Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Motor kopen, heb info nodig.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1075 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #12394 - Motor kopen, heb info nodig.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4074 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap 28-9-2003 19:32 Print reply

Posts: 10006
Paar euro heeft dat ding 'm gekost geloof ik .
Vind het overigens niet echt geweldig, kleuren vind ik niet bij elkaar passen en dat stuurkapje al helemaal niet.
Ding is een beetje truttig zo IMHO.
 
Bastila is lief
rs oxbow 28-9-2003 20:00 Print reply
Posts: 620
ik ken iemand die had een enduro husqvarna 615cc 4-takt

en dat ding had op papier ook maar 25kw maar ging echt wel onbegrensd
 
mikey 28-9-2003 21:50 Print reply
Posts: 2392
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow

ik ken iemand die had een enduro husqvarna 615cc 4-takt

en dat ding had op papier ook maar 25kw maar ging echt wel onbegrensd


idd da heb je veel, vooral bij de nieuwere husqvarna's en ktm's, dat doen ze om de makkelijker gekeurd te worden
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
Blukaap 28-9-2003 21:51 Print reply

Posts: 10006
Volgens mij niet om makkelijker gekeurd te worden, maar om uberhaupt door de keuring te komen .
 
Bastila is lief
bart de scootergek 28-9-2003 21:59 Print reply

Posts: 8916
ik kan ook aan een xr250 komen voor 1300 euro, ziet er prachtig uit en motorblok is compleet gereviseerd. ik wil hem gaan inruilen tegen mij crossmotor en dan met die xr mijn rondjes rijden tot me 18e en er dan mee de weg op. er zit kenteken en licht op dus dat is het probleem niet. en hoor nu dat ze heel betrouwbaar zijn, martijn zei ook een keer tegen mij dat het blok vergelijbaar was met een mt blok. doen of niet?
 
Honda RC-33
barry 28-9-2003 22:03 Print reply

Posts: 7387
ik hoor ook overal dat ze heel betrouwbaar zijn, alleen dat die 250 4takt blokjes wel weinig vermogen hebben (125cc 2takt zijn sneller, heb ik gehoord)

ik zou er overgens ook wel 1 willen
 
He?
Mr Pain 28-9-2003 22:04 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda cr80

ik kan ook aan een xr250 komen voor 1300 euro, ziet er prachtig uit en motorblok is compleet gereviseerd. ik wil hem gaan inruilen tegen mij crossmotor en dan met die xr mijn rondjes rijden tot me 18e en er dan mee de weg op. er zit kenteken en licht op dus dat is het probleem niet. en hoor nu dat ze heel betrouwbaar zijn, martijn zei ook een keer tegen mij dat het blok vergelijbaar was met een mt blok. doen of niet?


het blok is natuurlijk wel wat anders als mt, maar ik denk dat als je in een stad woont of dicht bij waar je vaak naartoe moet dat zo'n ding wel handig is, het lijkt mij niet zo tof als je bijvoorbeeld elke dag 30km over de snelweg wil scheuren, ik denk dat je dan beter een iets zwaardere kan nemen

wat voor een top heeft zo'n 250 dan?
 
Neonlampje 28-9-2003 22:07 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jasper van Dijk

25kw op een supermotard is echt belabberd.... ga dan fietsen....
oah, weet niet of jij ooit met 34pk hebt gereden op een licht iets als een xr, rijdt nog best leuk hoor!
en met 25kw kun je zo sportief rijden als je maar wilt/kunt, enige is dat je wat minder hard op trekt (in verhouding tot zware motoren, auto's kun je bijna altijd wel hebben) en dat je top minder hoog is..
dikke scheit aan, tis maar 2 jaartjes.. en dat illegaal rijden met brommer heb ik onderhand wel gehad (Voor een dief schuilt er in zijn beleving achter elk bosje een politie-agent)


barry: duh, 2T en 4T met elkaar vergelijken... dan is dat toch logisch?

Je zit met 0.16kw/kg waar je ook nog mee zit, een xr250 is legaal 25kw, een xr400 al niet meer, vanwege die kg-regelgeving...

nick: die begrenzer ziet er echt uit als n stukkie karton Had ook best gekund, ding ligt dr nu toch uit ja?

Mijn motor gaat deze week naar de dyno om ff te kijken of ik hem op 34 pk'tjes kan bedwingen
 
jeroen 28-9-2003 22:12 Print reply

Posts: 15066
Stukje karton met niet mooi rond gat erin.
 
mikey 28-9-2003 22:13 Print reply
Posts: 2392
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Volgens mij niet om makkelijker gekeurd te worden, maar om uberhaupt door de keuring te komen .


tja wat jij zegt

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda cr80

ik kan ook aan een xr250 komen voor 1300 euro, ziet er prachtig uit en motorblok is compleet gereviseerd. ik wil hem gaan inruilen tegen mij crossmotor en dan met die xr mijn rondjes rijden tot me 18e en er dan mee de weg op. er zit kenteken en licht op dus dat is het probleem niet. en hoor nu dat ze heel betrouwbaar zijn, martijn zei ook een keer tegen mij dat het blok vergelijbaar was met een mt blok. doen of niet?


doen, het blok is vergelijkbaar maar 2T en 4T schilt toch wat.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr Pain

[...]


het blok is natuurlijk wel wat anders als mt, maar ik denk dat als je in een stad woont of dicht bij waar je vaak naartoe moet dat zo'n ding wel handig is, het lijkt mij niet zo tof als je bijvoorbeeld elke dag 30km over de snelweg wil scheuren, ik denk dat je dan beter een iets zwaardere kan nemen

wat voor een top heeft zo'n 250 dan?


top ligt om en bei de 120/130 maar dat moet je dan ook niet constant rijden op de snelweg ofzo h?

voor stadsverkeer zijn het enorm goeie dingkies en superbetrouwbaar, ook de blokjes zijn makkelijk
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
Ubermens 28-9-2003 22:14 Print reply

Posts: 1111
Ik wou zelf ook volgend jaar een honda xr of een kawa k(l/d)x kopen maar vanaf hoeveel cc zijn ze nou te begrenzen tot 25 kw?
 
Oost, west.........Honda best!
Jasper van Dijk 28-9-2003 22:17 Print reply

Posts: 111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]
oah, weet niet of jij ooit met 34pk hebt gereden op een licht iets als een xr, rijdt nog best leuk hoor!


het rijdt best leuk, maar met een sm moet je beren... koop dan een zxr400 oid
 
Martijn 28-9-2003 22:53 Print reply
Posts: 10000
de opbouw van het blok is redelijk gelijk aan MT blokkies...tuurlijk..et blijft viertakt, en je zit dus met nokkenas/distributieketting..maar daas niet zon probleem..

bak en koppeling zijn bijna het zelfde , alleen groter (bij XR600 dan, maar 250 zal ongetwijfeld identiek zijn onderhand)

ik wil eigenlijk ook asap een xr ....ik wil weer een crosser die ik amper kan houden, net als vroeger met mn tsx

ik ga juist expres geen xr kopen als ik 18 ben, ik wil niet fuckedup begrensd rijden, en ik ga dan ff sparen om zelf een xr om te bouwen naar SM....

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
jarno 29-9-2003 11:19 Print reply
Posts: 102
met een 25 kw kna je meer dan menig mensen denken,en voor de meeste dingen heb je geen zware motor nodig!!!!!
 
-Zeroed in- 29-9-2003 11:32 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jarno

met een 25 kw kna je meer dan menig mensen denken,en voor de meeste dingen heb je geen zware motor nodig!!!!!


nee duh, maar ik snap best dat mensen wat meer vermogen wensen...(niet bij alle moto's uiteraard).

Dit bericht is ge-edit door -Zeroed in- op 29-9-2003 11:33
 

Dit topic is 4074 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved