hmm..
cilinder heb je er al ooit afgehad neem ik aan?
als je je blok open gaat maken, moet je eerst je koppelingsdeksel eraf halen, daar zie je de koppeling zitten, het kickstart mechanisme, de oliepomp, een stuk schakelas, nokkenplaatje, krukastandwiel het tandwiel van de balansas en de toerentelleraandrijving. (bij nsr/mbx blok ook nog de waterpomp)
Haal de koppeling er eerst vanaf, daarna het kickstartmechanisme en je schakelas eruit halen, ook dat ding voor je toerentelleraandrijving.
Steek nu je koppelingshuis weer op de as en leg je blok neer op je koppelingshuis, dat werkt fijner omdat hij zo niet beweegt (alleen ronddraaid)
Alle boutjes eruit en je kunt je carters uit elkaar halen. Dit doe je gewoon door een paar zachte (soms wat hardere) tikjes te geven op je krukas en tandwielas.
Hierna kun je het carter er af halen, daaronder zie je dan je krukas zitten, de versnellingsbak (2 assen, schakelwals, moffen) en je balansas zitten. Deze kun je er allemaal uitnemen en dan heb je je blok uit elkaar gehaald
edit:
zie ook dit: http://www.brommerforum.nl/showtopic/12731 topic
Dit bericht is ge-edit door Hier_ben_ik op 14-10-2003 16:28
|