2wheels[jurg] |
8-10-2003 22:12 |
Posts: 3503 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
[...]
charmo is 46mm en kaiko bestaat niet, ik denk dat je kaio bedoelt
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 8-10-2003 22:12
ja dat bedoel ik een k meer of minder maakt ook nie uit
|
|
|
|
nsr-rijder |
8-10-2003 22:12 |
Posts: 37 |
mjah charmo is 46mm..maar dat verschil merk je niet super hoor...
Dit bericht is ge-edit door nsr-rijder op 8-10-2003 22:15
|
|
GODVERDOMME VASTNAAIER |
|
Xanthi84 |
8-10-2003 22:15 |
Posts: 994 |
ik heb men nsr over 3jaar gekocht, en er stak( en steekt nog steeds) een originele cilinder op...en aangezien ik een belg ben, en men brom dat ook is...kheb er al 28000 km opstaan me die originele cilinder.
dus ben wel z????r tevreden van die originele belgische 50cc'tjes voor nsr.
|
|
|
|
2wheels[jurg] |
8-10-2003 22:19 |
Posts: 3503 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Xanthi84
ik heb men nsr over 3jaar gekocht, en er stak( en steekt nog steeds) een originele cilinder op...en aangezien ik een belg ben, en men brom dat ook is...kheb er al 28000 km opstaan me die originele cilinder.
dus ben wel z????r tevreden van die originele belgische 50cc'tjes voor nsr.
hoe hard gaat dat? en wat voor carb en uitlaat heb je?
|
|
|
|
Xanthi84 |
8-10-2003 22:23 |
Posts: 994 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 50cc-nsr-50cc
[...]
hoe hard gaat dat? en wat voor carb en uitlaat heb je?
op mijn nsr-tellertje ga ik max 95 (maar durf ik ni echt lang aan te houedn aangezien ik dan aan 11000t/m zit).
carb weet ik ni...kdenk origineel.
uitlaat: leovinci (uitlaat+demper)
Dit bericht is ge-edit door Xanthi84 op 8-10-2003 22:26
|
|
|
|
Bullet |
8-10-2003 22:24 |
Posts: 12150 |
50cc zuigt, gewoon een 70 kopen!
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
2wheels[jurg] |
8-10-2003 22:25 |
|
Bullet |
8-10-2003 22:26 |
|
2wheels[jurg] |
8-10-2003 22:28 |
|
Bullet |
8-10-2003 22:30 |
Posts: 12150 |
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
2wheels[jurg] |
8-10-2003 22:34 |
Posts: 3503 |
hahaha ik lag me dood
ik denk toch dat ik ergens een ge2 vandaan ga halen want dat staat me op het moment het beste aan mocht dat niet lukken dan een 70cc maar ik heb de tijd want ik heb het geld niet
Dit bericht is ge-edit door 50cc-nsr-50cc op 8-10-2003 22:35
|
|
|
|
Superfunk |
8-10-2003 23:04 |
Posts: 1442 |
Tja veel nieuws kan ik je niet vertellen, patrick(nsrjunk)heeft eigenlijk alles wel duidelijk uitgelegt.
Maar wat misschien ook een voordeel is, is dat je bij 70cc hem veel beter kan begrenzen.
Daar bedoel ik dus mee dat je hem bv op 6000 toeren kan begrenzen zonder harde knallen.
Op veel 50cc's met begrenzer knallen ze allemaal(snel zakken in toeren enzzz).
Met 70cc, loopt het allemaal mooi.Op me nsr(80cc)merkte je niet eens dat hij begrenst was, liep gewoon net als een orgineel 50cc-tje.
|
|
Superfunk, it\\\'s not a dream. |
|
Coza_Noztra |
9-10-2003 0:40 |
Posts: 257 |
Heeft de Duitse NSR50 ook GE2, weet iemand dat toevallig? De mokicks gewoon dus he, en niet de kleinkraftr?der.
|
|
If you kiss too much ass, you will choke in the shit |
|
sam vl. - [HRC Nijmegen] |
9-10-2003 8:05 |
|
2wheels[jurg] |
9-10-2003 9:35 |
Posts: 3503 |
op 50cc.nl staat bij ge2 dat er geen zuiger bij zit, kan de zuiger van de cilinder die ik nu heb(de nl orgie) daar in?
|
|
|
|