oke mijn papa had inplaats voor zen motor in de winter en orginele tsx gekocht, met veel roest en die al 3 jaar stilstaat.
hij dus rustig begonnen... en stukje b beetje alles opgebouwd, op een avond hoorde ik gezaag en geveil uit de schuur komen dus ben ik maar even gaan kijken en jahoor was hij met de cilinder en zuiger bezig
dus ik eens kijken, hij had het volgende gedaan:
1: de zuiger afgeslepen, naar de spoelpoorten.
2: de zuiger aan de inlaat kant hmm 2cm ingekort
3: de uitlaatpoort 1cm breden en euhh cm hoger
4: cilinderkop MAXIMAAL afgevlakt.
dus ik inmezelf lachen...
dat gaat nooit goed, als je die uitlaat poort zag
was me toch een gat maarja.
me vader alles inelkaar enz.
na 3 jaar en zware verneukte roest enz.
loopt hij hem aan, en loopt hij binnen 3 meter
ik stond met men bek open.
maar hij wou niet verder.
dus ik zei`` laat mij es``
dus2 ik ff aanlopen, liep hij ik harder gaan lopen en gas vol open, en ja hoor dat ging ie...
eerst ff rustig beetje toeren gemaakt toen gaan rijden.
dat ding rijd me toch goed, en snel
helemaal orgineel!!!!!! dat ding hoort voor geen meter te lopen en reed hard..
maakt 9000toeren wat je eigenlijk maar orgineel niet boven de 6k uitkomt.
pff ik stond versteld.
alles geen powerband
geen membraam hea,,
ik dacht dat gaat echt nooit goed lopen met zulke euhh extreme aanpassingen maar hij reed byzonder goed..
hoe kan dit zo komen