Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 16 mikuni VS 18 mm keihin

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 680 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #12786 - 16 mikuni VS 18 mm keihin
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3234 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

pepijn 14-10-2003 21:59 Print reply
Posts: 1287
mikunie is niet slecht maar keihin is toch net een tand fijner
 
bart de scootergek 14-10-2003 22:02 Print reply

Posts: 8916
wat befoel je met aan tand fijner, afstellen? beter lopen?
 
Honda RC-33
Blukaap 14-10-2003 22:06 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommerfreakz

[...]

Bij die dingen komt het wel vaak voor dat ie bij spruitstuk afscheurt en das minder :(


Moet je kunnen sleutelen he, dan gebeurt het niet meer .

Ik zou ook voor de 18 keihin gaan, ziet er ook nog eens origineel uit, past op de originele aansluiting (ook je luchtfilterslang enzo dus).
En ze rijden zooooo heerlijk.
 
Bastila is lief
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 14-10-2003 22:31 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommerfreakz

[...]

Bij die dingen komt het wel vaak voor dat ie bij spruitstuk afscheurt en das minder :(


goed behandelen ... ?

Dit bericht is ge-edit door Oscar O. - [HRC Nijmegen] op 14-10-2003 22:31
 
nobody fuck with us!!
-jaZper- 15-10-2003 11:30 Print reply

Posts: 3841
nou dan ga ik maar eens op zoek naar een 18mm keihin, heeft iemand enig idee wat die carbs kosten?
 
groene motoren gaan harder
SIWWN 15-10-2003 11:40 Print reply
Posts: 7079
Denk tussen de 40 en 75 euro
 
Ralf 15-10-2003 11:44 Print reply

Posts: 9073
Nieuw? NEVER.
Imi wel ja
 
SIWWN 15-10-2003 11:49 Print reply
Posts: 7079
2e hands bedoel ik.

(nieuw iets van 150 euro ofsow toch?)

Dit bericht is ge-edit door SIWWN op 15-10-2003 11:50
 
-jaZper- 15-10-2003 11:51 Print reply

Posts: 3841
nou ik bedoel dus 2de hands ik ga echt geen nieuwe kopen het enige verschil met die nieuwe en die 2de handse is de prijs
 
groene motoren gaan harder
Blukaap 15-10-2003 15:16 Print reply

Posts: 10006
En de vlotternaald, die wil nog wel eens versleten zijn (maar is te vervangen aan een "aardig" prijsje).

Maar 2e hands: rond de 40 euro.
 
Bastila is lief
Honda- mt 15-10-2003 15:37 Print reply
Posts: 523
Je moet niet die import troep kopen van 50cc.nl al dat rubber word keihard en zet enorm uit.
 
-jaZper- 15-10-2003 16:46 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda- mt

Je moet niet die import troep kopen van 50cc.nl al dat rubber word keihard en zet enorm uit.

nee dat was ik ook niet van plan.
ik heb hier 2 cilinders voor me liggen de een is een 50cc inport en de ander is een euro kit, heeft iemand een iedee welke beter is/langer mee gaat?
 
groene motoren gaan harder
bart de scootergek 15-10-2003 16:48 Print reply

Posts: 8916
als ze beide ori zijn de eurokit, maar hij zal niet zo lang mee gaan als een zeta ofzo hoor
 
Honda RC-33
MWvdK 15-10-2003 16:48 Print reply

Posts: 2247
je bedoelt, imi vs euro? naja dan de euro maar...
 
-jaZper- 15-10-2003 16:55 Print reply

Posts: 3841
nou dit word dan de setup om die kreidler te verslaan: 50 cc euro kit door mijzelf getuned (als dat maar goed gaat) een 18mm keihin carburateur, een 50cc homoet uitlaat, een powerfilter, carbonne membraam kleppen, normale ontsteking.
nou ik ga nu naar de schuur toe om ff met de dremel te spelen.

duim voor me
 
groene motoren gaan harder

Dit topic is 3234 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved