JIMMY |
8-10-2003 19:43 |
Posts: 2765 |
De ori 50 snel (GE2) heb ik ook, zeer relax cilindertje
50cc eurocilindro schijnt ook wel goed te zijn, en een top van rond de 85 heb ik gehoord..
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
8-10-2003 19:51 |
Posts: 7007 |
GE 2 of eurocilindro idd
|
|
nobody fuck with us!! |
|
FiEtSpOmP |
8-10-2003 20:03 |
Posts: 135 |
Ik had een 50 Eurocilindro, trok aardig snel voor n 50tje, met ori carb en proma'tje..
Heb er nog een voor je liggen...
of mag ik geen sales doen hier...
T is maar n hint!
Ik ging 90 met 15/42.
GE2 is sneller hoorde ik maar ook duur!
|
|
Hardcore is a way of life! En me NSR ook..! |
|
2wheels[jurg] |
8-10-2003 20:17 |
Posts: 3503 |
een ge2 is gewoon weg niet te betalen met mijn loontje eurocil heb ik wel goede dingen over gehoor ja maar zijn er nog andere 50cctjes voor een nsr?
|
|
|
|
NSR JunK |
8-10-2003 20:40 |
Posts: 2339 |
en tog je wilt het niet horen.. maar maak niet dezelfde fout als mij door eerst te denken dat je 50snel wilt omdat je niet zo hard wil en een paar maand later tog maar wel 70cc koopt+grotere carb+ ander uitlaatje is gewoon zonde van je geld!
koop gewoon gelijk 70cc of denk nog eens goed na wat je nu zelf wil... 50snel zuigt heeel hard zijn echt waardelose dingen.. geen kracht, moet altijd vol toeren, beetje tegenwind en hij trekt zn 4 niet meer. zelfde gekut met iemand achterop.. en met 50snel hou je die onbegrenste minarelli blokjes nog niet bij.. dus koop nu maar gewoon 70cc.. 70cc kaiko is maaar 80euro en nog behoorlijk goed.
edit.
om tog maar ff op je vraag in te gaan, asl je dan tog eigenwijs bent
top 85/90 echte met 50snel
komt denk ik alleen 50cc eurocilindro beetje in de buurt.
dies betrouwbaar tot zo ver.. zit standaart meteor zuiger bij geleverd.. en ik ben vandaag echt helemaal overtuigd dat die zuigers veel toeren niet lang uithouden.. dus die cilinder kost 136euro (zo even uit het hoofd) en daar geef ik je dan ongeveer (geschat als je normaal rijd) 3000Km mee.. daarna zal je zuiger stuk lopen. je zou het kunnen voorkomen maar dan moet je rustig aan doen.. en er is 1 ding wat haast niet gaat met een 50snel op een honda blok en dat is rustig aandoen.. ga jij rustig aan rijden in zn 4 dan zal je 9 van de 10 keer terug moeten schakelen omdat die gewoon wegzakt in toeren. voor de rest komen die 50cilindertjes niet echt in aanmerking voor jou wensen.
of je moet een GE2 ergens vandaan zien te toveren, denk dat dat ding wel goed rijd. ge2 is namelijk de belgische orginele cilinder en ik heb wel vertrouwen in dat spul van honda zelf.
Dit bericht is ge-edit door NSR JunK op 8-10-2003 20:50
|
|
|
|
JIMMY |
8-10-2003 20:46 |
Posts: 2765 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR JunK
en tog je wilt het niet horen.. maar maak niet dezelfde fout als mij door eerst te denken dat je 50snel wilt omdat je niet zo hard wil en een paar maand later tog maar wel 70cc koopt+grotere carb+ ander uitlaatje is gewoon zonde van je geld!
koop gewoon gelijk 70cc of denk nog eens goed na wat je nu zelf wil... 50snel zuigt heeel hard zijn echt waardelose dingen.. geen kracht,
geen kracht?? moet jij voor de lol is ff op mn nsr gaan rijden..
moet altijd vol toeren, beetje tegenwind en hij trekt zn 4 niet meer.
nooit last van, misschien moet je wat meer in toeren blijven maar daar heb ik geen problemen mee..
zelfde gekut met iemand achterop..
gaat zat (alhoewel ik bijna nooit iemand achterop heb, maja )
en met 50snel hou je die onbegrenste minarelli blokjes nog niet bij..
ik trek en rij een onbegrenzde Aprilia RS eruit
dus koop nu maar gewoon 70cc.. 70cc kaiko is maaar 80euro en nog behoorlijk goed.
ik heb het btw over mijn GE2 (ori 50snel) wel opgeboord naar 43mm.. maar standaard zijn ze ook erg snel
Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 8-10-2003 20:48
|
|
|
|
NSR JunK |
8-10-2003 20:53 |
Posts: 2339 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JIMMY
[...]
ik heb het btw over mijn GE2 (ori 50snel) wel opgeboord naar 43mm.. maar standaard zijn ze ook erg snel
Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 8-10-2003 20:48
jow je was me voor. was bezig mn reply te editten
en ik blijf erbij dat 50snel geen kracht heeft.. waarscheinlijk ben jij gewoon niets gewend (no offence)toen ik mn eerste 50snel had vond ik die ook uber bruut snel
|
|
|
|
JIMMY |
8-10-2003 20:55 |
Posts: 2765 |
ow, ben heus wel wat gewend (MT met 70 polini onderandere)
Ja oke, 70cc heeft wel meer kracht enzo.. maar ik vind mijn 50snel toch wel aardig wat kracht hebben hoor.. (hoop nog is op een testbank te gaan, gewoon voor de lol is kijken wat de prestaties zijn )
Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 8-10-2003 20:57
|
|
|
|
2wheels[jurg] |
8-10-2003 21:17 |
Posts: 3503 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR JunK
Dit bericht is ge-edit door NSR JunK op 8-10-2003 20:50
70cc is opzich wel een optie als ik er mijn orgie uitlaat op gooi dan heb ik lekker veel kracht onder in en de top die ik wil, alleen zuiptie dan errug veel benzine en dat staat me niet zo aan
edit:
is een belgische 50cc gelijk aan een ge2??
Dit bericht is ge-edit door 50cc-nsr-50cc op 8-10-2003 21:21
Dit bericht is ge-edit door 50cc-nsr-50cc op 8-10-2003 21:35
|
|
|
|
NSR JunK |
8-10-2003 21:26 |
Posts: 2339 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 50cc-nsr-50cc
[...]
70cc is opzich wel een optie als ik er mijn orgie uitlaat op gooi dan heb ik lekker veel kracht onder in en de top die ik wil, alleen zuiptie dan errug veel benzine en dat staat me niet zo aan
edit:
is een belgische 50cc gelijk aan een ge2??
Dit bericht is ge-edit door 50cc-nsr-50cc op 8-10-2003 21:21
dat is wel een heeel goed id! gewoon 70cc en dan je org uitlaat, begrenser erop en lijkt niet verdacht. en een 70cc zal waarscheinlijk evenveel/minder zuipen met zelfde snelheid
voorbeeld:
50snel 80km/u met 11K
70cc 80km/u met 8k
het zal me niet verbazen dat die 70 op deze manier zuiniger loopt. maargoed je trekt hem met 70cc natuurlijk wel eens vol open en je rijd wel eens op top etc.. dus uiteindelijk zal die meer zuipen denk maar als jij je org uitlaat erop laat dan maakt die niet zoo veel toeren dus tja dan zal die best zuinig lopen.
en GE2 is belgisch orginele 50cc cilinder
het is niet zo dat als je een 50cc uit belgie koopt dat het dan een ge2 is
|
|
|
|
2wheels[jurg] |
8-10-2003 21:31 |
Posts: 3503 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR JunK
[...]
dat is wel een heeel goed id! gewoon 70cc en dan je org uitlaat, begrenser erop en lijkt niet verdacht. en een 70cc zal waarscheinlijk evenveel/minder zuipen met zelfde snelheid
voorbeeld:
50snel 80km/u met 11K
70cc 80km/u met 8k
het zal me niet verbazen dat die 70 op deze manier zuiniger loopt. maargoed je trekt hem met 70cc natuurlijk wel eens vol open en je rijd wel eens op top etc.. dus uiteindelijk zal die meer zuipen denk maar als jij je org uitlaat erop laat dan maakt die niet zoo veel toeren dus tja dan zal die best zuinig lopen.
en GE2 is belgisch orginele 50cc cilinder
het is niet zo dat als je een 50cc uit belgie koopt dat het dan een ge2 is
oke thanxs ik heb net een belische ge2 aangebode gekregen is kijken wat hij er voor wel hebben anders is die 70cc met orgi uitlaat optie 2. maar zijn die immi 70cc wel een beetje betrouwbaar?
|
|
|
|
NSR JunK |
8-10-2003 21:43 |
Posts: 2339 |
immi 70 (bedoel dan die kaiko van 80euro) zal met org uitlaatje echt niet stuk lopen, sterker nog. kameraad van me had zon kaiko nieuw gekocht en op zn NSR gezet icm proma en 18keihin... die kerel had nooit van warmrijden etc gehoord.. altijd jagen met ding..en het bleef lopen ik en Superfunk stonden er wel raar van te kijken, ding jaagde ook nog behoorlijk door (top rond de 100 echte) ding is zn geld wel waard iig
en das nog een voordeel van 70cc.. als je eerst met org uitlaat gaat rijden, en je wil weer harder.. ander uitlaatje dr onder en gaan met die NSR
|
|
|
|
nsr-rijder |
8-10-2003 22:03 |
Posts: 37 |
ik heb ook een goedkope 70cc Charmo (dus 1 versie duurder als de kaiko)...
ik rij metme 50ccproma uitlaat en 20mm tegen de 100 en hij staat kut afgesteld met 15/45 tandwielen...
en zuipen... als ik evenhard ga rijden als ik deed toen met mijn 50cc isty wel zuiniger...
omdat ik natuurlijk lagere toeren draai dan
|
|
GODVERDOMME VASTNAAIER |
|
2wheels[jurg] |
8-10-2003 22:09 |
Posts: 3503 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: nsr-rijder
ik heb ook een goedkope 70cc Charmo (dus 1 versie duurder als de kaiko)...
ik rij metme 50ccproma uitlaat en 20mm tegen de 100 en hij staat kut afgesteld met 15/45 tandwielen...
en zuipen... als ik evenhard ga rijden als ik deed toen met mijn 50cc isty wel zuiniger...
omdat ik natuurlijk lagere toeren draai dan
die charmo is ook 47mm dacht ik en euro en kaiko 45
|
|
|
|
Hans F |
8-10-2003 22:11 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 50cc-nsr-50cc
[...]
die charmo is ook 47mm dacht ik en euro en kaiko 45
charmo is 46mm en kaiko bestaat niet, ik denk dat je kaio bedoelt
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 8-10-2003 22:12
|
|
|
|