ik heb net een 110cc homoet uitlaat, komt een 28mm keihin vlakkeschuif op 28mm spruitstuk,
125cc athena cilinder 110cc hogedruk kop, crossmoter filter(allemaal nieuw wel teverstaan)
cilinder en kop breng ik nog weg,,dus ja, dat zit onder mij street mt groeten han...
homoet is dacht ik best aardig, maar het verschil met productiepijpen, en goede opmaatpijpen is imo best groot. Iig voor honda, voor am-6 zijn mss nog wel leuke pijpen.
ach ja het is maar wat je standaart noemt he,,,
ik weet dat het snelste (aangezien mallosie niet te krijgen is) of hij goed is weet ik niet,maar wel mooi snel dus,,
als jij met een standaart 80cc dus, op een euro of atena rijt ,wil ik nog wel een jkeertje tegen je rijden
Polijsten werkt. Polijsten v??rdat er benzine meekomt kan sowieso. Een beejte slim polijsten moet je wel doen, je hebt ruw oppervlak nodig om een goed lucht/benzinemengsel te maken. Nieuwe 2takts met injectie mogen compleet gepolijst worden.
Je kunt je cartercompressie van je MB 8 verhogen door er een kortere drijfstang in te plaatsen en de onderkant van je cilinder af te draaien. Of door het plaatsen van een kortere zuiger en dan de cilinder afdraaien (kortere zuiger = het gedeelte boven de pistonpen).
Ook kun je eventueel de boven & onderkant van je cilinder afdraaien, heb je meteen een scherpere timing.