Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Sales Forum - gezocht: 5/6 bak MT5/MB5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 876 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Sales Forum - Topic #1270 - gezocht: 5/6 bak MT5/MB5
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 975 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MBBBBBB 21-8-01?22:01 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Originally posted by: MB50?TUNED

Quote:
Originally posted by: MBBBBBB?

Je woonde toch ook in Noord-Holland?

Is het een beetje te doen z'on setje erin bouwen?

Ik wil een MB op gaan knappen,
50cc standaard ( nog wel tunen )
12mm cbr
Ontsteking snel
Goede bougie
Homoet uitlaat en dan een 5 bak.

Heeft dat zin? Ik bedoel dat het gewoon netjes rijdt hoeft niet perce harder dan 75 en toch lekker trekken!
Is dit mogelijk?


Heeft weinig zin. Vervang eerst de vermogen leverende onderdelen. Daar heb je veel meer aan. Neem een hogedrukkop, min 16 mm en een snelle 50. Std cilinder is niets mee te beginnen. Als je het veel toeren laat draaien met een 12 mm naait het vast.


Ik wil juist voor de cops op alle onderdelen 16.6 staan hebben.
maar er kan dus wel een hogedruk kop bij ja!
Maar met een 5-bak erbij dan wordt het toch ff meer verdeeld?
Ik weet het niet zo goed, maar ik denk dat je een getunende 50 std best wel kan vergelijken met een 50 snel, denk ik
Maar ik hoor het wel wat je er van denkt dan

 
MBBBBBB 21-8-01?22:06 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

11 gld

En met die tellers erbij wat je zei in me topic.

Hoe moet ik je dan ooit kunnen betalen?
Of ruilen?
 
MB50TUNED 21-8-01?22:31 Print reply
Posts: 1054

Ik wil juist voor de cops op alle onderdelen 16.6 staan hebben.
maar er kan dus wel een hogedruk kop bij ja!
Quote:
Maar met een 5-bak erbij dan wordt het toch ff meer verdeeld?
Ik weet het niet zo goed, maar ik denk dat je een getunende 50 std best wel kan vergelijken met een 50 snel, denk ik
Maar ik hoor het wel wat je er van denkt dan



Hogedrukkop scheelt best veel. Het probleem is dat de koeling bij een std cilinder erg slecht is. Hier is weinig aan te verranderen. En de spoelpoorten zijn klein, er is moeilijk bij te komen. Een snelle 50 loopt veeeel makkelijker beter., door de grotere speolpoorten(en hoger) en de koeling is beter. Je zal (denk ik) best veel moeite moeten doen om de 75 te halen. Met een grotere carb is de koeling beter en de smering ook . Daardoor loopt het minder snel vast. En 5 bak scheelt wel. Maar ik denk alleen dat een snelle 50 meer effect heeft. En het is best veel werk om het in te bouwen. Daarom zou ik persoonlijk eerder een andere cilinder nemen. Maar misschien loopt het bij elkaar best aardig. Maar met een std cilinder zal het nooit supersnel worden. En de politie zal een homoet uitlaat ook niet erg leuk vinden. Ik zou voor een std snel uitlaat kiezen, valt minder op. En je hebt weinig aan het hogetoeren gebied als je een std cilinder hebt. Een homoet heeft wat meer trekkracht en gaat langer door bovenin. Dat laatste heb je weinig aan als je cilinder dat toerental niet kan draaien. En de homoet is een stuk duurder en opvallender dan de de std snel uitlaat.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
MB50TUNED 21-8-01?22:31 Print reply
Posts: 1054

Quote:

Ik wil juist voor de cops op alle onderdelen 16.6 staan hebben.
maar er kan dus wel een hogedruk kop bij ja!
Maar met een 5-bak erbij dan wordt het toch ff meer verdeeld?
Ik weet het niet zo goed, maar ik denk dat je een getunende 50 std best wel kan vergelijken met een 50 snel, denk ik
Maar ik hoor het wel wat je er van denkt dan



Hogedrukkop scheelt best veel. Het probleem is dat de koeling bij een std cilinder erg slecht is. Hier is weinig aan te verranderen. En de spoelpoorten zijn klein, er is moeilijk bij te komen. Een snelle 50 loopt veeeel makkelijker beter., door de grotere speolpoorten(en hoger) en de koeling is beter. Je zal (denk ik) best veel moeite moeten doen om de 75 te halen. Met een grotere carb is de koeling beter en de smering ook . Daardoor loopt het minder snel vast. En 5 bak scheelt wel. Maar ik denk alleen dat een snelle 50 meer effect heeft. En het is best veel werk om het in te bouwen. Daarom zou ik persoonlijk eerder een andere cilinder nemen. Maar misschien loopt het bij elkaar best aardig. Maar met een std cilinder zal het nooit supersnel worden. En de politie zal een homoet uitlaat ook niet erg leuk vinden. Ik zou voor een std snel kiezen, valt minder op. En je hebt weinig aan het hogetoeren gebied als je een std cilinder hebt.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Saknet 21-8-01?23:47 Print reply

Posts: 10355
Quote:

waddafuk

 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
SPARKLE 28-8-01?23:38 Print reply
Posts: 1332
Symen, moet je alleen voor die 5-bak 170 piek hebben? Of heel blok met alles compleet maar niet in elkaar 170 piek? Ik d8 dat eerste maar weet het niet zeker, dus daarom vraag ik het ff
 
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!!
verwijderd 29-8-01?06:39 Print reply
Posts: 4082
ja, het eerste, een complete inbouw set
 
MBBBBBB 2-9-01?20:22 Print reply
Posts: 2340
Ruil je ook?

Ik heb anders nog wel een 26/28 mm. Mikunie
Of anders een 26/28 mm. Pacco

Ja of het 26 of 28 mm. is kan ik niet zo precies meten aangezien we geen schuifmaat hebben.
 

Dit topic is 975 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved