de_koen |
8-10-2003 21:09 |
Posts: 5595 |
de tapeinden komen wel overeen maar het gat van de inlaat (van de cil dus)zal te hoog staan tov de carb.
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
chriss |
8-10-2003 21:11 |
Posts: 1859 |
te verhelpen, ik zie ook net dat de carb vastgezet word op het spruitstuk met schroefdraad in de cil, dus de bouten gaan er vanaf het spruitstuk kant in en zitten vast in de carb, dit word dus ook nog een probleem
maar is dat gat van de cil met de carb te verhelpen met dremel?
edit: zonder dat je teveel prestatie verliest?
Of mischien een honda spruitstuk aanpassen? heb ik nog zat liggen nl.
Dit bericht is ge-edit door chriss op 8-10-2003 21:25
|
|
|
|
chriss |
8-10-2003 21:39 |
Posts: 1859 |
iemand ervaring?
|
|
|
|
chriss |
8-10-2003 22:32 |
Posts: 1859 |
of mischien zelf een spruitstuk van hout maken, weet iemand of dit hout, iig een tussenstuk van iets van een kleine cm met een grotere (schuine) doorgang ofzo, dat het wel overloopt
|
|
|
|
Blijhoofd |
8-10-2003 22:34 |
Posts: 7378 |
hout is nix
je zal een spruitstuk van alluminium moeten laten maken
wel appart nog mooit een tsx gezien met een andere carb dan mikuni of dellorto
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
chriss |
8-10-2003 22:35 |
Posts: 1859 |
van een stuk alu zal ook nog wel wat te maken zijn wss ja..
|
|
|
|
Knoxville |
8-10-2003 22:39 |
Posts: 1454 |
Ik heb het ooit eens geprobeerd. Je zit met 3 problemen.
1. Het gat van de inlaat komt dus niet overeen met die van de carb.
2. De taos staan dichterbij elkaar als bij honda, carb moet je dus verboren. Anders past het niet.
3. De vlotterbak komt tegen het carter aan, er blijft dus een opening van 5mm ofzo aan de onderkant, dat lekt en zuigt valse lucht als de tering....
ZO. het past niet
|
|
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P |
|
Blijhoofd |
8-10-2003 22:41 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Knoxville
Ik heb het ooit eens geprobeerd. Je zit met 3 problemen.
1. Het gat van de inlaat komt dus niet overeen met die van de carb.
2. De taos staan dichterbij elkaar als bij honda, carb moet je dus verboren. Anders past het niet.
3. De vlotterbak komt tegen het carter aan, er blijft dus een opening van 5mm ofzo aan de onderkant, dat lekt en zuigt valse lucht als de tering....
ZO. het past niet
met een spruitstuk wel... lijkt mij dan
keihin schijne veel betere carbs te zijn als mikuni,vraag me af hoe dat loopt op een tsx
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Knoxville |
8-10-2003 22:55 |
Posts: 1454 |
Mikuni 16mm doet het hier echt perfect, denk niet dat een keihin daar iets aan kan verbeteren.
|
|
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P |
|
chriss |
8-10-2003 22:57 |
Posts: 1859 |
ik heb nu een 16mik, kheb zo et gevoel dat dat beter kan...
|
|
|
|
Pistonpen Paultje |
8-10-2003 22:59 |
Posts: 8678 |
tsss....sommige mensen leren het nooit: Wat niet past, is passend te maken!!
Dus spruitstuk aanpassen, of een ander zoeken..
|
|
|
|
chriss |
8-10-2003 23:00 |
Posts: 1859 |
welk spruitstuk aanpassen? maja ik probeer eerst te regelen dat ik me geld trug krijg, ik wil weten of er meer uit te halen is dan met die 16 mik, dan maar een 20mik ofzo of een 18 dellie
|
|
|
|
Blukaap |
8-10-2003 23:18 |
Posts: 10006 |
Verloopstukje maken van benzinebestendig rubber ?
|
|
Bastila is lief |
|
chriss |
8-10-2003 23:21 |
Posts: 1859 |
ik hoop dat ik gewoon et nog kan anuleren en mn geld kan terugkrijgen, dan maar een 20mik imi aanschaffen bij dekker ofzo
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
9-10-2003 18:08 |
|