Bullet |
15-10-2003 16:56 |
Posts: 12150 |
zon rv4 kan enorm gaar zijn, maar kan ook in topconditcie zijn.
hangt aan de vorige eigenaar!
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
jackmasterTZR |
15-10-2003 16:58 |
Posts: 3062 |
ik dnek dat het blok niet echt slecht is mits het standaard is en goed onderhouden zoals bullet al zegt. maar volgens mij kunnen die blokken niet zo goed tegen opvoer spullekes
|
|
|
|
Pingu |
15-10-2003 17:57 |
Posts: 1842 |
Electronica is bij die brommers ook vaak zwak.
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
Markos |
15-10-2003 18:19 |
Posts: 5048 |
ik wilde hem dan eik best redelijk origineel houden, alleen minimale dingen zoals uitlaat hoogstens (1 omdak voor da opvoer spul toch nie genoeg geld heb, 2 omdak de te hoge beotes dan niet kan betalen 3. denk dat zo'n ding toch wel redelijk zou kunnen lopen met 50cc enzo? hoe hard zou een ori rv4 blokkie kunnen op een tuareg met hoogstens andere uitlaat? en op een red rose?
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
Bullet |
15-10-2003 18:42 |
Posts: 12150 |
rv4 heeft stand. een snelle cilinder, dus zal wel iets van 80km zijn ofzo
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
SIWWN |
15-10-2003 18:45 |
Posts: 7079 |
80/85 kun je wel halen
|
|
|
|
Markos |
15-10-2003 18:56 |
Posts: 5048 |
maar waar moet ik dan precies op letten als ik een brommer met rv4 blok ga kopen?
Ik had trouwens een red rose te koop gezien met een extra blok erbij, alleen dan helemaal in onderdelen, kan ik dit a;s domme bosmongool met een beetje moeite in elkaar zetten?
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
Superfunk |
15-10-2003 19:04 |
Posts: 1442 |
Mijn rv4 blok die onder me af1 zat, liep heel lekker, maarja de onsteking is het grote probleem, mijn blok zat ik eerst ook te vervloeken, totdat het de bobine bleek te zijn .
Tja let gewoon goed op het electrische gebeuren.
|
|
Superfunk, it\\\'s not a dream. |
|
Markos |
15-10-2003 20:26 |
Posts: 5048 |
maar als je er dan voor zorgt dat de elektrische zooi helemaal goed is, en je laat het blok verder origineel, hoef je dus eigenlijk geen problemen te verwachten? of blijft die elektrische zooi kapot gaan?
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
-Zeroed in- |
16-10-2003 2:36 |
Posts: 3255 |
die sjit gewoon goed onderhouden, gewoon zorgen dat het hele kabelboom gebeuren e.a. in topconditie verkeert, dan kan er vrij weinig fout gaan.
|
|
|
|
LambalraceR |
16-10-2003 19:46 |
Posts: 2187 |
de ontsteking is idd altyd het probleem heb ik ook moeten vervangen toen
|
|
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden |
|
Markos |
16-10-2003 23:04 |
Posts: 5048 |
Kun je zo'n kabelboom ook los kopen? En hoeveel kost zoiets dan?
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
Daan Da Man |
17-10-2003 0:55 |
Posts: 2064 |
mwaaaaaaaaaah nie zeure op de ontsteking enzo...
Is allemaal precies hetzelfde als wat er in oud model rs zit, of bijvoorbeeld gilera gsm of bijvoorbeeld nieuw model rs of bijvoorbeeld derbi sm of bijvoorbeeld.....
je raadt het nooit... er zit zowat overal een ducati ontsteking in en cdi
valt wel mee dus.
en ori 50... 2 fluitpoortjes erbij en het gaat ongeveer even hard als een 80polini onbewerkt. ervaring
|
|
|
|
Saknet |
17-10-2003 2:28 |
Posts: 10355 |
hm ideetje voor mijn af-1..
2 fluitpoortjes? waar psies dan x]
en past zon ontsteking echt zomaar op een af-1
die van derbi zijn zeker goedkoper omdat er toevallig geen aprilia opstaat zeker?
dus die kenne der dan beter op neem ik aan
en wat ik denk van die bedrading
als je door de regen wil moet je het zelf goed intapen...
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Daan Da Man |
17-10-2003 9:16 |
Posts: 2064 |
kheb nu nie wveel tijd om te ahntwoorden maar de cdi buijboorbeeldis het zelfde, vand ucati. een zwart doosje met een ronde uitstulping
verdi rosso bianco en de korstluitingkabel aansluiting rechts. rechtsbovenin komt de bougiekabel eruit. zwart
|
|
|
|