Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Motor kopen, heb info nodig.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1035 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #12394 - Motor kopen, heb info nodig.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 4075 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Muerte aka Ozzy 8-10-2003 16:37 Print reply

Posts: 3255
-Vanaf hoeveel cc zijn ze te begrenzen tot 25 kw?
alles is te begrenzen maar beter doe je het niet met een 600

---------------------------

ik vraag me af he.. hoezo niet een 600 begrensen dan?.. vindt de motor ut klote ofzo?
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
mikey 8-10-2003 16:46 Print reply
Posts: 2392
dat vind ie inderdaad redelijk klote, wat je misschien wel kan doen, fftjes begrenzen, vermogensuitdraai maken en ervor zorgen dattie onder de 25kw komt en dan naar een verzekeringsmaatschappij gaan die em zo willen verzekeren met die uitdraai, als je dan een ongeval hebt ben je wel zwaar de lul
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
Muerte aka Ozzy 8-10-2003 16:49 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mikey

dat vind ie inderdaad redelijk klote, wat je misschien wel kan doen, fftjes begrenzen, vermogensuitdraai maken en ervor zorgen dattie onder de 25kw komt en dan naar een verzekeringsmaatschappij gaan die em zo willen verzekeren met die uitdraai, als je dan een ongeval hebt ben je wel zwaar de lul


ohw dan weet ik dat ook weer. ben namelijk zelf ook een beetje aan het rond kijken naar een (schade) motor, maar nu weet ik dus dat ik onder de 600cc moet blijven dus. waar zetten ze die begrenser eigenlijk? is het een electronische of een soort van *prop* in je uitlaat of zo?
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 8-10-2003 16:52 Print reply

Posts: 7007
vernauwing in t spruitstuk, zodat er minder benzine/lucht inkomt
 
nobody fuck with us!!
mikey 8-10-2003 17:01 Print reply
Posts: 2392
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

vernauwing in t spruitstuk, zodat er minder benzine/lucht inkomt


helemaal juist, jordi deed et ook zo dacht ik?
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
Neonlampje 8-10-2003 17:44 Print reply

Posts: 14825
Ik heb hem vorige week vrijdag verzekert, gister begrenst.. doro een plaatje tusen spruitstuk en blok, met een kleinere diameter... vrij simpel
 
Muerte aka Ozzy 8-10-2003 17:47 Print reply

Posts: 3255
oohww is veel simpeler dan ik d8
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
bart de scootergek 8-10-2003 17:49 Print reply

Posts: 8916
en dus ook veel simpeler te verwijderen . dacht dat de nieuwere types te begrenzer waren op de eletronica. een of ander doosje die hem dan begrensde, zowieso kun je je appie 125 en 250 begrenzen op de cdi.
 
Honda RC-33
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 24-1-2005 19:34 Print reply

Posts: 17929
ik heb nu ook bijna mijn xr af

weet iemand mss waar ik een begrenzingskit kan vinde met papiere?

zoals die bestaan voor kawa zxr en soes gsx

dan hoef ik nl geen keuring en shit
 
Blukaap2 24-1-2005 20:08 Print reply

Posts: 9953
Zijn dr AFAIK niet voor XR600, misschien in Duitsland, maar dan moet je uit en invoeren.

Maar een XR600 schijnt als 5KW oid op kenteken te staan.
 
Stoere brommers
boerken 24-1-2005 21:18 Print reply

Posts: 501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mikey

soms vind je de 600 versie met 15kw papieren,

soms ook met niks op de papieren (in belgie dan wel h?


jep niks van vermogen op papieren dus 25 kw...
Zo denken dus veel mensen en het is VERKEERD!
Als de politie je tegehoudt en je echt op iets wil pakke vragen ze na hoeveel kw dat ding heeft en ben je de zak.
Iemand die ik ken van een motorforum heeft het gehad met zn eerste motor.

Ook kan je je (licht)rijexamen niet gaan doen met een motor met geen vermogen opt papier als deze origineel geen 25 kw is!!!

dus laat je niet bedotten als je belg bent onder de 21 jaar en koop geen moto zonder kw vermelding op papier! Voor een 25 kw motor betaal je zowieso een meerprijs, dus iedereen probeert logisch als wel25kw te verkope.
Vaak weten de jongeren niet beter spijtiggenoeg

Dit bericht is ge-edit door boerken op 24-1-2005 21:35
 
boerken 24-1-2005 21:32 Print reply

Posts: 501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
170 maar?

Heb zelf zo'n ding...

En voor al de mensen die vol vermogen willen rijden, en 25kw kut vinden enzo..

Sukkels

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 28-9-2003 16:27


heb je nog nooit een situatie gehad waar een auto zonder richtingaanwijzer wil veranderen van rijstrook en jij rijd er vlak naast? dan ist het ofwel vol in de remmen, ofwel vol op de gas...
Dan wil ik niet op een 25kw-tje zitte
(of miss heb jij een aso open demper zodat ze je van een km afstand horen )

Ik heb zelf nooit 25 kw gereden, heb er wel spijt van, je leert zeker meer met een motor die je 100% onder controle hebt maar soms kan het vermoge echt wel nuttig zijn hoor...
Met de enkele remschijf die ik maar had had ik me anders denk ik wel onderuit geremd (lag nat)

ik moet zegge, proficiat, echt waar geen zever, dat je 25kw rijd. Ik ken niemand van alle motorijders in men vriendekring en op verschillende forums die 25 kw rijd.

en wat zeg jij nou van sukkels? heb jij nooit wat aan je brommer veranderd zodat die 0.1 pk meer zou hebbe?

Dit bericht is ge-edit door boerken op 24-1-2005 21:33
 

Dit topic is 4075 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved