Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Mijn Kawa AR komt niet boven de 80 uit

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 908 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12644 - Mijn Kawa AR komt niet boven de 80 ...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2128 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blorn 9-10-2003 15:48 Print reply

Posts: 13825
Als je het zelf doet kost het niets
 
Saknet 9-10-2003 15:50 Print reply

Posts: 10355
je sloopt je uitlaat eraf je duwt je zuiger naar benee en veile maar wel voorzichtig btw
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
bart de schakelgek 9-10-2003 15:50 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ



BTW: sinds ik hier oppet forum zit hebben zich OPEENS heel toevallig meer kawarijders aangemeld



wat een onzin, de topicstarter zit er al langer op dan jij, en er zijn nog wel 5 anderen die er al half jaar/compleet jaar opzitten, en in het jaar dat ik hierop zit heb ik al 2 ar50's gehad en daarvoor had ik er al een

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

meer uit te halen... wedden van wel


dat hoop ik toch anders is al je werk voor niets

en ninja: het is uniTRAcK, don't forget it don't fok with kawa

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 9-10-2003 15:53
 
Limburger
Blorn 9-10-2003 15:52 Print reply

Posts: 13825
Schijt Kawa's
 
bart de schakelgek 9-10-2003 15:53 Print reply

Posts: 5987
hm kijken wat lude daarop gaat zeggen
 
Limburger
NINJA 9-10-2003 16:23 Print reply
Posts: 380
scheit kawa`s? ach hou je koest baasie.
 
AR50 9-10-2003 17:10 Print reply
Posts: 307
hoeveel toeren draait ie onbelast ??

anders zou je een lichtere tand wiel verhouding kunnen doen ik rij met 13-46 85 met me orgie 50


Dit bericht is ge-edit door AR50 op 9-10-2003 17:11
 
Suzuki the 1 weel driving adventure ;)
Decorhanger 9-10-2003 17:15 Print reply
Posts: 462
hihi mijn plastic fantastic pleepot,gaat net aan 80 en heb er nooit geklooid voor de rest,maareuh nooit te veel op lage toeren inrijden lijkt mij

 
valentijn 9-10-2003 17:48 Print reply
Posts: 74
Ik heb ook een 100cc op mijn kawa, hij is alleen
wel getunend door VHS en de verbrandingskamer is helemaal opnieuw gedraait, squishrand goed gezet ed. Maar ik ga niet met een 20mm carb rijden, maar met een 28mm met powerfilter.
Verder gewoon ori uitlaat onbegrenst, dit is verreweg de beste keuze voor je 100cc.

En by the way: Er is geen Proma voor Kawa gemaakt, en als je er een van een MB onder hebt gehangen zal ik dat maar snel veranderen

Dus ga op zoek na een grote carb, laat een spruitstuk draaien, koop een powerfliter,
haal een onbegrensde ori pijp en wat nu eigenlijk het aller belangrijkst is:
pleur die 50cc of 80cc kop eraf en laat er een fatsoenlijk uitdraaien.

Succes
 
Geen brommer heeft meer soul dan een KAWA AR!
KaWaReZ 9-10-2003 17:58 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

[...]


wat een onzin, de topicstarter zit er al langer op dan jij, en er zijn nog wel 5 anderen die er al half jaar/compleet jaar opzitten, en in het jaar dat ik hierop zit heb ik al 2 ar50's gehad en daarvoor had ik er al een

[...]

dat hoop ik toch anders is al je werk voor niets

en ninja: het is uniTRAcK, don't forget it don't fok with kawa

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 9-10-2003 15:53



je weet wel wattik bedoel... opeens meer aandacht voor Kawas.. (en ja ik heb topics doorgekeken,... was minder over kawas dan nu)

Kawa Power !!!

mgoed...

update, Ninja ??


PS: heb ergens gelezen over een andere Kawa met proma... (mss custom ?? )

en anders is er ook nog een Gianelli Uitlaat... alleen die wor nie meer geproduceerd.. (Uit Engeland)
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
NINJA 9-10-2003 19:26 Print reply
Posts: 380
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: valentijn

Ik heb ook een 100cc op mijn kawa, hij is alleen
wel getunend door VHS en de verbrandingskamer is helemaal opnieuw gedraait, squishrand goed gezet ed. Maar ik ga niet met een 20mm carb rijden, maar met een 28mm met powerfilter.
Verder gewoon ori uitlaat onbegrenst, dit is verreweg de beste keuze voor je 100cc.

En by the way: Er is geen Proma voor Kawa gemaakt, en als je er een van een MB onder hebt gehangen zal ik dat maar snel veranderen

Dus ga op zoek na een grote carb, laat een spruitstuk draaien, koop een powerfliter,
haal een onbegrensde ori pijp en wat nu eigenlijk het aller belangrijkst is:
pleur die 50cc of 80cc kop eraf en laat er een fatsoenlijk uitdraaien.

Succes


ik heb mijn kop al naar 53 mm laten draaien, en waarom is die proma uitlaat niet goed? hij doet het tog wel aardig. Ik heb nu tm sproeier 160 geprobeert, en het komt nu aardig in de buurt. ik ga morgen wel weer ff proberen om hem beter af te stellen.

ik heb gewoon een 20 mm spruitstuk en carb... ik snap niet dat dit een probleem is. orri 80 CC rijd tog ook met een 18 mm carb?
 
KaWaReZ 9-10-2003 20:05 Print reply

Posts: 20582
die proma is nix mis mee.. maar schijnt niet gemaakt te zijn voor Kawa AR. (Als je erges een ori hebt.. die doen et ook wel op 80 )

mjah... go Kawa
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
valentijn 9-10-2003 20:11 Print reply
Posts: 74
Ik bedoel alleen dat je door een grotere carb
er op te zetten een stuk lekkerder ( en harder) zal gaan rijden. Nu heb je waarschijnlijk een
hele brede, niet zo brute powerband.

Ik raad je ten zeerste aan om die cilinder te laten tunen, er zit nog een heleboel verborgen vermogen in!

Van welke brommer is die 80cc pijp??

 
Geen brommer heeft meer soul dan een KAWA AR!
NINJA 9-10-2003 21:48 Print reply
Posts: 380
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: valentijn

Ik bedoel alleen dat je door een grotere carb
er op te zetten een stuk lekkerder ( en harder) zal gaan rijden. Nu heb je waarschijnlijk een
hele brede, niet zo brute powerband.

Ik raad je ten zeerste aan om die cilinder te laten tunen, er zit nog een heleboel verborgen vermogen in!

Van welke brommer is die 80cc pijp??


is van een MB8

en hoe zijn de prestaties van jou getunende cilinder?

Ik wil hier eerst ff fatsoenlijk mee rijden en daarna misschien tunen en grotere carb erachter.
 
AR50 9-10-2003 22:01 Print reply
Posts: 307
hmz zit er nu maar aan te denken om ook maar een 100cc te halen als ie met 20mm toch maar 80 loopt kan ik er mooi mee naar school zeker ook lekker veel koppel ???
 
Suzuki the 1 weel driving adventure ;)

Dit topic is 2128 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved