Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 50cc snel @ nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1068 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12637 - 50cc snel @ nsr
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 5264 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mr Pain 9-10-2003 21:51 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Malossi goed afgewerkt ?
M'n reet, je zou je eigen kunnen scheren met die poortranden, zo verdomd scherp zijn ze.


En 13-47 trekvertanding ?
LOL
Dan schakel je meer dan dat je vooruit komt man


Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 9-10-2003 21:48


dan moet je wel een klein hoofd hebben
 
remco 9-10-2003 21:52 Print reply

Posts: 79
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Malossi goed afgewerkt ?
M'n reet, je zou je eigen kunnen scheren met die poortranden, zo verdomd scherp zijn ze.


En 13-47 trekvertanding ?
LOL
Dan schakel je meer dan dat je vooruit komt man


Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 9-10-2003 21:48



welke dan wel blukaap? welke heeft wel een goeie kwaliteit/prijsverhouding

en ja, die vertnading lijkt mij ook een beetje overdreven
 
Muerte aka Ozzy 9-10-2003 21:56 Print reply

Posts: 3255
die hebo ziet er wel bruut uit..
bestaan er eigelijk geen 50 cc zeta's voor nsr?
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
Blukaap 9-10-2003 22:11 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: remco

[...]



welke dan wel blukaap? welke heeft wel een goeie kwaliteit/prijsverhouding

en ja, die vertnading lijkt mij ook een beetje overdreven


Eigenlijk geen, dat is het probleem, de malossi is eigenlijk te duur, de Hebo/eurocilindro is wel oke qua prijs/kwaliteit, alleen die heeft een wat onbetrouwbare zuiger.
De Charmo/Kaio zijn niet duur, alleen die slijten een stuk harder en zijn minder snel.

In mijn ogen kun je de malossi wel nemen, maar die moet dan wel afgewerkt worden.
De Hebo/eurocilindro kan ook, alleen dan loop je altijd een zeker risico met die zuiger.
 
Bastila is lief
brommerfreakz 9-10-2003 22:13 Print reply
Posts: 201
Zou dit een beetje rijden:
Ori 50 cc NSR
12 mm carb (keihin) 105 sproeier
metrakit uitlaat
ring uit luchtfilter geknipt.
meej 70 cc reed ie ook meej die 105 sproeier maar jankte nogal na bij veel gas. Dus te weinig bezine.
Ik vraag me af of ie nu meej 50 ori nie zal verzuipen :S
 
Have no fear, in Heaven they have beer...
$$$$ nsr tiger $$$$ 9-10-2003 22:15 Print reply
Posts: 58
malossi is betroubaarder dan hebo/euro, en goed inryden en geen problemen, hebo is meer naam dan werkelyk heid, ik kreeg self een sproeier ery van malossi 128. en stickerset een stuk of 5/6 stickers. pro malossi
 
2wheels[jurg] 9-10-2003 22:16 Print reply

Posts: 3503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommerfreakz

Zou dit een beetje rijden:
Ori 50 cc NSR
12 mm carb (keihin) 105 sproeier
metrakit uitlaat
ring uit luchtfilter geknipt.
meej 70 cc reed ie ook meej die 105 sproeier maar jankte nogal na bij veel gas. Dus te weinig bezine.
Ik vraag me af of ie nu meej 50 ori nie zal verzuipen :S


lijkt me wel dat ie verzuipt ja, orgineel zit er iets van ronde 70 in dus dat is nogal wat groot 105

edit ik ga slapen weltruste jongens ik weet het vroeg maar de wekker gaat weer om 6 uur af morgen

Dit bericht is ge-edit door 50cc-nsr-50cc op 9-10-2003 22:18
 
brommerfreakz 9-10-2003 22:50 Print reply
Posts: 201
wat moet ik er dan in doen?
 
Have no fear, in Heaven they have beer...
Repsolnsr [v Leeuwen] 9-10-2003 22:57 Print reply

Posts: 658
Ik rijd nu zelf met sproeier 75 erin en dat loopt harstikke mooi. BTW ik raad je geen 50 Eurocilder aan. Ik heb hier ook mee gereden maar je moet gigantich veel toeren maken voordat er wat snelheid uit komt. Als je eenmaal in de powerband blijjft hangen dan is het rijden wel heel leuk (top 108 km/h). Maar dit vrat bij mij wel zuigerveren. En dit is ook voor geen meter te begrenzen want het klapt alsof je een old wief aanrijd.
 
Dikke penne
brommerfreakz 9-10-2003 23:13 Print reply
Posts: 201
Dan verzuipt ie hopelijk met 75 nie :S
tis namelijk geen ori race maar ORI
 
Have no fear, in Heaven they have beer...
2wheels[jurg] 10-10-2003 12:40 Print reply

Posts: 3503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Repsolnsr [v Leeuwen]

Ik rijd nu zelf met sproeier 75 erin en dat loopt harstikke mooi. BTW ik raad je geen 50 Eurocilder aan. Ik heb hier ook mee gereden maar je moet gigantich veel toeren maken voordat er wat snelheid uit komt. Als je eenmaal in de powerband blijjft hangen dan is het rijden wel heel leuk (top 108 km/h). Maar dit vrat bij mij wel zuigerveren. En dit is ook voor geen meter te begrenzen want het klapt alsof je een old wief aanrijd.


ja het is wel jammer dat er in de eurocil van de knake zuigers zitten, zou je daar niet een ander merk zuiger in kunnen doen zonder dat je hem hoeft te gaan uitveilen?
 
Blorn 10-10-2003 13:06 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Muerte

die hebo ziet er wel bruut uit..
bestaan er eigelijk geen 50 cc zeta's voor nsr?
Zo uit de doos is de Malossi sneller.

En nee er zijn geen 50 Zeta's voor NSR.
 
NSR JunK 10-10-2003 13:27 Print reply

Posts: 2339
voor 70cc is idd malossi het snelst/best maargoed ook het duurst. die poorten werk je btw zo bij das binnen 10min gebeurd.

die andere cilinders zijn ook wel oke, maargoed zo als vaker gezecht die bijgeleverde zuigers zijn brak. en 50cc-nsr-50cc je zou mischien er wel een goede zuiger voor kunnen kopen... maargeod dan zit je op 130 voor cilinder en dan nog 30euro voor goede zuiger.. koop dan gelijk de malossi.

maargoed het is nu ook weer niet zo dat je bende stuk loopt als je een meteor zuiger dr in hebt zitten (zit standaart in Eurocilindro) alleen het probleem is dat je met 50cc altijd volgas moet janken anders valt die uit zn powerband etc.. en veel toeren maken vinden die zuigers niet leuk.. met 70cc ist alweer een ander verhaal. daarmee kan je prima laag in toeren rijden en dan gaan die zuigers volgens mij best lang mee. en tuurlijk kan je dr wel volgas mee jagen maar niet 10KM achter erlkaar.

mn malossi moest gehoont worden, zou proX zuiger in.. uiteindelijk had de brommerhoer er een Meteor ingestop.. iedereen zij dat dat stuk ging lopen dus ik rij tegenwoordig "voorzichtig" goed warmrijden,lange stukken laag in toeren (zuipt die ook niet veel ent rijd relaxt) en natuurlijk wel volop optrekken zuigertje gaat nu al 3500KM mee *klopt af*

dus het kan best maar ligt ook aan je eigen rijstijl
 
FiEtSpOmP 10-10-2003 14:28 Print reply
Posts: 135
Ik heb nu ook n 70cc Eurocilindro, met standaard zuiger, maar deze loopt al een poos goed, als je m gewoon goed inrijdt is er nie veel wat er kapot kan gaan.... en mijn rijstijl is ook niet de zuinigste, ik trek m vaak en lang open als ik de kans krijg!
Maar toch 50 Euro reed bij mij ook perfect, 1000 km met die meteor zuiger gereden, heb m nu nog, geen beschadiging aan te zien!
Als je m gewoon goed inrijdt, zoals ik al zei, kan er weinig tot niets verkeerd gaan!
 
Hardcore is a way of life! En me NSR ook..!
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 10-10-2003 18:20 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommerfreakz

wat moet ik er dan in doen?


ZELF PROBEREN


enne ontopic:

heb je nou al een keuze gemaakt? of iets gehoord van die GE2 ?
 
nobody fuck with us!!

Dit topic is 5264 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved