Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Giannelli 80cc uitlaat past NIET, ik herhaal NIET onder een mtx-sh 50cc AC!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 891 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12498 - Giannelli 80cc uitlaat past NIET, i...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1598 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pietje007 2-10-2003 17:30 Print topicpost

Posts: 381
Giannelli 80cc uitlaat past NIET, ik herhaal NIET onder een mtx-sh 50cc AC!

De cilinderkop zit gewoon in de weg, bocht is veel te breed.
Of je moet je koelvinnen eraf gaan zagen, misschien dat tie dan wel past, stelde harry voor, hèhè, echte harry manier.haha.
Nee, maar da past dus niet, enige optie is dus, een 50cc uitlaat en miss iets gaan uitbore, kweet nie of dat kan.

Dit geld dus ook als je een AC MCX blok onder je shtje legt, wat ik eerst wou doen (kzie er voorlopig nog vanaf, zoek nog een sponsor, iemand??)
Dus met een mcx blokkie zou je dus een gewoon 50cc bochtje erop moete doen, of een 80cc onderlangs (origineel mcx uitlaat).
hehe.

Dus dan weet iedereen dit, en hoef je et nie te probere, heb ik al gedaan.
helaas, pindakaas.

keep on roling!!
 

User 927 2-10-2003 17:40 Print reply

Posts: 6405
Gewoon kop afslijpen, heeft DT standaard al, werkt prima
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 2-10-2003 18:06 Print reply

Posts: 17929
past bij tsx ook niet omdat en 80cc watergekoeld is en dus plek zat heeft dus gewoon koelvinnen afzgen kan geen kwaad hebbne wij ook gedaan
 
Pietje007 2-10-2003 18:20 Print reply

Posts: 381
nee da doek gewoon nie, koelt toch al minder. en mijne wordt al zo heet en da doek gewoon nie.
geen goed idee.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX freak

past bij tsx ook niet omdat en 80cc watergekoeld is en dus plek zat heeft dus gewoon koelvinnen afzgen kan geen kwaad hebbne wij ook gedaan

 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 2-10-2003 18:23 Print reply

Posts: 7007
wat moet je sowieso met een 80cc pijp op een 70cc cilinder

neem gewoon een gianelli voor mtx-sh dat loopt prima


btw: dat MCX80 blok idee is wel lachen jah, uitlaat gaat ook wel goed hoor gewoon creatief zijn (dus OF een mtx-sh pijp erop OF een onderlangse )
 
nobody fuck with us!!
Pietje007 2-10-2003 18:33 Print reply

Posts: 381
probere, kwou em ff probere.
maar nu gak voor de giannelli 50
zal denk nie veel uitmake vergeleken met een proma 50 (die ik nu heb)


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

wat moet je sowieso met een 80cc pijp op een 70cc cilinder

neem gewoon een gianelli voor mtx-sh dat loopt prima


btw: dat MCX80 blok idee is wel lachen jah, uitlaat gaat ook wel goed hoor gewoon creatief zijn (dus OF een mtx-sh pijp erop OF een onderlangse )

 
AkroBatik 2-10-2003 18:37 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pietje007

probere, kwou em ff probere.
maar nu gak voor de giannelli 50
zal denk nie veel uitmake vergeleken met een proma 50 (die ik nu heb)


[...]


Gewoon proma 80 halen. Moet je hem wel op 2 plaatsen even in deuken.
 
Gunther -> der tollest
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 2-10-2003 19:14 Print reply

Posts: 17929
gast slijp gewoon een stukje van je vinnen af dat kan dus egt geen kwaad he ik zeg je dat je er geen spijt van krijgt als je de power van een gia 80 voelt
 
Pietje007 2-10-2003 19:35 Print reply

Posts: 381
kdenk als de giannelli 80 nie wil, de proma 80 even min niet wil, hebbe allebei dikke bocht daar gaaat et om


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AkroBatik

[...]

Gewoon proma 80 halen. Moet je hem wel op 2 plaatsen even in deuken.

 
Pietje007 2-10-2003 19:37 Print reply

Posts: 381
Als ik ga slijpe moet ik echt VEEL gaan slijpe. dan moete die vinne echt er helemaal af. heb ik al gekeken, en hij koelt dan gewoon wa minder.
das een feit.
en nog wa, miss wil die 80 helemaal nie zo super goed, tis maar de vraag. zit ik daar dan met een kapotte kop en eem 80 die nie wil.
Koop gewoon een giannelli 50, die trekt waarschijnlijk beter als een 80 alleen is top MISSCHIEN iets lager.

thnx voor je advies, maar kneem et risico maar nie.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pietje007

kdenk als de giannelli 80 nie wil, de proma 80 even min niet wil, hebbe allebei dikke bocht daar gaaat et om


[...]



Dit bericht is ge-edit door Pietje007 op 2-10-2003 19:38
 
Hier_ben_ik - Administrator 2-10-2003 23:28 Print reply

Posts: 8499
hehe.. ik zou toch gewoon de koelribben van de kop afslijpen/afslaan met een vuistje


en bij een mxc80blok heb je geen probleem met uitlaat, aangezien je zowiezo al een deel koelribben weg moet bikken als je die kop op een mtx zet, ongeacht de uitlaat


gewoon koelribben er af meppen, schijt jou het? mij iig nix..
 
Members zijn vervelend :-|
mr200r 3-10-2003 2:28 Print reply
Posts: 5122
En een 80r uitlaat?
 
mr200r
Knoxville 3-10-2003 8:36 Print reply

Posts: 1454
Paar koelribben mist hij echt niet. En dat hij al zo heet word, hoe weet je dat???? Je hebt dat 80 blok er nog niet eens onder...
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
bart de schakelgek 3-10-2003 8:46 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX freak

past bij tsx ook niet omdat en 80cc watergekoeld is en dus plek zat heeft dus gewoon koelvinnen afzgen kan geen kwaad hebbne wij ook gedaan


sorry hoor, maar ik heb een originele ts80 watergekoeld uitlaat op mijn tsx70cc gehad, waar eerst een proma80 opzat (ik heb ze omgewisseld namelijk) het paste direct (maar misschien was die al op de pet afgezaagd, niet op gelet), maar dat liep ook goed! ietsjes minder dan de proma maar trok goed op
 
Limburger
Knoxville 3-10-2003 9:17 Print reply

Posts: 1454
Dave reed ook met een gia 80 pijp @ zijn 70cc.. Geloof dat het hem erg beviel....
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P

Dit topic is 1598 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved