arrier |
28-9-2003 16:00 |
Posts: 2221 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
[...]
Onmogelijk.
ok die niet al te snel slijt
wat is eigenlijk de beste cilinderwand daarvoor?niskasil (of hoe je t schrijft) of chroom?
|
|
|
|
JIMMY |
28-9-2003 16:03 |
Posts: 2765 |
nicasil..
|
|
|
|
Hannes |
28-9-2003 16:05 |
Posts: 4530 |
Wat is je buget ik zou voor de eurokit gaan, doet het bij iedereen goed. Niet duur, goeie wand. 20mm eropzetten en klaar je rijd netjes rond de 85-90 trekt lekker op.
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
Tsxdude AKU MicheL |
28-9-2003 16:07 |
Posts: 10676 |
zou ik langzaam vinden hoor, komop geen 70cc met 20mm en dan MAAR rond de 85-90..
moet je minstens tegen de 100aanzitten
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Hannes |
28-9-2003 16:09 |
Posts: 4530 |
Ja ok echte KM's he, en vertanding natuurlijk. Ligt aan veel factoren. 90 haal je altijd wel, en trekt lekker door in alle versnellingen.
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
Harm |
28-9-2003 16:09 |
Posts: 3032 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxdude
zou ik langzaam vinden hoor, komop geen 70cc met 20mm en dan MAAR rond de 85-90..
moet je minstens tegen de 100aanzitten
Ja vink ook, haal het nog wel met ori carb en met 16mm ook.
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
bart de schakelgek |
28-9-2003 16:12 |
Posts: 5987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arrier
[...]
charmo nooit van gehoord waar kan je die kopen? en wat voor cilinderwand heeft die? en ik wil natuurlijk zo hard mogelijk
charmo heeft volgens mij gietijzeren wand, makkelijk te honen, maar heeeel hard dus stevige wand,
als je hem tuned (ik heb aanwijzingen liggen) haalt ie de 110 ook, en dat is vrij hard op tsx
|
|
Limburger |
|
Hannes |
28-9-2003 16:13 |
Posts: 4530 |
Nou mijn eurokit gaat geen 90hoor. Gaat denk ik net 80, maar ik heb wel 12/51 dus de brommer trekt harder op dan ik zeg maar.
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
arrier |
28-9-2003 16:14 |
Posts: 2221 |
als we nou toch bezig zijn wat voor uitlaat is het beste ik wil wel eigenlijk een bovenlangse omdat ik onderlangs gewoon niet mooi vind
|
|
|
|
Hannes |
28-9-2003 16:15 |
Posts: 4530 |
Gianelli
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
Blijhoofd |
28-9-2003 16:18 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hannes
Precies als je lang wil blijven rijden zet er dan een originele op. Slijt alles minder van, ketting banden enz enz
kan met 50 snel of 70 ook je moet gewoon weinig toeren rijden onder 8 k blijven
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Hannes |
28-9-2003 16:22 |
Posts: 4530 |
Doe ik zowiezo nou ook met mijn eurokit,
1 scheelt benzine
2 rij vooral in de stad dus ja gassen met veel touren krijg je alleen maar boze mede-weggebruikers van
3 beter voor het behoud van je brom
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
Tsxdude AKU MicheL |
28-9-2003 16:24 |
Posts: 10676 |
gianelli 80 is beste.
70cc charmo is gietyzeren wand en heeft geen mooi spoelpoorten, zelfde als die orginele, 2 van die grote gaten aan de zijkant van onderaf gezien.
malossi is mooi gedaan en heb best en diepste spoelpoorten van onderaf, eurokit als tweede kom je ook ver mee.
verschil is met malossi en eurokit, malossi heeft een dikkere nikelsil wand en eurokit is dunner, niet dat dat slecht is.
ech malossi is beter afgewerkt.
malossi heb ik nog liggen en mijn eurokit word getuned door dave(dat word uitegsteld dus).
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Blijhoofd |
28-9-2003 16:28 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hannes
Doe ik zowiezo nou ook met mijn eurokit,
1 scheelt benzine
2 rij vooral in de stad dus ja gassen met veel touren krijg je alleen maar boze mede-weggebruikers van
3 beter voor het behoud van je brom
mwah ik heb het dus nooit gedaan,maar ga het nu wel doen,gewoon om de rede dat ik het sleutele zat ben,en me veel te veel geld kost,ik ree gewoon hele stukke tusse de 80-88
met meer als 11k en dat ging fftjes goed
dee er ook mee crossen hierzo in het bos enzo
hoeveel toeren draait een ongetunede eurokut dan? max
en et zuipt ook veel minder bij weinig toeren idd ,en je hebt geen last dat alles los trilt
proma uitlaatjes zijn ook wel goei voor tsx
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Tsxdude AKU MicheL |
28-9-2003 16:32 |
Posts: 10676 |
50cc en 70cc kan je wel een proma gebruiken maar zou een gianelli 80 relaxder vinden.
ongetunede eurokut tussen de 11.500 toeren denk.
hangt van vertanding af enz
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|