Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mb met carter inlaat..

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1106 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12387 - mb met carter inlaat..
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 4180 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Martijn 30-9-2003 15:15 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rebuild nsr

die leibaan krachten d(slijtage op een kant van de cilwand) houd je tog omdat je krukas de drijfstang tog altijd meer de kant van z,n draairichting opstuurt. daarom maken ze de cilinder wand aan een kant ook sterker



die leibaankrachten worden verminderd door desaxatie...ze maken de cilinderwand niet sterker...das niet logisch
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
orange 30-9-2003 15:21 Print reply

Posts: 672
ja daar heb ik meer over gehoord.. ook eerder dit topic natuurlijk..
oplossing zuiger verkeerdom er indoen?

Dit bericht is ge-edit door orange op 30-9-2003 15:21
 
orange 30-9-2003 15:27 Print reply

Posts: 672
goed eindelijk fotos op internet
http://groups.msn.co...oepsite/shoebox.msnw
hier mee wil ik vertellen dat je toch minder weerstand heb al gaat hij door dat derede spoelkanaal?? want het mengsel moet anders heel even stil staan en dan ken hij pas omhoog en nu gaat hij gewoon de hele tijd omhoog.. ipv omlaag omhoog omlaag omhoog
 
Pingu 30-9-2003 16:04 Print reply
Posts: 1842
Pistonpen zit iets uit het midden, waardoor de kanteling voor bdp plaatsvind, dus dat verhaal van de wand aan 1 kant sterker slaat nergens op.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
MB50TUNED 30-9-2003 19:32 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaBramba

Wat maakt het nou weer uit hoe warm de uitlaat wordt als je alleen maar ff een kleine run hoeft te maken? die extra koelingszooi die je er anders op zou bouwen zou volgens mij alleen maar overbodig gewicht toevoegen...

en perse binnenrotor bij roterende inlaat? hoeft echt niet... je kan de schijf namelijk ook gewoon door een snaar aan laten drijven vanaf de krukas, net zoals bij sommige kartblokken als de SV31 ofzo (als ik het goed heb )



Het ging niet over sprinters, dus maakt wel degelijk uit. En bij een sprinter moet je je motor ook op bedrijfstemp laten komen. Je uitlaat zal dus ook opwarmen. Tenzij jij met een koude motor 13000 rpm oid wilt draaien, veel succes dan ... En ik had het niet over extra koelingszooi. Ik had het over gebruik maken van de rijwind. En die bocht maakt heus niet zo fucking veel uit. Beter 2 uitlaten extra maken op de normale wijze en zo betere maten vinden dan zo veel tijd steken in iets dat weinig opleverd naar mijn mening. De maten van je pijp zijn veel belangrijker dan de afwerking of een paar extra bochten....

En die extra snaar kan allen maar verrot kan en trekt vermogen van je rukas af, denk daar maar eens over na. Verder heb je ook ruimte nodig voor dat geintje. Maar alles kan, alleen wat zal je winst zijn ? Betrouwbaarheid gaat achteruit, en je hebt nog iets dat je wat vermogen kost.

 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Neonlampje 1-10-2003 11:52 Print reply

Posts: 14825
Voor normaal gebruik zou ik t ook niet doen die uitlaat omkeren..
 

Dit topic is 4180 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved