LambalraceR |
30-9-2003 21:44 |
Posts: 2187 |
haha jah goed he
|
|
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
30-9-2003 21:46 |
Posts: 7007 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lambalracer
haha jah goed he
netjes
maar je kunt er wel nog een NSR frame onder hangen, maar opzich is de basis van dit ding wel goed want je moet gewoon wijzen op dat type plaatje mayb geloven ze dat wel gewoon hoor, opzich weten ze toch niet beter
tip: frees ff dat 80cm3 van je cilinder af met de dremel ofso en spuit t weer zwart
en karren maar
ohja: neem ook begrenzer want geloof mij MBX trekt em zo op de 2KW
|
|
nobody fuck with us!! |
|
LambalraceR |
30-9-2003 21:52 |
Posts: 2187 |
jah zoiets was ik ook al van plan met de cilinder , maar wat voor begrenzer werkt het beste dat je weet??(want honda en begrenzer's heb ik niet vaak goed zien gaan)
toch geen luchtfilterafknijper ofzow he da vind ik beetje onhandig.
Dit bericht is ge-edit door lambalracer op 30-9-2003 21:58
|
|
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
30-9-2003 21:59 |
Posts: 7007 |
nou ehm sjah .. gewoon zo?n standaard toerenbegrenzer, en dan afstellen op ong. 5500 of 6000 toeren
want een ori MBX80 loopt met ori tandwielverhouding 80 km/uur bij 8.000 toeren
dus ong. 60 op 6000 toeren (bij mij iig wel )
dan zit hij in de 6 wss. zo net rond de 2KW
het beste is, je begrenzer mooi afstellen (zonder gestotter e.d.) dat lukt goed op een ori MBX en dan vrijwillig naar de rollerbank om ff te kijken of t een beetje onder de limiet zit, want anders zul je t nooit zeker weten net als ik toen ik em kwijt raakte
|
|
nobody fuck with us!! |
|
LambalraceR |
30-9-2003 22:03 |
Posts: 2187 |
hmm mooi want al die opgefokte 50cc en 70cc die begonnen inderdaad te stotteren, ik zal kijken wat ik kan maken dan, en als het lukt zal ik het wel melden.
|
|
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden |
|
Jop |
30-9-2003 22:03 |
Posts: 1290 |
Waarom zijn MBX-en eigenlijk illegaal?
ik zag er vandaag trouwens voor het eerst 1 rijden
|
|
|
|
JIMMY |
30-9-2003 22:05 |
Posts: 2765 |
Omdat ze gewoon niet goedgekeurd zijn, en waarom weet ik ook niet, waarschijnlijk gewoon te veel vermogen oid voor de Nederlandse Wetgeving..
Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 30-9-2003 22:05
|
|
|
|
Jop |
30-9-2003 22:08 |
Posts: 1290 |
haha ok maar hoe hard een brommer gaat ligt toch niet aan het frame ?
|
|
|
|
LambalraceR |
30-9-2003 22:08 |
Posts: 2187 |
hier staat wel wat info:
http://81.171.0.211/mbxclub/mbx/typekeur.html
maar er stond nix van dat framenummer in maar nou weet ik het zeker.
Dit bericht is ge-edit door lambalracer op 30-9-2003 22:10
|
|
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden |
|
JIMMY |
30-9-2003 22:09 |
Posts: 2765 |
|
|
|
|
LambalraceR |
30-9-2003 22:12 |
|
JIMMY |
30-9-2003 22:13 |
Posts: 2765 |
totdat ze je framenummer gaan natrekken..
link maken:
[*url]http://balblabla[*/url]
maar dan zonder de *
Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 30-9-2003 22:15
|
|
|
|
LambalraceR |
30-9-2003 22:15 |
Posts: 2187 |
jah de verzekering maakt het nix uit, is gewoon verzekerd.
|
|
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden |
|
JIMMY |
30-9-2003 22:15 |
Posts: 2765 |
Nee..
|
|
|
|
Erik_N |
30-9-2003 22:16 |
Posts: 5360 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lambalracer
hier staat wel wat info:
http://81.171.0.211/mbxclub/mbx/typekeur.html
maar er stond nix van dat framenummer in maar nou weet ik het zeker.
Dit bericht is ge-edit door lambalracer op 30-9-2003 22:10
Klopt geen flikker van die site, volgens hun is SH watergekoeld, en hebben MT en MB pas sinds jaren negentig geen trappers meer .
edit: Hebben ze symen wel gevraagd of ze ze plaatje mochten gebruiken
Dit bericht is ge-edit door Erik_N op 30-9-2003 22:18
|
|
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja! |
|