Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - ontsteking TSX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 917 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #12391 - ontsteking TSX
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1526 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blijhoofd 28-9-2003 13:16 Print topicpost

Posts: 7378
me tsx is al weer bijna klaar om weer in elkaar te gaan maar wat voor bougi zal ik er voor kopen, me strijden is nu om hem in elkaar te, en dan die cilinder er 1000 km nie meer af halen

me setup word

charmo 50 snel
Prox zuiger + drijfstang
nieuwe ontsteking spoel
13 mm mikuni
ori filter
proma pijp+demper

7,8 of 9 bougitje

en ontsteking op ori stand zetten of max vervroegen
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235

Hannes 28-9-2003 17:57 Print reply

Posts: 4530
8 NGK
En ik zou de ontsteking gewoon origineel zetten.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Grischnakh 28-9-2003 18:00 Print reply

Posts: 1369
ik heb dezelfde setup, alleen geen prox drijfstang, zuiger wel.

bougie is een ngk 8
en de onsteking heb ik op origineel staan.

en daarmee loopt hij perfect, ix kicken is lopen zonder choke.
 
Tsxdude AKU MicheL 28-9-2003 18:01 Print reply

Posts: 10676
8NGK en onsteking op zen allervroegst en natuurlijk een 16mm!!!
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Hannes 28-9-2003 18:03 Print reply

Posts: 4530
Ja allervroegst dacht ik ook aan maar zou je dan niet wat sneller gelazer krijgen.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Tsxdude AKU MicheL 28-9-2003 18:05 Print reply

Posts: 10676
nej maakt geen donder uit
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Blijhoofd 28-9-2003 18:11 Print reply

Posts: 7378
hmm 8 er maar is inzetten

maar max vervroege heb ik zelf nog nooit geprobeert,krijg ik dan geen gedonder met slecht op toeren komen voor de pwrband,en slecht starte enzo
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Knoxville 28-9-2003 18:16 Print reply

Posts: 1454
Ik had mijnes gewoon standaard staan, loopt het lekkerst. En qua toeren oid maakt het echt geen zak uit als je gaat vervroegen. Bij mij ging hij er alleen maar slechter van lopen.(Het is geen honda )
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Hannes 28-9-2003 18:16 Print reply

Posts: 4530
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knoxville

Ik had mijnes gewoon standaard staan, loopt het lekkerst. En qua toeren oid maakt het echt geen zak uit als je gaat vervroegen. Bij mij ging hij er alleen maar slechter van lopen.(Het is geen honda )


Ja dat dacht ik dus ookal.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Blijhoofd 28-9-2003 18:20 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hannes

[...]


Ja dat dacht ik dus ookal.


was ik al bang voor,drm maar ffkes vragen, zet ik hem maar mooi op 2.0
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Tsxdude AKU MicheL 28-9-2003 18:22 Print reply

Posts: 10676
maf..
die van mij ging er sneller van optrekken , dit heeft niets te maken met veranderen van lopen, hij onsteekt het mengsel alleen eerder, zodat het nieuwe mengsel eerder naar binnen kan enz enz krijg je dus sneller optrekken.
hoeft niets uit te maken met het loopgedrag
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
suzuki ts-x ruleerd !!! 30-9-2003 14:18 Print reply
Posts: 33
he weet iemand hoe je de accu op de spoeletjes aansluit zodat de accu bijlaat.
ik wil ook van de bedrading dat uit het blok komt de licht draad weten in ieder geval de kleur. ((( en dan kan ik ook schampen en spaaie in het donker)))
 
Blijhoofd 30-9-2003 14:49 Print reply

Posts: 7378
2 gele draden van de verlichtings spoel lopen naar de gelijkrichter daar op zit een massa draad en een rood draadje die weer naar je zekering houder lopt en daarvan naar je accu
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
suzuki ts-x ruleerd !!! 30-9-2003 14:55 Print reply
Posts: 33
bedankt he alleen kun je inplaats die gelijk richter een diode plaatse en moet je dan ook niet een spannigs regelaar er op zetten.
 
Blijhoofd 30-9-2003 14:59 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki ts-x ruleerd !!!

bedankt he alleen kun je inplaats die gelijk richter een diode plaatse en moet je dan ook niet een spannigs regelaar er op zetten.


komt 60 volt wissel spanning van die spoelen af dus er meot een gelijkrichter tussen
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
suzuki ts-x ruleerd !!! 30-9-2003 15:50 Print reply
Posts: 33
en een spanningsregelaar of een weerstad is dan niet nodig
 

Dit topic is 1526 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved