Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - binnenrotor ontsteking

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1225 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12705 - binnenrotor ontsteking
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3383 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

riejuracer 12-10-2003 18:36 Print reply
Posts: 353
mis volgende week ook effe een hpi monteren. op pro race blok effe kijken of dat beter wil. vast wel maarja post anders het verschil wel.

 
pro race vlamt.
Erik_N 12-10-2003 18:45 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX freak

gaat niet sneller ofzo trek alleen beter en de gasreactie is eng



Gaat wel sneller, maakt meer toeren, vergeleken met ori ontsteking.
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Ralf 12-10-2003 18:48 Print reply

Posts: 9073
Als je zo'n gare Honda ontsteking hebt idd.


 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 12-10-2003 18:49 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik_N

[...]


Gaat wel sneller, maakt meer toeren, vergeleken met ori ontsteking.


mkaakte bij tsx nix uit in snelheid alleen in vermogen
 
brutus 12-10-2003 18:52 Print reply

Posts: 7934
het enige wat een hpi kan is meer toeren maen omdat hij lichter is en als je 1x het gas aantikt schiet hij meteen in hoog toeren
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 12-10-2003 18:53 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brutus

het enige wat een hpi kan is meer toeren maen omdat hij lichter is en als je 1x het gas aantikt schiet hij meteen in hoog toeren


hij maakt er niet meer is alleen snaller op het hoge toerental

hij gaat misschien iets sneller maar niet egt vet veel


en het is heeeeeeel erg wennen met rijden
 
Muerte aka Ozzy 12-10-2003 18:55 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX freak

[...]


hij maakt er niet meer is alleen snaller op het hoge toerental

hij gaat misschien iets sneller maar niet egt vet veel


en het is heeeeeeel erg wennen met rijden


en wenne om 's avondste rijde zonder licht he.. lekker donker
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
Erik_N 12-10-2003 18:57 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Als je zo'n gare Honda ontsteking hebt idd.




hehe, oh ja, ok. Maar zie dat topicstarter MT5 hebt
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Knoxville 12-10-2003 19:09 Print reply

Posts: 1454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX freak

[...]


mkaakte bij tsx nix uit in snelheid alleen in vermogen


Het scheelt bij tsx heel erg veel in vermogen. Trekt echt stukken harder op. Heb ook het idee dat hij onderin soepeler rijd als met ori onsteking.
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
brutus 12-10-2003 19:11 Print reply

Posts: 7934
jah hehe
dat ben ik en ik ben van plan er een binnenrotor op te zetten
maar je kunt ereen licht spoel bij zetten heeft een vriend van mij ook op zijn mtx-sh
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
Blue_Aerox 12-10-2003 19:27 Print reply
Posts: 148
om maar meteen alle evrwarring uit de wereld te helpen.

van een rotor krijg je niet meer vermogen, enkel je gasreactie gaat erop vooruit.
dit omdat de krukas veel minder "egwicht"op gang moet brengen als je gas geeft.

NIET MEER VERMOGEN (dus geen hogere topsnelheid)
ALLEEN SNELERE GASREACTIE

en geen licht meer
 
Joscross 12-10-2003 19:28 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blue_Aerox

om maar meteen alle evrwarring uit de wereld te helpen.

van een rotor krijg je niet meer vermogen, enkel je gasreactie gaat erop vooruit.
dit omdat de krukas veel minder "egwicht"op gang moet brengen als je gas geeft.

NIET MEER VERMOGEN (dus geen hogere topsnelheid)
ALLEEN SNELERE GASREACTIE

en geen licht meer

Maar bij een mt'tje w?l omdat ie meer toeren kan maken!


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brutus

het maakt toch wel uit omdat een mt daardoor meer toeren kan draaien en dus harder gaat


Dat zeg ik..

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 12-10-2003 20:14
 
brutus 12-10-2003 20:10 Print reply

Posts: 7934
het maakt toch wel uit omdat een mt daardoor meer toeren kan draaien en dus harder gaat
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
huh 12-10-2003 20:13 Print reply
Posts: 1755
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blue_Aerox

om maar meteen alle evrwarring uit de wereld te helpen.

van een rotor krijg je niet meer vermogen, enkel je gasreactie gaat erop vooruit.
dit omdat de krukas veel minder "egwicht"op gang moet brengen als je gas geeft.

NIET MEER VERMOGEN (dus geen hogere topsnelheid)
ALLEEN SNELERE GASREACTIE

en geen licht meer


Ontstekingscurve is ook helemaal anders, dus je kunt er wel degelijk vermogen mee winnen.

edit: ow je zegt van een rotor...jah dan klopt het...HPI is anders omdat daar een aparte CDI bij zit

Dit bericht is ge-edit door huh op 12-10-2003 20:22
 
Joscross 12-10-2003 20:27 Print reply

Posts: 12501
Quote:

ow je zegt van een rotor...jah dan klopt het...HPI is anders omdat daar een aparte CDI bij zit


En wat als je bijvoorbeeld alleen een andere cdi (hpi als die er los zijn) op een mt zet?
 

Dit topic is 3383 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved