Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nsr houdt volgas rijden niet vol

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1044 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12575 - nsr houdt volgas rijden niet vol
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2168 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap 6-10-2003 17:15 Print reply

Posts: 10006
Quote:

Iets door blijhoofd gepost


Als ik Bjorn zo hoor snap ik wel waarom jou TSX gaar is gegaan .

Quote:

Verhaal topicstarter


Maar hoe lang is een tijdje, wat is je topsnelheid dan en hoe staat je temperatuursensor ?


115km/u dus, dan zou ie wel genoeg rijwindkoeling moeten hebben als alles goed werkt.
Dan kan het een warmloper zijn door een krappe afstelling of gare koeling.
Of een benzinekraan/carburateur die niet lekker doorstroomt.


Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 6-10-2003 17:19
 
Bastila is lief
mr200r 6-10-2003 17:24 Print reply
Posts: 5122
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

tja, ik deed het ook vaak zat. Dit soort toerentallen draait het (in het buitenland)
standaard van de fabriek af al.


JE kan het niet mooier zeggen standaart van de fabriek af.
Deze is waarschijnlijk op 45-50 afgesteld van de fabriek,dus kan het weleens weigeren-kapotgaan
 
mr200r
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 6-10-2003 17:26 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

[...]


JE kan het niet mooier zeggen standaart van de fabriek af.
Deze is waarschijnlijk op 45-50 afgesteld van de fabriek,dus kan het weleens weigeren-kapotgaan


in Nederland ja, maar onbegrensd is dus officieel fabrieks af en dat draait sowieso wel 10K
 
nobody fuck with us!!
jeroen 6-10-2003 17:28 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

[...]


JE kan het niet mooier zeggen standaart van de fabriek af.
Deze is waarschijnlijk op 45-50 afgesteld van de fabriek,dus kan het weleens weigeren-kapotgaan


Daarom zet je er onbegrensd een grotere sproeier in
 
Mr Pain 6-10-2003 17:31 Print reply
Posts: 4966
ik denk dat het wel aan je vlotter kan liggen, heb ik al vaker iets over gehoord.

om 11500 toeren te rijden is niet erg, het slijt alleen maar meer, toen mijn brommer het nog deed en hij liep goed (70malossi) toen reed ik ook ongeveer met zoveel toeren iets meer, en dan zo 10km achterelkaar aan (als het niet meer is) heeft nooit echt hele rare geluiden gemaakt (hond )
 
wipe-out 6-10-2003 17:34 Print reply

Posts: 7672
misschien is er een hoekje van ??n van je membraankleppen afgebroken oid, en dat hij daardoor verzuipt.

had ik ook bij mijn mb. was maar een hoekje uit van 3 bij 3mm ofzo.
 
2wheels[jurg] 6-10-2003 17:35 Print reply

Posts: 3503
mijn nsr rijd met orgi cilinder al 9k en dan heb ik de begrenzing in mijn luchtfilter er nog inzitte dus ik denk dat ik de 10k moet kunnen halen met deze cil, dus 11,5 kan je blok blok wel een poosje hebben lijkt mij
 
Soepkip 6-10-2003 17:40 Print reply

Posts: 1339
orgie cilinder?

Ik heb een 50snel en rijdt volgas in m'n 4 ook 11.5k toeren. Dat heb ik van Wormer <--> Egmond en Wormer <--> Alkmaar al vaak genoeg ongeveer een half uur lang achter elkaar gereden

Ja, ik ben gek, maar hij trekt 't.

Wel vloeistofgekoeld trouwens, en geen vage geluiden
 
Hans F 6-10-2003 17:42 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

[...]


JE kan het niet mooier zeggen standaart van de fabriek af.
Deze is waarschijnlijk op 45-50 afgesteld van de fabriek,dus kan het weleens weigeren-kapotgaan


anders neem je even een cursus begrijpend lezen
 
2wheels[jurg] 6-10-2003 17:42 Print reply

Posts: 3503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Soepkip

orgie cilinder?

Ik heb een 50snel en rijdt volgas in m'n 4 ook 11.5k toeren. Dat heb ik van Wormer <--> Egmond en Wormer <--> Alkmaar al vaak genoeg ongeveer een half uur lang achter elkaar gereden

Ja, ik ben gek, maar hij trekt 't.

Wel vloeistofgekoeld trouwens, en geen vage geluiden


ja orginele cilinder ja fasmen uitlaat rulezz
 
jerry 6-10-2003 17:45 Print reply
Posts: 112
hey ik heb dit met men nsr ook wel eens gehad
als ik lang vol gas rijd deed ie precies alsof de benzine op is en na een 20 sec ofzo doet ie het gewoon weer en niets te zien aan de cil.

btw 11.5k kan wel hoor
 
trust me there is no one you can trust
barry 6-10-2003 17:47 Print reply

Posts: 7387
ok, weer een nsr kwaaltje er bij als ik dit zo lees

nee maar misschien dat hij op een gegeven moment dan niet meer genoeg benzine kan aanzuigen en dan ff inhoud?
 
He?
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 6-10-2003 17:48 Print reply

Posts: 7007
wacht eens, dit kan wel aan de bougiedop liggen!!

vrienden van mij hadden dit veel, bij schakels EN scooters en na het vervangen van die dop was het probleem vaak opgelost
 
nobody fuck with us!!
Pingu 6-10-2003 18:39 Print reply
Posts: 1842
uiteraard, de bougiedop..?? waarom???
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 50cc-nsr-50cc

mijn nsr rijd met orgi cilinder al 9k en dan heb ik de begrenzing in mijn luchtfilter er nog inzitte dus ik denk dat ik de 10k moet kunnen halen met deze cil, dus 11,5 kan je blok blok wel een poosje hebben lijkt mij

Gaat niet meer draaien, mijne draaide origineel, met tecno ook altijd 9k einde powerband, met onbegrensd filter, grotere carb etc getest. Maar hij vond 9k tog genoeg
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
2wheels[jurg] 6-10-2003 18:55 Print reply

Posts: 3503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pingu

uiteraard, de bougiedop..?? waarom???
[...]

Gaat niet meer draaien, mijne draaide origineel, met tecno ook altijd 9k einde powerband, met onbegrensd filter, grotere carb etc getest. Maar hij vond 9k tog genoeg


naja we zullen zien, ik heb gehoord dat hij over de 9k moe kunne dus het proberen waard. er komt toch nog een 16 mm op en begrenzing uit het lucht filter want hij trekt mij te langzaam
 

Dit topic is 2168 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved