Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - uitlaat poort polijsten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 898 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12298 - uitlaat poort polijsten
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3728 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joscross 24-9-2003 20:26 Print topicpost

Posts: 12501
Nou ik had nix te doen dus ik ging die dikke koeklaag ff uit me uitlaat poort verwijderen.
ik heb dus die dikke kool laag verwijdert, en heb ik meteen maar me uitlaat poort gepolijst. Dat is aardig gelukt al zeg ik zelf. Zou ik dit een beetje merken kwa vermogen?, dus redelijk dikke koeklaag weg+ gepolijst
 

JIMMY 24-9-2003 20:44 Print reply

Posts: 2765
Neh, denk dat het niks uitmaakt, misschien dat de benzine was beter doorstroomt oid..
maar qua vermogen enzo maakt het denk geen verschil..

beter kun je je drijfstang polijsten, als je je cilinder er toch af hebt

Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 24-9-2003 20:44
 
SIWWN 24-9-2003 20:45 Print reply
Posts: 7079
Gaat ook echt makkelijk de drijfstang poleisten als ie nog in het blok zit...


 
Zoetahmeerdah [Marcel] 24-9-2003 20:46 Print reply

Posts: 5996
maakt zeker wel verschil.

die troep koolt altijd aan bij de bovenkant vd uitlaatpoort, die vrij belangrijk is..

maar hoezo vraag je dit? gewoon erop zetten en rijden toch
 
ik haat mensen
JIMMY 24-9-2003 20:46 Print reply

Posts: 2765
moet denk redelijk makkelijk lukken hoor, je kan opzig overal wel goed bij..

maar als je het goed wilt doen kun je beter je krukas eraf hebben ja
 
mt80 24-9-2003 20:47 Print reply

Posts: 2071
hoe polijst je die uitlaatpoort dan, bij de gamma hadden ze alleen glanspasta ze zeiden dat dat het ook was.. is gewoon zo'n hard blok

Dit bericht is ge-edit door mt80 op 24-9-2003 20:48
 
Joscross 24-9-2003 20:52 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]

maakt zeker wel verschil.

die troep koolt altijd aan bij de bovenkant vd uitlaatpoort, die vrij belangrijk is..

maar hoezo vraag je dit? gewoon erop zetten en rijden toch


Ik heb nieuwe uitlaat ed dus ik kan het niet vergelijken met voorheen, dus dit zou ik wel ff willen weten


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt80

hoe polijst je die uitlaatpoort dan, bij de gamma hadden ze alleen glanspasta ze zeiden dat dat het ook was.. is gewoon zo'n hard blok

Dit bericht is ge-edit door mt80 op 24-9-2003 20:48



Eerst die kool weghalen met een mesje, daarna alles bijwerken met een iets grovere veil, daarna met een hele fijne, daarna met van dat polijstdoek ruwe versie, en daarna met dat polijst doek fijne versie
 
goot 24-9-2003 20:56 Print reply
Posts: 78
de uitlaatpoort geeft geen vermogens winst.
het helpt alleen tegenverkoling dus op de lange duur blijven de prestatie`s beter gelijk.
en een verkoolde uitlaatpoort komt meestal door verkeerd afstelling met teveel roet/kool vorming
polijsten is dus wel nuttig maar t levert geen extra vermogen

 
i may be slow but i`m ahead of you
Joscross 24-9-2003 20:59 Print reply

Posts: 12501
maar als er steeds meer kool in de uitlaat poort komt zakken de prestaties toch, als je dan de kool weer verwijdert neem ik aan dat het weer gelijk word
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 24-9-2003 21:00 Print reply

Posts: 5996
dat zegt hij toch
 
ik haat mensen
MWvdK 24-9-2003 21:29 Print reply

Posts: 2247
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt80

hoe polijst je die uitlaatpoort dan, bij de gamma hadden ze alleen glanspasta ze zeiden dat dat het ook was.. is gewoon zo'n hard blok

Dit bericht is ge-edit door mt80 op 24-9-2003 20:48

Je moet zegmaar met een doek of een (kut hoe heet dat ) nylon ding op dremel tegen dat blok aan houden, dan komt er van dat pasta op en kan je polijsten..

btw jim, in de uitlaatpoort zit geen benzine meer hoor
 
jeroen 24-9-2003 21:37 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MWvdK

[...]

..

btw jim, in de uitlaatpoort zit geen benzine meer hoor


Je weet neem ik aan hoe 2takt werkt?
 
Joscross 24-9-2003 21:38 Print reply

Posts: 12501
nou vertel
 
MWvdK 24-9-2003 21:41 Print reply

Posts: 2247
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen

[...]


Je weet neem ik aan hoe 2takt werkt?


Bij mij is het dan al verbrand... wete niet hoe het bij jou gaat
 
jeroen 24-9-2003 21:45 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MWvdK

[...]


Bij mij is het dan al verbrand... wete niet hoe het bij jou gaat


Niet alles is verbrand.

Waar heb je anders expantieuitlaat voor nodig.

Dit bericht is ge-edit door jeroen op 24-9-2003 21:46
 
Blorn 24-9-2003 21:45 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MWvdK

[...]


Bij mij is het dan al verbrand... wete niet hoe het bij jou gaat
Haal dan ook maar je expansiepijp eraf
 

Dit topic is 3728 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved