KaWaReZ |
10-10-2003 23:21 |
Posts: 20582 |
dan maar een reply niet over de asftelling
uhm.. kant mss aan je uitlaat/filter liggen?
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
superior mt7 |
10-10-2003 23:24 |
Posts: 2675 |
denk het niet ...is zon snel chrome bochtje met een biturbo dempertje, verder zit er een ori luchtfilterbox , als ik afstel rij ik toch eerst altijd zonder luchtfilterbox rond, omdat dat makkelijker is vanwege dat rubbertje
|
|
V8 |
|
Honda MBX80 |
10-10-2003 23:33 |
Posts: 258 |
Dat heb je wel eens meer met die eurokit cilinders, bij puch heb je daar erg last van, die krijg je soms echt niet afgesteld en dan pak je de volgende en dan is het zo geburd . Maar ik denk dat het m in de poorttiming van de cilinder zit, misschien ook een gietfoutje hier en daar, maar ik denk dat je het daar een btje moet zoeken.
|
|
|
|
superior mt7 |
10-10-2003 23:35 |
Posts: 2675 |
zoiets dacht ik al ja...kan ik laten bewerken of dan toch maar een andere kopen?
(weer 70 euro naar de kut )
|
|
V8 |
|
Honda MBX80 |
10-10-2003 23:36 |
Posts: 258 |
Je kan hem naar een tuner ofzo. brengen, die werkt m dan netjes af en die kan er gelijk een iets hogere timing in zetten, en het belangrijkste, een timing die KLOPT.
|
|
|
|
Tsxdude AKU MicheL |
10-10-2003 23:37 |
Posts: 10676 |
euroKUT staan er ook niet zo bekend om dat ze nouw zo netjes kunnen afwerken
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
superior mt7 |
10-10-2003 23:37 |
Posts: 2675 |
en hoeveel kost zoiets nou?
|
|
V8 |
|
wipe-out |
10-10-2003 23:46 |
Posts: 7672 |
(vrijwel) niks als je het zelf doet
|
|
|
|
Honda MBX80 |
10-10-2003 23:46 |
Posts: 258 |
Voor alleen afwerken en iets hogere timing, kan je zelfs bij mij terecht. Maar dat zal bij een tuner iets van tussen de 25-40 euro, als je het gewoon simpel wil.
|
|
|
|
superior mt7 |
10-10-2003 23:47 |
Posts: 2675 |
ik weet niet hoe ik de tming van de poorten zelf goed kan maken hoor...alleen de uitlaatpoort honger leggen enzo
edit: en maakt ie em voor dat bedrag dan weer zo dat een grotere carb weer invloed er op heeft
(klinkt stom )
Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 10-10-2003 23:49
|
|
V8 |
|
Honda MBX80 |
10-10-2003 23:49 |
Posts: 258 |
Wat ik net zei, tussen de 25-40 euro, incl. uitlaatpoort.Als ie uitlaat en inlaat en spoelpoort doet, dan heb je de meeste profijt van een grotere carb, maar alleen uitlaat verlies je iets onderin en dan kan je met een iets grotere carb het vermogen bovenin wat meer benutten, en met een iets kleinere carb, heb je ietjes meer kracht onderin.
Dit bericht is ge-edit door Honda MBX80 op 10-10-2003 23:56
|
|
|
|
Mr Pain |
10-10-2003 23:59 |
Posts: 4966 |
er zou best iets verkeerd kunnen zijn hoor, misschien zit er wel een stukje pakking in de weg bij je carter, dat kan ook een probleem veroorzaken
haal het er eens af en kijk alles na, is alles goed ga je cilinder tunen
|
|
|
|
superior mt7 |
11-10-2003 0:06 |
Posts: 2675 |
ik knip die voetpakkingen altijd zelf wat bij, heb em al een paar keer eraf gehad.
verder lijkt me dat sterk want dan zou je wel nog verschil tussen carbs moeten merken
|
|
V8 |
|
superior mt7 |
16-10-2003 18:23 |
Posts: 2675 |
rij nu met een ori carb , die uitgeboord is naar 15-16 mm en das die enige carb die het een stuk merkbaar beter doet op mijn brommer ..had laatst een zetaatje van iemand geleend en op men brommer gezet met men 18keihin en dat liep meteen een 95
raar ...maarja heb em tenminste zover gekregen dat ik uit die eurkit toch een accaptabel vermogen krijg geperst
|
|
V8 |
|
-jaZper- |
16-10-2003 18:36 |
Posts: 3841 |
ow is eurokit niet zo snel?? ik ben nu een 50cc eurokit aan het tunen en die moet mindstens 90 gaan maar als ik het zo van jou hoor dan gaat dat niet echt lukken, wat is jou ervaring met een eurokitje? (een andere als je nu hebt)
|
|
groene motoren gaan harder |
|