Dat vermoeden had ik dus ook al maar er was een gast die e-mailde me en die zei dat het een of ander wazig type dt zou zijn,geen dtmx of dtr maar geloofde hem al niet want ik weet er verder weinig met zo'n soort uiterlijk,maar ik wilde dus even bevestiging dat ik gelijk had en dat zo'n type niet bestaat!
Is dat niet ook een origineel iets met zo'n voorlicht. Want een vriend van mij heeft ook een dt en die heeft da dus ook precies hetzelde maargoed.
Ik zou ff kijken of je koppelingskabel iets strakker moet (of da schroefje naast je vliegwiel) Daarbij moet je voor je km teller een kabel hebben. En voor je bedradingsschema. Ik kan je iig vertellen dat die gele draad die in je kabelboom zit de + is die recht uit het blok komt zeg maar dus niet die geel met rode kabel.....
suc6
(o ja hoe kom je aan een knopje van een claxon ik kan er namelijk nergens 1 vinden alleen overal hetzelfde lelijke model bij de brommerboer)
Is dat niet ook een origineel iets met zo'n voorlicht. Want een vriend van mij heeft ook een dt en die heeft da dus ook precies hetzelde maargoed.
Ik zou ff kijken of je koppelingskabel iets strakker moet (of da schroefje naast je vliegwiel) Daarbij moet je voor je km teller een kabel hebben. En voor je bedradingsschema. Ik kan je iig vertellen dat die gele draad die in je kabelboom zit de + is die recht uit het blok komt zeg maar dus niet die geel met rode kabel.....
suc6
(o ja hoe kom je aan een knopje van een claxon ik kan er namelijk nergens 1 vinden alleen overal hetzelfde lelijke model bij de brommerboer)
Jah dat heb ik al gedaan en het is nu een stuk beter alleen als ik hem echt in orde wil hebben moet ik er ff nieuwe koppelingsplaten indoen.
Ik weet niet precies hoe het zit met die koppelingsplaten maar ik weet wel dat de mijne waren vervangen voor ik hem kreeg en die oude zaten nog in een kist die ik erbij kreeg en dat waren er drie dus....
en daarbij deed mijn km teller in het begin het niet dat kwam omdat zo'n wormpje dat in je trommelrem zit niet meer goed was. Moet je een nieuwe trommel kopen of hoe je da ook noemt (sloop)
Voor die koppeling is maar 1 oplosing alles nieuw platen-kogeltje-drukstift-wormwiel-kabel
Daar staanom wil ik geen dt ik heb trouwens een rd maar die hebik gekregen ik vind het een klote koppeling i t t honda.
sinds dat ik mijn olie heb ververst gaat mijn koppeling wel heel zwaar hoe zou dat komen (stift is er wel in en uit geweest, kabel is vervangen (maar dat is het probleem denk ik niet)) Wat zou da kunnen zijn (kogeltje zit er nog in)