henk huppelschoten |
16-10-2003 21:51 |
Posts: 656 |
heb ik ook een beetje last van met mijn nsr hij trekt heel goed maar als ik een beetje weerstand heb (dikke jas wind tegen lichte helling op,verkeersbord op men helm) dan wil ie ook niet zo lekker maar ik heb een zware tandwiel verjouding dus als je ff de vertanding wat lichter maakt meoet het goed komen
|
|
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!! |
|
Kampersjaak |
16-10-2003 21:56 |
Posts: 12285 |
ik heb dat ook
van 6 tot 7.5 k
is opzich ideaal want ik reed 80 met overschakelen kwam ik in de 8 k en trok verder
op de roller schakelen ze snel over en bleef in die dip zitten en had 0.3 kw
ik weet dat het niets zegt bla bla
maar ja
tis een ideaale begrenser
maar dat heeft er verder niets mee te maken zie ik
duzz ontopic
ik denk dat je je tandwiel verhouding moet gaan veranderen of eventueel de uitlaatpoort(op de gok ) bij veilen
of zit ik nu onzin uit te kramen
Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 16-10-2003 21:58
|
|
oderint dum metuant |
|
-SpengaMotors- |
16-10-2003 22:21 |
Posts: 592 |
je mot gewoon is fatsoenlijk slippen met de koppeling zoals deze jongen dat doet...(in elke verdomde versnelling
|
|
|
|
kpotappel86 |
16-10-2003 23:14 |
Posts: 2679 |
Tja ik ken het hoor de mijne trekt ook vanuit zijn stationaar tot bepaalt punt denk tot de 6k en dan ff niet dan weer rond de 7k 8k wel tot 12k ofzo...(kheb geen toerenteller)
Boeie ff koppelingetje erbij pakken wa geeft dat....
en lichtere vertanding ken wel maar ja dan ken je niet lekker doortrekken en/of je verliest weer top snelheid.....
Powerbox kan dat gebied ook wel wat verkleinen(toch..)
Succes ermeej
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
kpotappel86 |
16-10-2003 23:41 |
Posts: 2679 |
Kheb ook 70cc malossie 20mm en een homoet pijp heb dat ook....
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
SIWWN |
16-10-2003 23:45 |
Posts: 7079 |
Ik ook maar ik weet zeker nog meer als bij jullie
Bij de 6 begint het tot en met de 7500 maar daar heb ik een hendel voor gekregen aan links
En zonder slippende koppeling kan het wel 5 fucking seconden duren
|
|
|
|
kpotappel86 |
16-10-2003 23:47 |
Posts: 2679 |
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
Saknet |
17-10-2003 2:16 |
Posts: 10355 |
komt door mikuni
moetj e maar keihin carb gebruiken
nu lopen jem vet je koppelingsplaten te vernaggelen
omdat je een goedkoop carbeteurtske wou
als je tijdlang met die carb doorrijd
en paar keer die platen vervangt
dan ben je aan tijd en nieuwe platen meer kwijt dan dat je aan een nieuwe keihin zou zijn
Dit bericht is ge-edit door barteld op 17-10-2003 2:17
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
SIWWN |
17-10-2003 2:20 |
Posts: 7079 |
Ik ben opzoek naar een 28mm Keihin vlakschuif
Maar die zijn er niet zoveel 2e hands...
En dat stotteren komt heus niet alleen door de Mikuni maar ook wel door de cdi.
En bij mij ook nog eens een te grote sproeier..
Dit bericht is ge-edit door SIWWN op 17-10-2003 2:24
|
|
|
|
Saknet |
17-10-2003 2:22 |
Posts: 10355 |
mwa had het over de 12/16/18 keihin en de 16/20mikuni niet over die grotere gevallen met een hele hoop cc's heb je zowiezo heel wat minder last van zon dippie..
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
master of disaster_rs50 |
17-10-2003 15:51 |
Posts: 1839 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
duzz ontopic
ik denk dat je je tandwiel verhouding moet gaan veranderen of eventueel de uitlaatpoort(op de gok ) bij veilen
of zit ik nu onzin uit te kramen
Dit bericht is ge-edit door Kampersjaak op 16-10-2003 21:58
Nah kijk,hij rijd boven die 8 duizend toeren gewoon rete snel,en trekt onbeperkt door tot 13 duizend toeren,dus ik denk dat m'n tandwielen wel snor zitten.
en m'n uitlaat poorten uitvijlen is mischien een optie,maar laaat ik dan wel door de-jager doen ofzo,want ik durf niet zelf zomaar aan die cilinder te kloten.
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
Pingu |
17-10-2003 16:58 |
Posts: 1842 |
powerbox, of uitlaatpoort bijwerken lijkt me. Verder is 21 mm ook wel groot op een 50je, maar het kan. Ik denk dattie met een 18 ofzo wel net zo goed zou kunnen lopen, zonder of met een mindere dip.
Valt me trouwens op dat er nog niemand aan de powerbox heeft gehad. Ik heb er een en in het begin dacht ik het doet niet veel.. maar toen ik een keer zonder reed had ik toch een erg grote dip. Dus.. het valt te proberen en het kost niets als je wilt, of wel wat als je dat weer wilt (bedoel dat je hem makkelijk zelf kunt maken)
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
master of disaster_rs50 |
17-10-2003 17:01 |
Posts: 1839 |
maar een powerbox hielp toch alleen bij de gasreactie als je 't gas weer open trok bijv. na een bocht?
hoe kan ie dan helpen als je een dip hebt?
want in priciepe krijgt ie genoeg bezine,dus hoe kan nog meer bezine(uit de powerbox) dan helpen?
Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 17-10-2003 17:01
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
DaveTSX |
17-10-2003 18:10 |
Posts: 2033 |
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Pingu |
17-10-2003 21:41 |
Posts: 1842 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50
maar een powerbox hielp toch alleen bij de gasreactie als je 't gas weer open trok bijv. na een bocht?
hoe kan ie dan helpen als je een dip hebt?
want in priciepe krijgt ie genoeg bezine,dus hoe kan nog meer bezine(uit de powerbox) dan helpen?
Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 17-10-2003 17:01
powerbox is bedoeld om een dip wegtehalen, waar door de gasreactie verbeterd
Ik zou het gewoon proberen, als het niets is pleur je hem eraf, of laat je hem zitten, ziet er wel lagge uit Wel ff berekenen met bimotion.
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|