Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Problems @ NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 471 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12629 - Problems @ NSR
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 920 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JIMMY 8-10-2003 14:21 Print topicpost

Posts: 2765
Ging zonet ff een testritje maken met mn nsr.. het regende ook nog

nu het probleem:

als ik optrek stotterd hij, en ook voor de powerband stotterd hij best erg, ik kan geeneens rustig op 6 á 7000 rpm rijden omdat hij stotterd..

denk zelf dat hat aan de ontsteking ligt, die staat helemaal naar links gedraaid (tegen de klok in dus)
veels te laat ofnie?

maar vanmiddag wou ik de ontsteking iets naar rechts draaien (met klok mee ) en toen wou ie helemaal niet starten..?

hij blijft ook niet op een mooi toerental lopen, de wijzer beweegd en trilt de hele tijd..?


Hij reageer ook niet lekker op het gas, als ik rij en ik laat het gas los, laat hem ff uitrijden en geef daarna weer gas, doet ie eerst bijna niks, en met wat gestotter pakt hij hem weer op..

en hij is onderweg ook 3 keer uitgevallen
ik reed met zo´n 7000 rpm, doet ie ineens bwooooop, starten deed ie ook niet, ff 5 minuten gewacht deed ie het weer, en dat deed hij dus 3 keer..?
(tank zat btw helemaal vol..)

zit 105 sproeier in, 18 keihin, twin-air.. GE2 (ori 50snel) cilinder (opgeboord naar 43mm)


Wat kan dit allemaal zijn..)



nog iets onnuttigs onder het rijden kreeg ik ineens een steen op mn vinger, ik denk mwah, zalwel kijk ik later naar mn vinger.. helemaal onder het bloed
En daarna viel mn brommer weer uit en blies de olifant het hele verhaaltje uit


shit wat een verhaal


Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 8-10-2003 15:23
 

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 8-10-2003 15:33 Print reply

Posts: 17929
ontsteking staat nu dus op zn laatst loopt daarom dus kut ik zou hem eens helemaal met de klok meedraaien

en de rest kan ik nix over zeggen
 
bart de schakelgek 8-10-2003 15:40 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JIMMY

Ging zonet ff een testritje maken met mn nsr.. het regende ook nog

nu het probleem:

als ik optrek stotterd hij, en ook voor de powerband stotterd hij best erg, ik kan geeneens rustig op 6 ? 7000 rpm rijden omdat hij stotterd..
dit is verkeerde sproeier, ik meen te klein maar dat staat in de faq beter aangegeven
denk zelf dat hat aan de ontsteking ligt, die staat helemaal naar links gedraaid (tegen de klok in dus)
veels te laat ofnie?
tegen de klok in is toch vroeger zetten? zo ja dan staat ie misschien te vroeg maar bij ori grondplaat kan dat haast niet
maar vanmiddag wou ik de ontsteking iets naar rechts draaien (met klok mee ) en toen wou ie helemaal niet starten..?
heb ik ook ooit gehad, hoe dat kan snap ik niet
hij blijft ook niet op een mooi toerental lopen, de wijzer beweegd en trilt de hele tijd..?
dan staat ie volgens mij toch te arm, gaat ie meer toeren draaien, krijg je hem stationair niet lekker, maar kan ook luchtschroef zijn

Hij reageer ook niet lekker op het gas, als ik rij en ik laat het gas los, laat hem ff uitrijden en geef daarna weer gas, doet ie eerst bijna niks, en met wat gestotter pakt hij hem weer op..
dat is de gasnaald verstellen, ik denk clipje 1 of 2 gleuven omhoog verzetten, zo ging het bij mijn tsx ook weg
en hij is onderweg ook 3 keer uitgevallen
ik reed met zo?n 7000 rpm, doet ie ineens bwooooop, starten deed ie ook niet, ff 5 minuten gewacht deed ie het weer, en dat deed hij dus 3 keer..?
(tank zat btw helemaal vol..)
kan vanalles zijn, verrotte boegie, membraan, kortsluiting door de regen
zit 105 sproeier in, 18 keihin, twin-air.. GE2 (ori 50snel) cilinder (opgeboord naar 43mm)

hm nu begin ik zelfs te denken dat je sproeier te GROOT is ik weet het ook niet


Wat kan dit allemaal zijn..)



nog iets onnuttigs onder het rijden kreeg ik ineens een steen op mn vinger, ik denk mwah, zalwel kijk ik later naar mn vinger.. helemaal onder het bloed
En daarna viel mn brommer weer uit en blies de olifant het hele verhaaltje uit

zal wel pijn doen


shit wat een verhaal


Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 8-10-2003 15:23

 
Limburger
JIMMY 8-10-2003 15:45 Print reply

Posts: 2765
ja ik vind het ook maar raar, maar met die ontsteking, wat is het nou

de 1 zegt naar links is vroeger, en de ander zegt het weer precies andersom..?

maar dit is zegmaar mijn grondplaat:



dan kan ik hem wel vervroegen, maar hoe ver te draaien? omdat de gaten voor de schroefen niet dicht zijn zegmaar..

en stationair krijg ik hem voor geen meter afgesteld, ik laat het gas ff los en hij valt uit :S
 
bart de schakelgek 8-10-2003 15:47 Print reply

Posts: 5987
kijken welke richting je vliegwiel op draait als ie loopt, en dan draai je je grondplaat de tegengestelde richting in, dan vervroeg je hem


en dat stationair zal toch wel sproeier zijn

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 8-10-2003 15:47
 
Limburger
JIMMY 8-10-2003 15:48 Print reply

Posts: 2765
oke, tnx

zal zo ff wat proberen maar het regent nu keihard..

en dat gasnaald clipje staat op zn hoogst..
 
Saknet 8-10-2003 16:06 Print reply

Posts: 10355
oh weetjewel wat dat inhoud?
het verschil tussen de hoogste en laagste stand?

zonee zet m dan maar weer in het midden en ga met sproeiers kutten
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Xanthi84 8-10-2003 16:22 Print reply
Posts: 994
vuiltje in de carb?
zal wel ni, ma kprobeer gewoon te helpen h?
 
JIMMY 8-10-2003 16:40 Print reply

Posts: 2765
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barteld

oh weetjewel wat dat inhoud?
het verschil tussen de hoogste en laagste stand?

zonee zet m dan maar weer in het midden en ga met sproeiers kutten



Hoezo, denk je dat ik dat niet weet ofzo..?



en vuiltje in carb, zal het wel niet zijn, is mooi schoongemaakt

maar ik denk zelf dat het stotteren voor de powerband enzo door een te gr?te sproeier komt, zou dat kunnen..?


Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 8-10-2003 16:42
 
pepijn 8-10-2003 16:42 Print reply
Posts: 1287
ken ook door de regen komen dattie zo stottert...
 
JIMMY 8-10-2003 16:46 Print reply

Posts: 2765
mja, hij doet het ook als het niet regent, dus..
 
Muerte aka Ozzy 8-10-2003 16:51 Print reply

Posts: 3255
is hij ook niet stationair afte stellen als ie warm is? mijne loopt namelijk dan wat geleidelijker stationair..
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
JIMMY 8-10-2003 16:54 Print reply

Posts: 2765
nope, ben laatst gaan rijden met een schroefendraaier bij me, en heb onderweg steeds geprobeerd een goede afstelling te zoeken, maar tevergeefs :P
 
Muerte aka Ozzy 8-10-2003 16:59 Print reply

Posts: 3255
hmmm.. volgens mij ligt het dan egt aan een te grote sproeier. (dat stotteren) en misschien een grotere stationair sproeier?
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
Rik 8-10-2003 17:01 Print reply

Posts: 3464
je twinair filer is nie goei met regen he ;P
 
JIMMY 8-10-2003 17:05 Print reply

Posts: 2765
Hij is goed ingeolied dus moet er opzig wel tegen kunne..

maar ik probeer nog iets van een bakje oid te fixen wat ik eronder/omheen kan doen.. mn moeder heeft vast nog wel iets moois in e keuken staan

maar ik ga straks weer ff bezig, ontsteking ff goed zetten, en ik heb nog een 100 sproeier liggen..
 

Dit topic is 920 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved