Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - dubbele seatpipe

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1042 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12737 - dubbele seatpipe
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1541 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap 13-10-2003 13:54 Print reply

Posts: 10006
Het ziet er niet uit, je achterwiel zit continu tegen je demper aan te butsen en je verliest er waarschijnlijk nog vermogen mee ook.
En het risico op warmlopers zou ook wel eens wat hoger kunnen worden door dat stuk waterleiding wat je er aan wil fabrieken.

Enige fatsoenlijke oplossing: Cilinder omdraaien, uitlaat omlassen, carburateur aan de voorkant.
Klaar, seatpipe.
 
Bastila is lief
JIMMY 13-10-2003 13:56 Print reply

Posts: 2765
Maar dan is er waarschijnlijkk weer geen plaats voor de radiateur..
 
Blukaap 13-10-2003 14:53 Print reply

Posts: 10006
Juhwel, dat zal niet zo'n probleem worden om die ergens weg te frotten, desnoods 2 in de hoogte langs de carburateur .

(PS: ik ben aan het zeveren )
 
Bastila is lief
henk huppelschoten 13-10-2003 15:59 Print reply
Posts: 656
ja dat klopt blukaap
 
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!!
Daan Da Man 13-10-2003 16:09 Print reply
Posts: 2064
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk huppelschoten

ja dat klopt blukaap

het zevergedeelte klopt inderdaad ja.
 
Pingu 13-10-2003 17:16 Print reply
Posts: 1842
Voor de mensen die denken dan het vermogensverlies wel mee zal vallen.. denk eens na, dat gaat heel erg tegenvallen. Verder is het denk ik wel mogelijk, en mss mooi als je zo een ovale proma demper pakt. Alleen, de temp in de uitlaat zal veel hoger worden, met nogal nadelige gevolgen imo (warmlopen).
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Daan Da Man 13-10-2003 18:40 Print reply
Posts: 2064

Dit topic is 1541 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved