thx voor dit topic zat zelfs ook te twijfelen voor als me nsr gereviseerd is een malossie of hebo te nemen.
hebo heeft wel mooier logo maar ik ga voor de mallossie 70cc en een kaio 70cc als reserve voor als de malossie vastnaaid en terwijl ik die hoon dee 70cc kaio erop dan mar. want kaio 70cc is wel nice ding alleen sluit als de tyfus
Ik zou de hebo pakken, ben gewoon erg benieuwd wat daar uit te peuteren valt (denk heel veel).
Daarnaast vind ik de Malossi wel wat duur voor wat ie levert.
En als ik die cilinder van Robert op de meeting zo zag, gewoon geen bevels of afwerking in zo'n dure cilinder.....
Ik zou de hebo pakken, ben gewoon erg benieuwd wat daar uit te peuteren valt (denk heel veel).
Daarnaast vind ik de Malossi wel wat duur voor wat ie levert.
En als ik die cilinder van Robert op de meeting zo zag, gewoon geen bevels of afwerking in zo'n dure cilinder.....
had je de NSR van Sam ook gezien? Die Tiger
die had op dat moment een 70cc eurocilindro, maar dat reed echt niet prettig, echt alleen maar bovenin power (weliswaar met techno, maar dan nog)
alleen die cilinder wordt nu getuned door Lude dus we wachten af met spanning
de hebo van sander deed het toch aardig goed of niet soms. ik zou hebo nemen alleen al omdat minder mensen hem hebbe. mooi afwerken indien nodig en gaan......