Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Projectje luchtgekoeld 80 blok op sh!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 783 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12333 - Projectje luchtgekoeld 80 blok op s...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1298 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap 26-9-2003 12:28 Print reply

Posts: 10006
Juist wel, kijk naar Barry, de agent die hij trof ratelde alles zo op.

En de motoragent die Alwin en mij aanhield wist ook dondersgoed dat we met een 80-blok reden.
 
Bastila is lief
Pistonpen Paultje 26-9-2003 12:36 Print reply

Posts: 8678
Je zou eens kunnen kijken bij ruud in dongen of die gast in olland (sint oedenrode)

Die hebben altijd wel lache spul. Ik geloof dat Marcel zijn 200 blok van de laatste persoon komt...

(als hij zegt dat hij gereviseerd is, dan is ie dat dus niet!! ff ter verduidelijking)
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 26-9-2003 12:41 Print reply

Posts: 5996
je moet gewoon echt ALLES wat je van die 2 gasten koopt dubbel controleren op letterlijk ALLES



Dit bericht is ge-edit door Zoetahmeerdah [Marcel] op 26-9-2003 12:42
 
ik haat mensen
Pietje007 26-9-2003 15:12 Print reply

Posts: 381
gewoon kvin luchtgekoeld gewoon vet, enm ik heb een luchthoort erop.
die past nie met waterblok.
kan radiateur er nie op.
en al da gekloot met da lekken van de koppakking, he ik bij tinus gezien.
is gewoon kut.

ac rules, haha



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen

Leg eens uit waarom je AC wil?

Zou juist liever std 80 LC willen hebben.

 
Superfunk 26-9-2003 15:14 Print reply

Posts: 1442
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

Je zou eens kunnen kijken bij ruud in dongen of die gast in olland (sint oedenrode)

Die hebben altijd wel lache spul. Ik geloof dat Marcel zijn 200 blok van de laatste persoon komt...

(als hij zegt dat hij gereviseerd is, dan is ie dat dus niet!! ff ter verduidelijking)

Dit klopt inderdaad, van hem had ik me mbx 80 blok ekocht, nou was niet veel soeps en heb wel 3 weken zitten wachten.
En ik had er een 18mm bij gevraagd, blijkt die carb kapot te zijn:(.

Dit bericht is ge-edit door Superfunk op 26-9-2003 15:14
 
Superfunk, it\\\'s not a dream.
Pietje007 26-9-2003 15:17 Print reply

Posts: 381
maar je moet dus de waterpomp eruit hale, maar moet die as er dan ook uit.
want ik weet nie precies hoe zon waterpomp in elkaar zit.
tekening???


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

Omdat dit niet opvalt.

Maar goed, ik heb het je gisteren al duidelijk proberen te maken (en nu moet ik @$!$#$ wachten tot MSN gedwonload is dankzij dat !$##$ Microsoft ).
Je moet gewoon een MTX-sh koppelingsdeksel op een MBX80/MTX80R/MTX80RII blok zetten (eerst even het busje vd waterpompas uit de rechtercarterhelft halen) en dan simpelweg een MCX80 cilinder + kop er op zetten.
KLAAARR, dan heb je gewoon een 80cc SH blok.

En die std MCX80 cilinder kan denk ik best leuk lopen, is exact hetzelfde als de LC80 cilinder qua poorten volgens mij (heeft iig ook een vlinderpoort).

 
Pietje007 26-9-2003 15:19 Print reply

Posts: 381
tis gewoon kei vet, een 80ac blok.
en dan zo'n 80 ori clinder van een mcx, en bij vhs helemaal laten tjoenen tot het uiterste.
haha rekenmaar dat tie dan loopt, met vlinderpoort.
blaaaaasuuuhhhh!!!
 
Blukaap 26-9-2003 15:48 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pietje007

maar je moet dus de waterpomp eruit hale, maar moet die as er dan ook uit.
want ik weet nie precies hoe zon waterpomp in elkaar zit.
tekening???


[...]



Zoals ik nu al 100x heb gezegd: MTX-sh koppelingsdeksel d'r op en het busje wat in je rechtercarterhelft zit d'r uit halen.
Klaar, dan heb je een MBX80 blok omgetoverd tot MCX80 blok
 
Bastila is lief
REPSOL_MIKE 26-9-2003 16:34 Print reply

Posts: 2238
waarom ga je nou zo lope klote...je mtx rijd nu relaxed en als je da dadelijk veranderd rijd ie mss 10 km harder en trekt wa harder....nou kzou dit houden...maja zelf weten..
 
Pietje007 26-9-2003 17:43 Print reply

Posts: 381
eeeh, sommige zeggen van.
je moet met een 80blok nie een 110cc of 125 ccmalossi of eurocilindro kopen maar de originele 80cc cilinder vreet snel maken.

dan bedoel je toch, laten tjoenen enzo, toch niet honen??
 

Dit topic is 1298 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved