Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nog een big end overleden.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1136 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1250 - Nog een big end overleden.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 579 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Zeta-boy 14-8-01?19:27 Print topicpost

Posts: 2066
Bij een maat van ons is het bigend van zun brommer overleden. Toen hij zun brommer kocht was de krukas al gaar en hij heeft er toen een tweede hands in laten zeten door Broske. Dat ding was toen nog heel goed. Nu dus niet meer. Daardoor is er een zuigerveer weggeknald, maar het leuke is dat zijn cilinder niet kapot is gegaan. Nu gaat hij maar een nieuwe krukas kopen en meteen het blok laten reviseren door ons. Gaat hem ongeveer 300 piek kosten maar dan hoeft ie niet meer naar om te kijken totdat hij 18 is geworden. (dat is tenminste de bedoeling)
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??

Thomas 14-8-01?19:44 Print reply
Posts: 645
innege deelneming, wens hem veel sterkte snif, snif
 
<<Punker all the way>>
Rene 14-8-01?22:27 Print reply
Posts: 2573
gecondoleerd... das nie gaaf
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
-Michiel RS- 15-8-01?10:48 Print reply
Posts: 2803
Ik wens het blok beterschap toe
 
SPARKLE 15-8-01?15:41 Print reply
Posts: 1332
300 PIEK?!?!?!?!?!?
rekenen jullie 230 piek voor het erinlatenzetten van alle lagers keerringen en pakkingen? :n
 
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!!
Junkie XR 15-8-01?15:49 Print reply

Posts: 5753
Jongen, da's nog maar een uurtarief van 60 piek ofzo hoor. Een gemiddelde brommershop rekent toch al gauw 70 piek en die doen er nog langer over ook denk ik.
 
Rene 15-8-01?16:05 Print reply
Posts: 2573
dr hoeft zeker geen nieuwe krukas in??
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
SPARKLE 15-8-01?16:04 Print reply
Posts: 1332
Is toch een vriendenwerkje
Ik kan mijn blok laten reviseren bij een maat (I don't have tools for the job) voor mijn andere 20mm carb, en meer niet, moet ik we zelf de pakkingen kopen en shit

Maarjah, ik zou het ook doen zoveel vragen
 
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!!
Rene 15-8-01?16:10 Print reply
Posts: 2573
nieuwe krukas: 130 piek
keerringsetje
krukaslagerssetje
pakkingsetje
zuiger

 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
SPARKLE 15-8-01?16:14 Print reply
Posts: 1332
ow kijk met die krukas ERBIJ wordt het dan wel oke
 
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!!
Joost 15-8-01?16:35 Print reply
Posts: 1108
Krukas 130 piek? imi kost toch iets van 230 ofzo? en orgineel honda 300.
 
It is going to be a Endless summer...
SPARKLE 15-8-01?16:45 Print reply
Posts: 1332
NEEEEEEEEE JOH GEKKIE!! Dat is veel goedkoper, kijk maar eens op vdh, ook vanaf 150 ofzo
 
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!!
Zeta-boy 15-8-01?19:20 Print reply

Posts: 2066
130 piek en als jullie goed hadden gelezen stond er dat ie dus een nieuwe krukas nodig heeft omdat, zoals de titel van de topic verklapt, zijn big-end gaar is.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
MB50TUNED 17-8-01?12:57 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: Zeta-boy?

130 piek en als jullie goed hadden gelezen stond er dat ie dus een nieuwe krukas nodig heeft omdat, zoals de titel van de topic verklapt, zijn big-end gaar is.


Je kan bij brommerzaken het bigend lager laten vervangen. Bigend, pistonpen, krukaslagers en nieuwe drijfstan kostte bij mij f150,- (incl arbeids loon)
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Sven the man 17-8-01?13:35 Print reply
Posts: 456
:n :n :n :n MAAT!!
 
[B]6000cc RACER!!![/B] [IMG]http://24.132.20.228/mup/276.jpg[/IMG]

Dit topic is 579 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved