Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nsr houdt volgas rijden niet vol

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1073 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12575 - nsr houdt volgas rijden niet vol
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2169 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hier_ben_ik - Administrator 6-10-2003 23:52 Print reply

Posts: 8499
ik heb dat ook een tijdje gehad met mn mtx.. (rond de tijd dat ik voor het eerst naar Ronald ging, zoek maar als je wilt weten wanneer dat was )

toen heb ik op een gegeven moment gewoon de vlotter wat verbogen zodat de carb voller liep voordat hij stopte en het probleem was gefixt
 
Members zijn vervelend :-|
sam vl. - [HRC Nijmegen] 7-10-2003 8:05 Print reply
Posts: 1062
volgens mij ligt dat idd aan de carb, want dat had ik ook altijd met mijn ouwe carb, en nu heb ik een 20 mm en geen last meer van.
 
Nijmegen!
Knoxville 7-10-2003 9:51 Print reply

Posts: 1454
Ik had hetzelde probleem bij mijn Tsx met 70 imi. Alleen uitlaat was origineel, haddus teveel tegendruk en liep erg vaak warm. Je kon hem vrijwel meteen weer aantrappen. Toen es een keer een proma gekocht, en het probleem was verdwenen.

Bromboer beweerde ooit eens dat me krukas warmliep Omdat er in het cylinder helemaal niks te zien was.
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
xplodus 7-10-2003 10:22 Print reply
Posts: 124
11.5k is gewoon veel voor je blok hoor, F1 auto zijn ook gemaakt om 18k+ te rijden net als honda 10k uit de fabriek.

Verschil is dat F1 teams motor na een wedstrijd weggooien en wij niet.

Met me RX rijd ik nooit lang hoge toeren, 9-10k vind ik al erg veel om 8km te doen , zou ook een kwestie kunnen zijn "hoe zuinig ben ik om me brommie"
 
Laten we lekker link gaan doen!!! :-)
De Schout 7-10-2003 11:34 Print reply
Posts: 5326
18k en 11k is wel een redelijk verschil denkte nie? en slag van een F1 auto is waarschijnlijk wel iets groter dan 41.3mm
 
tune tweak fiddle bang bummer
Knoxville 7-10-2003 11:42 Print reply

Posts: 1454
En heb zo'n idee dat er op een F1 motor meer kracht komt te staan, en dus veel hard slijt.
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Hans F 7-10-2003 11:53 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: xplodus

11.5k is gewoon veel voor je blok hoor, F1 auto zijn ook gemaakt om 18k+ te rijden net als honda 10k uit de fabriek.

Verschil is dat F1 teams motor na een wedstrijd weggooien en wij niet.

Met me RX rijd ik nooit lang hoge toeren, 9-10k vind ik al erg veel om 8km te doen , zou ook een kwestie kunnen zijn "hoe zuinig ben ik om me brommie"


heel boeiend dat jij dat VIND
 
pepijn 7-10-2003 11:58 Print reply
Posts: 1287
het is je vlotternaaldje denk ik want ik had het zelfd met mijn 24mm carb. ander naaldje er in en hij was weer fijn
 
Erik_N 7-10-2003 12:12 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: xplodus
Verschil is dat F1 teams motor na een wedstrijd weggooien en wij niet.


Denk je dat?

Dacht het ff niet he...


Alhoewel hij wel voor een "vrij" groot gedeelte wordt gerenoveerd en vervangen maargoed.
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Zoetahmeerdah [Marcel] 7-10-2003 12:29 Print reply

Posts: 5996
bij mij zoog me carburateur vacuum..met een andere carb was het verholpen.. het buisje van de vlotterkamer naar buiten was verstopt
 
ik haat mensen
xplodus 7-10-2003 15:53 Print reply
Posts: 124
Hoge toeren slijt altijd harder meer zeg ik al niet meer
 
Laten we lekker link gaan doen!!! :-)
Blukaap 7-10-2003 16:09 Print reply

Posts: 10006
Durf je dat zo zwart op wit te stellen ?
 
Bastila is lief
huh 7-10-2003 16:16 Print reply
Posts: 1755
Je kan zegge wat je wilt, maar met een imi zou ik echt nie te lang vol toeren rijden. Is echt slijtijzer (ervaring mee ).

Met een goed afgestelde en gesmeerde merkcilinder lijkt het mij wat anders.

Hans F.: ik neem aan dat jij het over cilinders hebt met een goeie wand/zuiger/afwerking of moet een imi ook lange tijd 11 k kunnen draaien zonder al te veel slijtage?
 
jeroen 7-10-2003 16:55 Print reply

Posts: 15066
Imitatie slijt ook hard als je langzaam rijdt...

En het enige dat in een nicasil oid cil slijt zijn je zuiger en zuigerveren..dat boeit niet zoveel.
 
sparky. 12-10-2003 16:14 Print reply

Posts: 47
ik heb al een 20mm gekocht.
Kan ik nog meer toeren draaien
Maar ik rij alleen zulke hogen toeren (12k) in de vier als hij warm is, en je blok slijt alleen van lomp schakelen en een koude motor.

Niet van hoge toeren.
 

Dit topic is 2169 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved