Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - dubbele seatpipe

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1124 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12737 - dubbele seatpipe
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1536 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mc'ke 12-10-2003 20:22 Print topicpost
Posts: 73
ik wilde op men nsr een dubbele seatpipe maken maar nu is men vraag gaan die kappen dan niet smelten door die warmte en maakt de motor verlies door scherpe bochten op het eind.
 

Pol de MT5 Crosser 12-10-2003 20:48 Print reply

Posts: 2892
Kappen gaan alleen smelten als het metaal van de pijp er tegenaan zit. En bv een demper die tegen je kap aan zit zorg niet altjd voor slijtage want die worden minder warm.

Die bocht lijkt me niet zo veel beinvloeden ik denk juist als hij erg scherp is dat je eerder meer tegendruk hebt.
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
PlaceR 12-10-2003 20:53 Print reply
Posts: 1588
moet je hem wel ophogen want mijn nsr achterwiel tikt soms al tegen onderkant aan bij dikke drempel
 
theredone51 12-10-2003 21:24 Print reply

Posts: 2506
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PlaceR

moet je hem wel ophogen want mijn nsr achterwiel tikt soms al tegen onderkant aan bij dikke drempel


maar dat dat bij jou is wil niej zeggen dat het bij iedereen is
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
JIMMY 12-10-2003 21:26 Print reply

Posts: 2765
Kheb er ook wel is aan gedacht om zoiets te maken, lijkt me er wel vet uitzien , maar kost volgens mij redelijk wat werk, en er is niet echt plaats voor..
 
Muerte aka Ozzy 12-10-2003 21:39 Print reply

Posts: 3255
ls je ut maakt ben ik egt zekers benieuwd naar het resultaat.. lijkt me bruut staan
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
henk huppelschoten 12-10-2003 21:58 Print reply
Posts: 656
ik ben het ook al langer van plan met een proma achteraan de bocht doorslijpen en een soort koker opt einde van de bocht lassen en dan een y stuk en 2 pijpen naar achter

en over die kappen mijn onderkuip zit tegen de uitlaat en die is alleen aan de binnenkant wat gebubbeld maar aan de buitenkant is niks te zien
 
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!!
theredone51 12-10-2003 22:03 Print reply

Posts: 2506
iemand al eens duo- of meer pipe gemaakt voor tsx??
morgen waarschijnlijk stoer filmpje van mij aan het zandspinnen
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
Mc'ke 12-10-2003 22:19 Print reply
Posts: 73
de brommer is opgehoogt dus met drempels heb ik geen probleem, maar ik weet nog niet wat voor een uitlaat ik ga gebruiken en wat voor dempers
misschien dat ik gewoon zelf een buis erop maak, maar dan zal het wel niet meer lekker lopen

 
mikey 12-10-2003 22:40 Print reply
Posts: 2392
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: theredone51

iemand al eens duo- of meer pipe gemaakt voor tsx??
morgen waarschijnlijk stoer filmpje van mij aan het zandspinnen


jeroen (scooterkiller) heeft er zo een op zijn ubergeilevette tsx
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
LIMBURG RULEZZ 12-10-2003 23:01 Print reply
Posts: 197
dat is mooi maar bij nsr bijna niet te doen vanwege de veerweg van het achterwiel ook als hij verhoogt is is het al kritiek, ik heb die mogelijkheid ook nagemeten op mijn ex-nsr daar was te weinig plaats voor en die was al verhoogt.
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
Bullet 13-10-2003 0:21 Print reply

Posts: 12150
mja dan moet je wel een paar kleine dempertjes gebruiken, want zo groot is een nsr kontje niet
 
**My BungHole Will Speak Now**
Rick 13-10-2003 8:44 Print reply

Posts: 3788
1 grote ovale in de midden is nog het mooist denk ik
dat is ook wel aardig passend te maken, heb ik ook over zitten denk namelijk
 
Ride like your ass is on fire!!!
2wheels[jurg] 13-10-2003 10:54 Print reply

Posts: 3503
ik denk dat je het niet mooi krijgt tenzij je echt vanaf de vering omhoog kan werken. anders zie je een gewone uitlaat met een buis die in eenkeer recht omhoog gaat en achter de kappen verdwijnt dat is geen gezicht. zou je niet (is maar een wilde gedachte) een uitlaat van een mt erop kunnen doen, ik denk dat je met een extra stukie buis je dan al een heel end bent. moet je alleen wel je orgi luchtfilterbox doorboren
 
pepijn 13-10-2003 11:59 Print reply
Posts: 1287
zal allemaal niet meevallen
erug weinig ruimte denk ik
 
Mc'ke 13-10-2003 13:47 Print reply
Posts: 73
als je een uitlaat van mt pakt heb je volges mij te weinig plaats bij de kappen en tank
maar moet eens kijken hoe ik het ga doen zodat je het bijna niet ziet

 

Dit topic is 1536 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved