Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 70cc lc zeta op mb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1103 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12493 - 70cc lc zeta op mb
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1632 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jeroen 2-10-2003 20:23 Print reply

Posts: 15066
Alleen cil of complete set?
 
Honda_mbiloss [Emiel] 2-10-2003 20:34 Print reply

Posts: 3697
compleet.
 
Pistonpen Paultje 2-10-2003 20:55 Print reply

Posts: 8678
En nu vraag ik het nog, namens het hele forum:

Waar
 
koen-z 2-10-2003 20:56 Print reply

Posts: 3702
pas maar op strax zijn de ac cilinders bijna nie mer te krijgen..
 
peturrr 2-10-2003 21:11 Print reply
Posts: 199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

[...]


Wat zoek je dan? Een malossi of een 70 zeta (LC)?

Je hebt toch al een LC'tje??


daarmee bedoelde ik het 12volt waterpompje
 
blablablablabla
peturrr 2-10-2003 21:14 Print reply
Posts: 199
ben net nog ff aan het proberen geweest maar het is echt heel erg simpel.

als ik een stukkie heb gereden en ik stop voel ik vervolgens aan cilinder die is dan heet.

daarna voel ik aan radiateur en daarvan is de helft ongeveer heet en de andere koud.

knijp ik nou een paar keer in de onderste of bovenste radiator slang dan is met een paar keer knijpen de hele radiateur heet en voel je de cilinder langzaam afkoelen.

het probleem is dus duidelijk : de koelvloeistof gaat te langzaam in de ronte ( bijna helemaal niet) dus zoek ik een pomp voor ertussen maar wat?

suggesties graag!
 
blablablablabla
Hans F 2-10-2003 21:18 Print reply
Posts: 4326
http://www.brommerforum.nl/showtopic/6686

gebruik voortaan zelf de search
 
Baasbas 2-10-2003 21:42 Print reply
Posts: 2176
heb je die slangen niet verkeerd aangesloten?

(nja, zou kunnen)
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
peturrr 2-10-2003 22:17 Print reply
Posts: 199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas

heb je die slangen niet verkeerd aangesloten?

(nja, zou kunnen)


nee dat heb ik niet.

weet er wel aardig wat van af ben niet dom ofzo.

ik wil gewoon een beter vloeistof circuulatie hebben thats all
 
blablablablabla
peturrr 7-10-2003 18:33 Print reply
Posts: 199
ik heb de koeling in orde!!!!

het probleem was als volgt:

de radiateur zat te laag gemonteerd ( recht midden onder mb)

daardoor moest de koude vloeistof in zekere zin omhoog lopen wat natuurlijk niet erg goed gaat.

de radiateur zit nu links naast de mb en een stuk hoger zodat de koude vloeistof nu recht uit loopt en alleen de warme hoeft te stijgen.

maar dat is dus geen probleem. Hij koelt nu super goed.

ik ben eruit dus topic kan gesloten worden.
 
blablablablabla
Pistonpen Paultje 7-10-2003 18:39 Print reply

Posts: 8678
Nu moet ik alleen nog weten waar ik een eta LC vandaan kan halen:P
 
killerzijerveld2 7-10-2003 18:43 Print reply

Posts: 101
Op marktplaats staat weleens wat..
 
jeroen 7-10-2003 19:05 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: peturrr

[...]


nee dat heb ik niet.

weet er wel aardig wat van af ben niet dom ofzo.

ik wil gewoon een beter vloeistof circuulatie hebben thats all



Blijkbaar wel he
 
MB50TUNED 7-10-2003 19:27 Print reply
Posts: 1054




De zeta wordt alleen weer overschat as usual....

Dit bericht is ge-edit door MB50TUNED op 7-10-2003 19:29
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
marcel 7-10-2003 19:34 Print reply

Posts: 1533
ja en???

mooi gepoleist blok trouwens....
 

Dit topic is 1632 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved