Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - dood toerengebied

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1127 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12702 - dood toerengebied
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2033 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-jaZper- 17-10-2003 21:48 Print reply

Posts: 3841
uitlaat poort 2mm hoger maken en vroem daar ga je weer hielp bij mij ook zeer goed, en ja hij bleef in 1 keer starten lopen

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 17-10-2003 21:48
 
groene motoren gaan harder
Blukaap 17-10-2003 21:49 Print reply

Posts: 10006
Jaaaaaaa, ga vooral je uitlaatpoort lukraak 2mm omhoog raggen, dan kom je d'r wel....

Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 17-10-2003 21:49
 
Bastila is lief
gonzales 17-10-2003 22:12 Print reply

Posts: 1319
waarom geen 2 cm ok je zit reeds met een dip als je nu uitlaatpoort omhoog gaat zetten dan ga je nog hoger toerental vragen en wordt je dip 90 procent zeker nog groter
 
burn your rubber not your soul
riejuracer 17-10-2003 23:06 Print reply
Posts: 353
Quote:
Ik ben opzoek naar een 28mm Keihin vlakschuif

Maar die zijn er niet zoveel 2e hands...
En dat stotteren komt heus niet alleen door de Mikuni maar ook wel door de cdi.

En bij mij ook nog eens een te grote sproeier..


offtopic. er bestaat ook geen keihin vlakschuif wel een d-slide. je kan ze van oko en mrd ook krijgen imi van keihin en kosten rond de 95 nieuw.

Dit bericht is ge-edit door riejuracer op 17-10-2003 23:06
 
pro race vlamt.
SIWWN 17-10-2003 23:08 Print reply
Posts: 7079
Waar dan?

 
Pingu 18-10-2003 10:35 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

uitlaat poort 2mm hoger maken en vroem daar ga je weer hielp bij mij ook zeer goed, en ja hij bleef in 1 keer starten lopen

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 17-10-2003 21:48
das pas echt tunen ja.. ff 2mm omhoog, zonder iets te berekenen erg slim..
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Erik_P 18-10-2003 11:09 Print reply

Posts: 690
Vlakschuif is dat met zo'n rond plaatje in het midden dat draait? Hoe heet zo'n orginele met zo'n gasschuif net als een orginele honda mt-carburateur dan?
 
-
Hans F 18-10-2003 12:01 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik_P

Vlakschuif is dat met zo'n rond plaatje in het midden dat draait?

nee, dat is een carb. met vlinderklep
 
master of disaster_rs50 18-10-2003 13:51 Print reply
Posts: 1839
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pingu

Ik zou het gewoon proberen, als het niets is pleur je hem eraf, of laat je hem zitten, ziet er wel lagge uit Wel ff berekenen met bimotion.

ok?,iig bedankt voor 't advies,maar 1 probleem,ik ben een N00b qua tunen enz,en ik heb dus ook geen idee hoe dat "bimotion"werkt.
Dus als je vertelt hoe 't moet en vertelt hoe ik 't moet berekenen,kan ik de rest wel zelf denk ik.

Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 18-10-2003 13:52
 
lalalalalala i can't hear you
JIMMY 18-10-2003 13:57 Print reply

Posts: 2765
kweet niet of je dat programma al hebt, maar anders kun je hem hier halen..

http://bimotion.go.to/

en dan moet je volgens mij Y.E.I.S gebruiken..?
 
SIWWN 18-10-2003 15:37 Print reply
Posts: 7079
Ja dat is de powerbox (Met dank aan Yamaha)
 
Pingu 24-10-2003 17:37 Print reply
Posts: 1842
Je kiest dus Y.E.I.S, daar vul je wat gegevens in, en dan krijg je een aanbevolen inhoud voor de box, plus bijbehorende lengte voor de slang Je kunt ze ook gewoon kopen, heb ik gedaan (wist toen niet dat inhoud enzo uitmaakte..), en ik had geluk, inhoud klopte mooi Je moet wel ff van te voren kijken waar de dip zit, het is niet zo dat je met een korte slang bovenin meer power krijgt, als daar geen dip zit; je haalt alleen de dip weg, en het schijnt zuiniger te rijden.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
master of disaster_rs50 24-10-2003 17:41 Print reply
Posts: 1839
heb dus nu al een paar keer naar gekeken,en geprobeert met dat bimotion,maar word er niet veel wijzer van.
denk dat ik maar een doppler box probeer ofzo.
op hoop van zegen,en anders probeer ik 't wel met kortere/langere slangen.

Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 24-10-2003 17:42
 
lalalalalala i can't hear you
maart 24-10-2003 17:43 Print reply

Posts: 717
ik had eerst ook een powerbox gemaakt, omdat hij sputterde in een bepaald toerengebied, hij liep echt mooi en regelmatig enzo met dat ding, alleen lag de top wel ff 15 km lager
 
Pingu 24-10-2003 20:01 Print reply
Posts: 1842
dan heb je ff iets verkeerd gedaan.. het beinvloed de top totaal niet, en al helemaal niet negatief.
Verder.. je kunt zo een dopler ding kopen, maar dan krijg je weer het verhaal: sommige merken het wel en sommige niet, enkel omdat de inhoud niet voor iedere setup goed is, dus bekijk bimotion nog eens goed, zo moeilijk is het niet. Ik zou het ook wel voor je willen doen, alleen staat bimotion niet op deze computer. Anders is er vast wel iemand anders die het voor je kan uitrekenen in bimotion, het is eigenlijk heel simpel..
 
2fast 2stroke mbx80 tuned

Dit topic is 2033 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved