Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - welke cilinder voor TSX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 888 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12395 - welke cilinder voor TSX
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1150 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

arrier 28-9-2003 16:00 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

[...]


Onmogelijk.

ok die niet al te snel slijt
wat is eigenlijk de beste cilinderwand daarvoor?niskasil (of hoe je t schrijft) of chroom?
 
JIMMY 28-9-2003 16:03 Print reply

Posts: 2765
nicasil..

 
Hannes 28-9-2003 16:05 Print reply

Posts: 4530
Wat is je buget ik zou voor de eurokit gaan, doet het bij iedereen goed. Niet duur, goeie wand. 20mm eropzetten en klaar je rijd netjes rond de 85-90 trekt lekker op.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Tsxdude AKU MicheL 28-9-2003 16:07 Print reply

Posts: 10676
zou ik langzaam vinden hoor, komop geen 70cc met 20mm en dan MAAR rond de 85-90..
moet je minstens tegen de 100aanzitten
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Hannes 28-9-2003 16:09 Print reply

Posts: 4530
Ja ok echte KM's he, en vertanding natuurlijk. Ligt aan veel factoren. 90 haal je altijd wel, en trekt lekker door in alle versnellingen.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Harm 28-9-2003 16:09 Print reply

Posts: 3032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxdude

zou ik langzaam vinden hoor, komop geen 70cc met 20mm en dan MAAR rond de 85-90..
moet je minstens tegen de 100aanzitten

Ja vink ook, haal het nog wel met ori carb en met 16mm ook.
 
http://www.durtikkers.tk
bart de schakelgek 28-9-2003 16:12 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arrier

[...]

charmo nooit van gehoord waar kan je die kopen? en wat voor cilinderwand heeft die? en ik wil natuurlijk zo hard mogelijk


charmo heeft volgens mij gietijzeren wand, makkelijk te honen, maar heeeel hard dus stevige wand,

als je hem tuned (ik heb aanwijzingen liggen) haalt ie de 110 ook, en dat is vrij hard op tsx
 
Limburger
Hannes 28-9-2003 16:13 Print reply

Posts: 4530
Nou mijn eurokit gaat geen 90hoor. Gaat denk ik net 80, maar ik heb wel 12/51 dus de brommer trekt harder op dan ik zeg maar.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
arrier 28-9-2003 16:14 Print reply
Posts: 2221
als we nou toch bezig zijn wat voor uitlaat is het beste ik wil wel eigenlijk een bovenlangse omdat ik onderlangs gewoon niet mooi vind
 
Hannes 28-9-2003 16:15 Print reply

Posts: 4530
Gianelli
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Blijhoofd 28-9-2003 16:18 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hannes

Precies als je lang wil blijven rijden zet er dan een originele op. Slijt alles minder van, ketting banden enz enz


kan met 50 snel of 70 ook je moet gewoon weinig toeren rijden onder 8 k blijven
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Hannes 28-9-2003 16:22 Print reply

Posts: 4530
Doe ik zowiezo nou ook met mijn eurokit,
1 scheelt benzine
2 rij vooral in de stad dus ja gassen met veel touren krijg je alleen maar boze mede-weggebruikers van
3 beter voor het behoud van je brom
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Tsxdude AKU MicheL 28-9-2003 16:24 Print reply

Posts: 10676
gianelli 80 is beste.
70cc charmo is gietyzeren wand en heeft geen mooi spoelpoorten, zelfde als die orginele, 2 van die grote gaten aan de zijkant van onderaf gezien.
malossi is mooi gedaan en heb best en diepste spoelpoorten van onderaf, eurokit als tweede kom je ook ver mee.
verschil is met malossi en eurokit, malossi heeft een dikkere nikelsil wand en eurokit is dunner, niet dat dat slecht is.
ech malossi is beter afgewerkt.

malossi heb ik nog liggen en mijn eurokit word getuned door dave(dat word uitegsteld dus).

 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Blijhoofd 28-9-2003 16:28 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hannes

Doe ik zowiezo nou ook met mijn eurokit,
1 scheelt benzine
2 rij vooral in de stad dus ja gassen met veel touren krijg je alleen maar boze mede-weggebruikers van
3 beter voor het behoud van je brom


mwah ik heb het dus nooit gedaan,maar ga het nu wel doen,gewoon om de rede dat ik het sleutele zat ben,en me veel te veel geld kost,ik ree gewoon hele stukke tusse de 80-88
met meer als 11k en dat ging fftjes goed
dee er ook mee crossen hierzo in het bos enzo

hoeveel toeren draait een ongetunede eurokut dan? max

en et zuipt ook veel minder bij weinig toeren idd ,en je hebt geen last dat alles los trilt

proma uitlaatjes zijn ook wel goei voor tsx
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Tsxdude AKU MicheL 28-9-2003 16:32 Print reply

Posts: 10676
50cc en 70cc kan je wel een proma gebruiken maar zou een gianelli 80 relaxder vinden.
ongetunede eurokut tussen de 11.500 toeren denk.
hangt van vertanding af enz
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve

Dit topic is 1150 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved