Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - standaard maken, en slot verwijderen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 991 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12312 - standaard maken, en slot verwijdere...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1452 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jackmasterTZR 25-9-2003 17:46 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: E-man

Wat is een USD-voorvork?


dat de buitenpoot het dikke stuk dus boven in je kroonplaat zit

 
E-man 25-9-2003 17:51 Print reply
Posts: 412
je bedoelt?

Upsidedownvoorvork
"normale" voorvork maar dan omgekeerd: de buitenpoten zitten in de kroonplaten geklemd en de binnenpoten zijn verbonden met de as. voornamelijk gebruikt op grote racers, supermotards, en crossers. Het nut ervan;
door het onafgeveerde gewicht te verlagen (het gewicht wat dus niet 'onbeweegbaar vast' zit aan het frame, krijg je een betere wegligging.
binnenpoten zijn veeeel lichter als buitenpoten.


LOL
je hebt gelijk, bij mijn Yamaha zitten ze andersom..

Dit bericht is ge-edit door E-man op 25-9-2003 17:54
 
Heeft iemand bandenlichters voor mn powerband, want als dat niet goed zit maak ik een misschien nog een buikschuiver.
F!ump 25-9-2003 18:48 Print reply

Posts: 654
geinig dingetje, lijkt goed op een 'yamaha sting' ...
die stings hebben een fucking cardan as
hehe op google vindt ik de sting van marcel van 50cc

 
Luc 25-9-2003 19:09 Print reply

Posts: 3590
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: E-man

je bedoelt?

Upsidedownvoorvork
"normale" voorvork maar dan omgekeerd: de buitenpoten zitten in de kroonplaten geklemd en de binnenpoten zijn verbonden met de as. voornamelijk gebruikt op grote racers, supermotards, en crossers. Het nut ervan;
door het onafgeveerde gewicht te verlagen (het gewicht wat dus niet 'onbeweegbaar vast' zit aan het frame, krijg je een betere wegligging.
binnenpoten zijn veeeel lichter als buitenpoten.


LOL
je hebt gelijk, bij mijn Yamaha zitten ze andersom..

Dit bericht is ge-edit door E-man op 25-9-2003 17:54


dat kun jij goed kopieren
 

Dit topic is 1452 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved