Bullet |
14-10-2003 15:21 |
Posts: 12150 |
wat doe je moeilijk, koop gewoon een eurokitje ofzo.
volgens mij kun je niet echt veel vermogen uit die ori cil krijgen.
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Honda- mt |
14-10-2003 15:26 |
Posts: 523 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
wat doe je moeilijk, koop gewoon een eurokitje ofzo.
volgens mij kun je niet echt veel vermogen uit die ori cil krijgen.
Nee maar is handig voor de wouten en het is goeie kwaliteit
|
|
|
|
huh |
14-10-2003 16:50 |
Posts: 1755 |
Misschien als je hem professioneel laat tunen dat er wat vermogen uit te halen is...probleem met die Nederlandse ori MT cilindertjes is dat de spoelers kut zijn, dus je kan wel lekker je andere poorten (in- en uitlaat) vergroten, je zal ook je spoelers moeten doen en om dat zelf te doen...Tja das een ander verhaal
Je kan ook een 50 snel imitatie kopen, daar staat links ook 49cm3, dus kun je zeggen: "kijk maar, is origineel".
Staat alleen geen HM16.6, maja...dat weten ze nie zulle we maar zegge
|
|
|
|
Honda- mt |
14-10-2003 21:42 |
Posts: 523 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: huh
Misschien als je hem professioneel laat tunen dat er wat vermogen uit te halen is...probleem met die Nederlandse ori MT cilindertjes is dat de spoelers kut zijn, dus je kan wel lekker je andere poorten (in- en uitlaat) vergroten, je zal ook je spoelers moeten doen en om dat zelf te doen...Tja das een ander verhaal
Je kan ook een 50 snel imitatie kopen, daar staat links ook 49cm3, dus kun je zeggen: "kijk maar, is origineel".
Staat alleen geen HM16.6, maja...dat weten ze nie zulle we maar zegge
Nee maar dat is niet cool, het is cool als ze vragen ja wat heb je eronder liggen "ja orginele cilinder" Dan denken ze whahahah en dan zien ze me wegrijden...
Maar als ik die uitlaat poort verhoog en de inlaat vergroot en em een stukje uithoon hoeveel zou dat dan schelen t.o.v een 50 snel?
|
|
|
|
boy.schouten |
14-10-2003 21:57 |
|
SIWWN |
14-10-2003 21:59 |
Posts: 7079 |
Dat zijn wel andere 'originele'cilinders
|
|
|
|
bart de scootergek |
14-10-2003 21:59 |
Posts: 8916 |
dat zijn de ori snelle cilinders, zie daar maar eens aan te komen. zijn behoorlijk duur en volgens mij best schaars.
edit: is er iemand die het wel eens geprobeerd heeft want ik kan laten tunen voor 15 euro per uur, is dat veel? anders laat ik hem wel aantal uren hakken en zagen
Dit bericht is ge-edit door honda cr80 op 14-10-2003 22:01
|
|
Honda RC-33 |
|
Pistonpen Paultje |
14-10-2003 21:59 |
Posts: 8678 |
ori cilinders schijnen moelijk gd tunen zijn, maar van de andere kant, je hebt veel vlees om in te snijden, dus een ervaren tuner kan er aardig wat van maken...
|
|
|
|
pepijn |
14-10-2003 22:00 |
Posts: 1287 |
vraag het aan marcel hier die was een paar dagen geleden ook bezig zon orgineeltje te tunen
|
|
|
|
BSTS |
26-3-2006 23:06 |
Posts: 4241 |
die orginele 50 cc cilinder zijn idd wel snel.
maar zijn niet de cilinders die wij hier kennen,
in de sobw gebruiken ze vak de bekende belgische 50 cc cilinder.
deze is zeer snel, ( te maken ) en heeft een lange stand tijd
|
|
sprintjah |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
26-3-2006 23:08 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
die orginele 50 cc cilinder zijn idd wel snel.
maar zijn niet de cilinders die wij hier kennen,
in de sobw gebruiken ze vak de bekende belgische 50 cc cilinder.
deze is zeer snel, ( te maken ) en heeft een lange stand tijd
topic is al 3 jaar oud
om toch maar even wat toe te voegen
originele cilinder of niet maakt op rollerbank niet uit , te hard is te hard , of je nou 65 gaat met een originele cilinder of een max tuned race blabla ding . (kijk naar senda oid , zelfs al hebben ze ori cil ontbegrenst heb je nog een boeten)
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 26-3-2006 om 23:32 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
BSTS |
26-3-2006 23:09 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
topic is al 3 jaar oud
is dat erg dan?
mischien zijn er mensen die er wat aan hebben.
die mischien zelf een snelle 50 cc willen.
en nu mischien weten dat een belgische goed is voor tunen.
nq please!
|
|
sprintjah |
|
The Catfish |
26-3-2006 23:27 |
Posts: 1337 |
alsof ze ook naar je cilinder kijken.
|
|
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face.. |
|
BSTS |
26-3-2006 23:29 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: The Catfish
alsof ze ook naar je cilinder kijken.
waarom snap ik jou niet?
leg ff uit wat je ermee bedoelt?
|
|
sprintjah |
|
The Catfish |
26-3-2006 23:31 |
Posts: 1337 |
als je het begin leest zie je dat de TS een originele
cilinder wilt hebben, omdat dat hij dan kan zeggen tegen
de politie: kijk meneer, het is een originele cilinder.
maar daar schiet je niks mee op als hij op de rolbank
toch nog teveel kW draait omdat hij getuned is.
snapje?
|
|
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face.. |
|