Carb uitveilen/boren enzo zou ik ook niet doen. Veelste veel kans dat je de venturi molt, mengt ie nie goed meer, enz...
Uitlaatpoort uitveilen moet je ff de search voor gebruiken, is al heel veel over geweest...je kan natuurlijk ook gewoon beginnen met veilen en elke 1 of 2 mm testen hoe het werkt . Kun je trouwens beter vrezen of iets dergelijks als je thuis een dremel met freesje hebt liggen.
Inlaatpoort zou ik nie te veel aan doen, of je moet heeel wanhopig zijn
Powerfilter laat meer lucht door, dus kun je een grotere sproeier monteren...zomaar lukraak een grotere sproeier monteren heeft geen zin, omdat je mengsel dan waarschijnlijk te rijk wordt. Je kan natuurlijk wel je mengsel iets te arm zetten, dan is ie feller en gaat ie harder, maar gaat de boel wel minder lang mee
Demper verwijderen k?n zin hebben, maar de kans is vrij klein dat dit zin heeft...sommige setups gaan harder met demper, andere zonder. In principe ga je zonder demper harder omdat je uitlaat zonder demper is ontworpen, aan de andere kant kan een demper extra tegendruk geven, tis maar net wat je brommertje meer nodig heeft enz. enz. Uitproberen dus
En natuurlijk kop een beetje afvlakken...misschien zelfs wat klooien met de zuiger als je zin hebt, dat zal ook wel in de search te vinden zijn.
Ontsteking vervroegen ook zin bij puch? Weet ik verder niks van, kun je eventueel ook nog proberen.
En mag uitlaat omlassen en compleet ombouwen ook
|