Tsxdude AKU MicheL |
28-9-2003 17:28 |
Posts: 10676 |
?k denk 20mm erop en dan begrenzer uit de uitlaat, check de FAQ hierovder special voor die uitlaat gemaakt, dan nog niet beter ff lichtere vertanding
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Pistonpen Paultje |
28-9-2003 17:35 |
Posts: 8678 |
lichtere vertanding, dan kun je ook in z'n 6 op top komen...
(hmmz...6bak bij een 50cc? Meestal meer bij de zwaardere setup's)
|
|
|
|
Mb5Freak |
28-9-2003 17:54 |
Posts: 354 |
idd
een 6-bak is een beetje overdreven als je niet hard gaat... ( en dus te weineg power hebt)
een 50 red dat niet tenzij je em tuned of te lichte vertanding doet een overtoere gaat maken..
k sou er een 4bak van maken of een 4 bak kopen
dan gewoon die 20mm die ff afstellen,... tw verhouding zo rond de 15 - 42 ofso..
trekt leuk..
wel een 70cc eronder
|
|
|
|
Tjez |
28-9-2003 18:36 |
Posts: 295 |
een rsje heeft standaart ook 50cc met 6-bak dus dat slaat nergus op
|
|
Dit is dat stukje tekst onder je reply :P!!! |
|
Pistonpen Paultje |
28-9-2003 18:44 |
Posts: 8678 |
Ik wil ook niet zeggen dat het verkeerd is, of dat je het moet veranderen, ik zeg alleen dat het meestal op een 70'je voor komt....
|
|
|
|
Blukaap |
28-9-2003 18:59 |
Posts: 10006 |
Gewoon lichter vertanden.
Zeggen dat het pas bij 70cc enzo voorkomt, dan weet je IMHO niet waarom een 6-bak uberhaupt gebruikt wordt.
|
|
Bastila is lief |
|
Martin mt5 knol |
28-9-2003 19:19 |
Posts: 2211 |
50 cctjes op rsjes zijn veel sneller dan 50 cctje op honda's.. Slaat wel ergens op
|
|
brommerforum stinkt |
|
Mr Pain |
28-9-2003 19:27 |
Posts: 4966 |
laat je 50cc tunen incl kop
leg die 20mm erachter, dan die begrenzing uit je uitlaat, 6bak houden
voordeel van 6bak is namelijk weer dat je een kleinere powerband kan hebben, want met een 4bak zou je dan misschien net onder je powerband blijven en met 6bak kan je nog goed in je powerband blijven
|
|
|
|
Eightball |
28-9-2003 19:36 |
Posts: 41 |
20mm op een 50? dat is wel erg overdreven Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxdude
?k denk 20mm erop en dan begrenzer uit de uitlaat, check de FAQ hierovder special voor die uitlaat gemaakt, dan nog niet beter ff lichtere vertanding
|
|
|
|
Tjez |
28-9-2003 19:42 |
Posts: 295 |
ik had ipv 14, 47 ff 12, 47 erop gezet en dan haalt die in ze 5 de top maar in ze 6 valt die terug dus als ik nou 12, 50 maak misschien haalt die dan in ze 6 de top? maakt het nog uit dat in de kop het ijzer is "aangevreten"
|
|
Dit is dat stukje tekst onder je reply :P!!! |
|
Tsxdude AKU MicheL |
28-9-2003 19:42 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Eightball
20mm op een 50? dat is wel erg overdreven[...]
mt is dat vry normaal volgens mij
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Tjez |
28-9-2003 19:43 |
Posts: 295 |
wat houd dat in tunen van me 50 en kop? wat wil je dat ik ermee laat doen?
2 kleps of 4 kleps membraam maakt dat nog uit
|
|
Dit is dat stukje tekst onder je reply :P!!! |
|
Mr Pain |
28-9-2003 19:44 |
Posts: 4966 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Honda MT50
ik had ipv 14, 47 ff 12, 47 erop gezet en dan haalt die in ze 5 de top maar in ze 6 valt die terug dus als ik nou 12, 50 maak misschien haalt die dan in ze 6 de top? maakt het nog uit dat in de kop het ijzer is "aangevreten"
die twv is niet normaal hij moet het wel doen met 13/45 dat is origineel en jij hebt al een 50snel enzo
|
|
|
|
Mr Pain |
28-9-2003 19:45 |
Posts: 4966 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Honda MT50
wat houd dat in tunen van me 50 en kop? wat wil je dat ik ermee laat doen?
2 kleps of 4 kleps membraam maakt dat nog uit
gewoon 2kleps met carbon klepjes, cilinder laten tunen en kop opmaat laten uitdraaien zodat ie weer mooi word, cilindertunen en kop uitdraaien zou ik laten doen!
|
|
|
|
Tjez |
28-9-2003 19:49 |
Posts: 295 |
wat bedoel je met cilinder tunen?
|
|
Dit is dat stukje tekst onder je reply :P!!! |
|