Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - info: 80cc carter verkleinen mb/t

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 982 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12512 - info: 80cc carter verkleinen mb/t
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2838 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mr Pain 9-10-2003 21:25 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: han

ik heb net een 110cc homoet uitlaat, komt een 28mm keihin vlakkeschuif op 28mm spruitstuk,
125cc athena cilinder 110cc hogedruk kop, crossmoter filter(allemaal nieuw wel teverstaan)
cilinder en kop breng ik nog weg,,dus ja, dat zit onder mij street mt groeten han...


homoet is zo'n beetje een standaart uitlaat man
 
Pingu 9-10-2003 21:34 Print reply
Posts: 1842
homoet is dacht ik best aardig, maar het verschil met productiepijpen, en goede opmaatpijpen is imo best groot. Iig voor honda, voor am-6 zijn mss nog wel leuke pijpen.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
han 10-10-2003 16:10 Print reply
Posts: 82
ach ja het is maar wat je standaart noemt he,,,
ik weet dat het snelste (aangezien mallosie niet te krijgen is) of hij goed is weet ik niet,maar wel mooi snel dus,,

als jij met een standaart 80cc dus, op een euro of atena rijt ,wil ik nog wel een jkeertje tegen je rijden
 
Kiitos 29-4-2004 11:09 Print reply
Posts: 1
Over polijsten:

Polijsten werkt. Polijsten v??rdat er benzine meekomt kan sowieso. Een beejte slim polijsten moet je wel doen, je hebt ruw oppervlak nodig om een goed lucht/benzinemengsel te maken. Nieuwe 2takts met injectie mogen compleet gepolijst worden.


 
jeroen 29-4-2004 11:14 Print reply

Posts: 15066
wow..en?
 
PRO TUNING 29-4-2004 15:14 Print reply

Posts: 4000
Je kunt je cartercompressie van je MB 8 verhogen door er een kortere drijfstang in te plaatsen en de onderkant van je cilinder af te draaien. Of door het plaatsen van een kortere zuiger en dan de cilinder afdraaien (kortere zuiger = het gedeelte boven de pistonpen).
Ook kun je eventueel de boven & onderkant van je cilinder afdraaien, heb je meteen een scherpere timing.
 
-SpengaMotors- 29-4-2004 16:29 Print reply
Posts: 592
sjongejonge daarvoor hoef je toch niet een jaar oude topic voor op te halen.....
 

Dit topic is 2838 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved