Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - dood toerengebied

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 833 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12702 - dood toerengebied
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2034 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

henk huppelschoten 16-10-2003 21:51 Print reply
Posts: 656
heb ik ook een beetje last van met mijn nsr hij trekt heel goed maar als ik een beetje weerstand heb (dikke jas wind tegen lichte helling op,verkeersbord op men helm) dan wil ie ook niet zo lekker maar ik heb een zware tandwiel verjouding dus als je ff de vertanding wat lichter maakt meoet het goed komen
 
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!!
Kampersjaak 16-10-2003 21:56 Print reply

Posts: 12285
ik heb dat ook
van 6 tot 7.5 k
is opzich ideaal want ik reed 80 met overschakelen kwam ik in de 8 k en trok verder
op de roller schakelen ze snel over en bleef in die dip zitten en had 0.3 kw
ik weet dat het niets zegt bla bla
maar ja
tis een ideaale begrenser


maar dat heeft er verder niets mee te maken zie ik

duzz ontopic
ik denk dat je je tandwiel verhouding moet gaan veranderen of eventueel de uitlaatpoort(op de gok ) bij veilen
of zit ik nu onzin uit te kramen

Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 16-10-2003 21:58
 
oderint dum metuant
-SpengaMotors- 16-10-2003 22:21 Print reply
Posts: 592
je mot gewoon is fatsoenlijk slippen met de koppeling zoals deze jongen dat doet...(in elke verdomde versnelling
 
kpotappel86 16-10-2003 23:14 Print reply

Posts: 2679
Tja ik ken het hoor de mijne trekt ook vanuit zijn stationaar tot bepaalt punt denk tot de 6k en dan ff niet dan weer rond de 7k 8k wel tot 12k ofzo...(kheb geen toerenteller)
Boeie ff koppelingetje erbij pakken wa geeft dat....

en lichtere vertanding ken wel maar ja dan ken je niet lekker doortrekken en/of je verliest weer top snelheid.....

Powerbox kan dat gebied ook wel wat verkleinen(toch..)


Succes ermeej
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
kpotappel86 16-10-2003 23:41 Print reply

Posts: 2679
Kheb ook 70cc malossie 20mm en een homoet pijp heb dat ook....
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
SIWWN 16-10-2003 23:45 Print reply
Posts: 7079
Ik ook maar ik weet zeker nog meer als bij jullie

Bij de 6 begint het tot en met de 7500 maar daar heb ik een hendel voor gekregen aan links


En zonder slippende koppeling kan het wel 5 fucking seconden duren
 
kpotappel86 16-10-2003 23:47 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SIWWN

Ik ook maar ik weet zeker nog meer als bij jullie

Bij de 6 begint het tot en met de 7500 maar daar heb ik een hendel voor gekregen aan links


En zonder slippende koppeling kan het wel 5 fucking seconden duren


Ik ken die hendel anders ook goed baas hoor

 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Saknet 17-10-2003 2:16 Print reply

Posts: 10355
komt door mikuni

moetj e maar keihin carb gebruiken
nu lopen jem vet je koppelingsplaten te vernaggelen
omdat je een goedkoop carbeteurtske wou

als je tijdlang met die carb doorrijd
en paar keer die platen vervangt

dan ben je aan tijd en nieuwe platen meer kwijt dan dat je aan een nieuwe keihin zou zijn


Dit bericht is ge-edit door barteld op 17-10-2003 2:17
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
SIWWN 17-10-2003 2:20 Print reply
Posts: 7079
Ik ben opzoek naar een 28mm Keihin vlakschuif

Maar die zijn er niet zoveel 2e hands...
En dat stotteren komt heus niet alleen door de Mikuni maar ook wel door de cdi.

En bij mij ook nog eens een te grote sproeier..



Dit bericht is ge-edit door SIWWN op 17-10-2003 2:24
 
Saknet 17-10-2003 2:22 Print reply

Posts: 10355
mwa had het over de 12/16/18 keihin en de 16/20mikuni niet over die grotere gevallen met een hele hoop cc's heb je zowiezo heel wat minder last van zon dippie..
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
master of disaster_rs50 17-10-2003 15:51 Print reply
Posts: 1839
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak


duzz ontopic
ik denk dat je je tandwiel verhouding moet gaan veranderen of eventueel de uitlaatpoort(op de gok ) bij veilen
of zit ik nu onzin uit te kramen

Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 16-10-2003 21:58

Nah kijk,hij rijd boven die 8 duizend toeren gewoon rete snel,en trekt onbeperkt door tot 13 duizend toeren,dus ik denk dat m'n tandwielen wel snor zitten.
en m'n uitlaat poorten uitvijlen is mischien een optie,maar laaat ik dan wel door de-jager doen ofzo,want ik durf niet zelf zomaar aan die cilinder te kloten.
 
lalalalalala i can't hear you
Pingu 17-10-2003 16:58 Print reply
Posts: 1842
powerbox, of uitlaatpoort bijwerken lijkt me. Verder is 21 mm ook wel groot op een 50je, maar het kan. Ik denk dattie met een 18 ofzo wel net zo goed zou kunnen lopen, zonder of met een mindere dip.
Valt me trouwens op dat er nog niemand aan de powerbox heeft gehad. Ik heb er een en in het begin dacht ik het doet niet veel.. maar toen ik een keer zonder reed had ik toch een erg grote dip. Dus.. het valt te proberen en het kost niets als je wilt, of wel wat als je dat weer wilt (bedoel dat je hem makkelijk zelf kunt maken)
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
master of disaster_rs50 17-10-2003 17:01 Print reply
Posts: 1839
maar een powerbox hielp toch alleen bij de gasreactie als je 't gas weer open trok bijv. na een bocht?
hoe kan ie dan helpen als je een dip hebt?
want in priciepe krijgt ie genoeg bezine,dus hoe kan nog meer bezine(uit de powerbox) dan helpen?

Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 17-10-2003 17:01
 
lalalalalala i can't hear you
DaveTSX 17-10-2003 18:10 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

ik heb dat ook
van 6 tot 7.5 k
is opzich ideaal want ik reed 80 met overschakelen kwam ik in de 8 k en trok verder
op de roller schakelen ze snel over en bleef in die dip zitten en had 0.3 kw
ik weet dat het niets zegt bla bla
maar ja
tis een ideaale begrenser


maar dat heeft er verder niets mee te maken zie ik

duzz ontopic
ik denk dat je je tandwiel verhouding moet gaan veranderen of eventueel de uitlaatpoort(op de gok ) bij veilen
of zit ik nu onzin uit te kramen

Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 16-10-2003 21:58


rollerbank schakelen ze vroeg????? Als jij 12K vroeg vind....
 
http://www.2weird4u.com
Pingu 17-10-2003 21:41 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50

maar een powerbox hielp toch alleen bij de gasreactie als je 't gas weer open trok bijv. na een bocht?
hoe kan ie dan helpen als je een dip hebt?
want in priciepe krijgt ie genoeg bezine,dus hoe kan nog meer bezine(uit de powerbox) dan helpen?

Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 17-10-2003 17:01
powerbox is bedoeld om een dip wegtehalen, waar door de gasreactie verbeterd
Ik zou het gewoon proberen, als het niets is pleur je hem eraf, of laat je hem zitten, ziet er wel lagge uit Wel ff berekenen met bimotion.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned

Dit topic is 2034 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved