Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nsr houdt volgas rijden niet vol

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1045 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12575 - nsr houdt volgas rijden niet vol
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2153 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sparky. 6-10-2003 15:29 Print topicpost

Posts: 47
Als ik met mijn nsr een tijdje op topsnelheid (11.500 toeren) volgas rij, houdt hij er mee op. Net alsof de benzine op is, maakt hij dat "blllllll" geluid. Als ik het gas weer even terugneem, dat wil hij ook wel weer.

70cc, 18mm, homoet uitlaat.

Kan het zijn dat hij geen benzine krijgt omdat mijn vlotterbak leeg is, of is het de bougie ofzo?


Voor de simpele mensen: Er zit wel benzine in mijn tank
 

arrier 6-10-2003 15:40 Print reply
Posts: 2221
ik dacht altijd dat er dan een te grote sproeier in zat maar misschien zeg ik t nu wel verkeer
 
PlaceR 6-10-2003 15:42 Print reply
Posts: 1588
hoes de bouggiekleur?
 
WiZZ [wesley] 6-10-2003 16:11 Print reply

Posts: 4831
tandwiel verhouding of sproeier

 
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk!
jeroen 6-10-2003 16:27 Print reply

Posts: 15066
warmloper.....
 
Killerbean 6-10-2003 16:32 Print reply

Posts: 3243
wie rijd er ook zow lang 11,5 K dat vind ik van de gekken (mijn mening) normaal zou je niet boven de 9k uit mogen komen....tuurlijk t kan wel effies maar dan ga je toch niet doorraggen tot je een verrot geluid hoort. die 11,5 K vind je brom echt niet fijn hoor....en je blok nog minder

as het niet met je benzine te maken heb zit het volgens mij in je blok ja
 
RX loos
Teunmenator 6-10-2003 16:32 Print reply

Posts: 2524
ik denk idd je afstelling en ik zou niet zo snel aan je vlotterafstelling beginnen daar bespaar je jezelf een hoop geklooi mee. ff naar je bougie kijken dan..
 
jeroen 6-10-2003 16:35 Print reply

Posts: 15066
Vlotterafstelling?

Die zooi loopt heus wel snel gnoeg door...

Haal je carb er mar eens af, en draai de onderkant eraf, zal lekker doorstromen dan



 
huh 6-10-2003 16:35 Print reply
Posts: 1755
Als het pas gebeurd als je een tijdje hebt gereden kan het goed een warmloper zijn jah

Nie te vaak meer doen dus. Of misschien iets grotere sproeier monteren, zodat de boel niet zo warm wordt, dat kan ev. helpen.

En je brommertje moet het best aankunnen om effe lekker vol gas te blazen...ik doe het eerlijk gezegd ook niet vaak, maar het moet gewoon kunnen zonder dit soort (enge) problemen.

En topicstarter: hoe lang is bij jou "een tijdje op topsnelheid"?
 
Hans F 6-10-2003 16:36 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean

wie rijd er ook zow lang 11,5 K dat vind ik van de gekken (mijn mening) normaal zou je niet boven de 9k uit mogen komen....tuurlijk t kan wel effies maar dan ga je toch niet doorraggen tot je een verrot geluid hoort. die 11,5 K vind je brom echt niet fijn hoor....en je blok nog minder

as het niet met je benzine te maken heb zit het volgens mij in je blok ja


11,5 k is niet veel hoor, snap niet wat je hier nou zit te huilen...


topicstarter: geeft je temp. meter niks aan?

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 6-10-2003 16:36
 
barry 6-10-2003 16:39 Print reply

Posts: 7387
11.5k moet ie met goede koeling idd makkelijk vol kunnen houden...
 
He?
jeroen 6-10-2003 16:40 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


11,5 k is niet veel hoor, snap niet wat je hier nou zit te huilen...


topicstarter: geeft je temp. meter niks aan?

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 6-10-2003 16:36



Voor zoiets vind ik het vrijveel, om een poos te rijden..

Doortrekken maakt niet uit, maar om lang op top te rijden...


Doek wel vaak met mn rs, 11k ofzo, 8km lang, maja, das garantie
 
Hans F 6-10-2003 16:41 Print reply
Posts: 4326
tja, ik deed het ook vaak zat. Dit soort toerentallen draait het (in het buitenland) standaard van de fabriek af al.
 
Blijhoofd 6-10-2003 16:53 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

tja, ik deed het ook vaak zat. Dit soort toerentallen draait het (in het buitenland) standaard van de fabriek af al.


nah reed met mijn tsx vaak hele stukken 10-11k

d8 zelf dat tie daar gaar van is geworden...

maar jij beweerd dus dat tie dat makkelijk aan moet kunnen
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Hans F 6-10-2003 17:13 Print reply
Posts: 4326
ik weet niks van een txs blok, enkel van een nsr blok
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 6-10-2003 17:14 Print reply

Posts: 7007
hmm ik had dat ook ooit een keer toen ik op de toenmalige NSR van nikoz reed,
70cc malossi
18 keihin
homoet pijp

ik had ook echt geen flauw id wat het toen was, hij kapte gewoon zo maar en reed daarna wel weer vrolijk verder

cilinder was toen nog in orde
 
nobody fuck with us!!

Dit topic is 2153 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved