Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Problemen Furia (sm)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1071 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12760 - Problemen Furia (sm)
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 898 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mulachi 13-10-2003 20:05 Print reply
Posts: 89
AHaha mensen kwil echt ni moeilijk doen maar ik hoor nu van een vriend da alsk men tanwiel verhouding 72-13 van maak dat hij goed gaat optrekke en een defitge snelheid gaat hebben men powerband gaat dan verkorten zodat hij bij 5000 toeren al optrekt en dat da wel soepel ga rijden aangezien alle brommers met zo een verhouding in de winkels worden verkocht ?

Iem een argument ?????????

 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 13-10-2003 20:06 Print reply

Posts: 7007
ja doe maar dan zie je t vanzelf

72 achter zie je wel vaker, maar neem dan 66 of iets dergelijks

edit: dan heb je geen overtoeren en rij je toch wat minder hard, en trek je weer wat harder op

Dit bericht is ge-edit door Oscar O. - [HRC Nijmegen] op 13-10-2003 20:06
 
nobody fuck with us!!
Lateralus 13-10-2003 20:20 Print reply
Posts: 1
kijk, als ge nen schakel brommer standaard in de winkel koopt dan zit er een tandwielverhouding van 13-72 op, dus wa zitte jullie nu allemaal te zevere van "ge gaat teveel toeren" maken, ge gaat gij ni teveel toere maken, ik zou wel een stukje in die uitlaat laten zitte dan pas ga je hem rond de 55 krijgen. en met een stukje in de uitlaat en die tandwielverhouding gaat ge zeker ni teveel toeren maken. vuile marginale kloot lol
 
Mike de klerk 9-11-2003 20:21 Print reply
Posts: 211
orginle brommer hebben neit altidj 13 voor. ik had 11 voor. Je moet gewoon een prop in je uitlaat laten zetten, dat scheelt alzekers 20 KM/H verander ej sproeier tot een kleinere en hij krijgt minder benzine. zo rijdt je bijna zo goed als orgineel. geen 13 voor en orgineel achter. dat trekt niet. als je groot tandwiel achter neemt, kun je net zo goed een kleinere voornemen. hetzelfe resultaat en voor is goedkoper als achter. het is allen zo dat je het preciezer kunt regelen met je tandwiel achter omdat als je achter 1 tander veranderd het geen reet uitmaakt ,maar als je dat voor doet, scheelt het procentueel veel meer.
 
MH Furia Power 74cc aluminium + 21mm + Bidalot Race uitlaat

Dit topic is 898 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved