ik zou eerst maar eens even kijken of je accu 100% is, want die zorgt ervoor dat je lichten niet zomaar doorbranden. sinds ik een accu erin heb is er geen enkel lichtje meer doorgebrand. ik heb hier gehoord dat de accu juist de spanningsregelaar is.
accu is gloednieuw, maar nadat de zekering was doorgebrand zat ie er niet meer tussen en brandde al me lichtjes door. Nu is mijn vraag, als ik 'm zonder zekering ertussen zet of dan me accu niet naar de gallemiezen gaat...
Oke, ben eindelijk wat verder, via m'n achterlicht kreeg ik eindelijk een duidelijke meeting maar dat leverde alleen maar meer problemen. Zonder accu ertussen levert hij 3 tot 9 volt als je een dot gas geeft. Zet ik m'n accu eraan gaat ie over de 12v heen...
het is een nieuwe kabelboom en er is maar 1 manier om die accu aan te sluiten :(
heb je wel een 6-volt accu? en het is nogal logisch dat als de zekering van je accu eruit klapt dat de stroomkring naar de accu onderbroken is en dus al je lichten eruit klappen.
De accu word niet bijgeladen en de zwarte draden waarop je tellerverlichting, neutraallampje, remlicht e.d. zit doen het nu niet meer sinds m'n accu leeg is, maar die zouden toch gewoon op de lichtspoel moeten kunnen branden of heb ik het nu fout?