een ronde uitstulping
verdi rosso bianco en de korstluitingkabel aansluiting rechts. rechtsbovenin komt de bougiekabel eruit. zwart
 

Dit topic is 834 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved