Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - vloeibare pakking

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1070 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12782 - vloeibare pakking
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1572 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

roymt5 14-10-2003 15:11 Print topicpost

Posts: 1238
kan ik mijn vloeibare pakking ook tussen de carburateur en spruitstuk done?
 
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!!

Ralf 14-10-2003 15:16 Print reply

Posts: 9073
joah.
 
Erik_P 14-10-2003 15:51 Print reply

Posts: 690
Maar er moet eigenlijk ook een isolatiepakking tussen he? (Is eerder topic over geweest hoor)
 
-
Blukaap 14-10-2003 16:04 Print reply

Posts: 10006
Neuh.
Maar kan/schijnt handig (te) zijn (ivm trillingen en warmteoverdracht).
Vloeibare pakking is overigens niet nodig als je dat isolator ding er niet tussen hebt zitten, dan zit er nl een mooie rubberen ring in je carburateur.

Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 14-10-2003 16:05
 
Bastila is lief
Rick 14-10-2003 16:05 Print reply

Posts: 3788
zou ik dat trouwens ook kunnen gebruiken als koppakking voor mijn 100cc eurocilindro ofniet?
 
Ride like your ass is on fire!!!
Blukaap 14-10-2003 16:08 Print reply

Posts: 10006
Als het is om de koelvloeistof binnen te houden wel.
Maar tegen de druk vd verbranding helpt het niet (lang).

Oplossing: O-ring d'r in fabrieken en de rest insmeren met vloeibare drek.
 
Bastila is lief
Rick 14-10-2003 16:09 Print reply

Posts: 3788
hmm dus het kan wel
en o-ring enzo heb ik geen zin in, maar ik wil ff rijen met die 100cc
 
Ride like your ass is on fire!!!
Paul80 14-10-2003 16:58 Print reply
Posts: 21
nee dat moet je dus niet doen, Ik neem aan dat die 100cc enigsinds wat power levert...dan blaast ie `m er meteen tussenuit. Ik weet niet wat voor een cilinder het is maar als je de originele koppakking zou bekijken dan zou je wel zien waarom dat niet zal werken.
 
barry 14-10-2003 17:25 Print reply

Posts: 7387
ik denk ook bij 100cc dat de druk te hoog is
 
He?
Mr Pain 14-10-2003 17:49 Print reply
Posts: 4966
met 50cc kan je meer druk hebben als 100

maar goed, of een o-ring en de rest vloeibaar pakking, of gewoon pakking
 
Paul80 15-10-2003 17:51 Print reply
Posts: 21
duh. dat lijkt me logische he . Maar als jij een honda mt 80 cc cilinder pakt dan kan een 110 cc zoals je m koopt in de winkel dus never nooit niet minder compressie hebben he.
 
MWvdK 15-10-2003 17:55 Print reply

Posts: 2247
hangt ook van de kwaliteit vloebare pakking af... kameraad van me heeft ouderwetse... das goed spul, blaast er niet tussen weg (ook niet met 14 bar ) heb zelf van die curil shit, das waardeloos...
 
xplodus 15-10-2003 18:19 Print reply
Posts: 124
Bij me tomosjes gewoon met vloeibare pakking gedaan, is er ook gedeeltelijk tussenuit geblazen(bij tomos al).

Gewoon pakkingen of o-ring of zelf pakking maken als het maar eventjes is

 
Laten we lekker link gaan doen!!! :-)
roymt5 15-10-2003 21:05 Print reply

Posts: 1238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MWvdK

hangt ook van de kwaliteit vloebare pakking af... kameraad van me heeft ouderwetse... das goed spul, blaast er niet tussen weg (ook niet met 14 bar ) heb zelf van die curil shit, das waardeloos...
Ja die heb ik ook van die Curil dus die gaat er nie tussen?
 
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!!
mr200r 15-10-2003 21:15 Print reply
Posts: 5122
nee,vloeibarepakking is rommelkan via carb spruitstuk inlopen met gevolg plakkende
membraanplaatjes.beter helemaal niet gebruiken.
 
mr200r
SIWWN 15-10-2003 21:16 Print reply
Posts: 7079
Moet je het fatsoenlijk laten drogen en dat siliconen spul gebruiken.
 

Dit topic is 1572 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved