JIMMY |
24-9-2003 20:44 |
Posts: 2765 |
Neh, denk dat het niks uitmaakt, misschien dat de benzine was beter doorstroomt oid..
maar qua vermogen enzo maakt het denk geen verschil..
beter kun je je drijfstang polijsten, als je je cilinder er toch af hebt
Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 24-9-2003 20:44
|
|
|
|
SIWWN |
24-9-2003 20:45 |
Posts: 7079 |
Gaat ook echt makkelijk de drijfstang poleisten als ie nog in het blok zit...
|
|
|
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
24-9-2003 20:46 |
Posts: 5996 |
maakt zeker wel verschil.
die troep koolt altijd aan bij de bovenkant vd uitlaatpoort, die vrij belangrijk is..
maar hoezo vraag je dit? gewoon erop zetten en rijden toch
|
|
ik haat mensen |
|
JIMMY |
24-9-2003 20:46 |
Posts: 2765 |
moet denk redelijk makkelijk lukken hoor, je kan opzig overal wel goed bij..
maar als je het goed wilt doen kun je beter je krukas eraf hebben ja
|
|
|
|
mt80 |
24-9-2003 20:47 |
Posts: 2071 |
hoe polijst je die uitlaatpoort dan, bij de gamma hadden ze alleen glanspasta ze zeiden dat dat het ook was.. is gewoon zo'n hard blok
Dit bericht is ge-edit door mt80 op 24-9-2003 20:48
|
|
|
|
Joscross |
24-9-2003 20:52 |
Posts: 12501 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
maakt zeker wel verschil.
die troep koolt altijd aan bij de bovenkant vd uitlaatpoort, die vrij belangrijk is..
maar hoezo vraag je dit? gewoon erop zetten en rijden toch
Ik heb nieuwe uitlaat ed dus ik kan het niet vergelijken met voorheen, dus dit zou ik wel ff willen weten
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mt80
hoe polijst je die uitlaatpoort dan, bij de gamma hadden ze alleen glanspasta ze zeiden dat dat het ook was.. is gewoon zo'n hard blok
Dit bericht is ge-edit door mt80 op 24-9-2003 20:48
Eerst die kool weghalen met een mesje, daarna alles bijwerken met een iets grovere veil, daarna met een hele fijne, daarna met van dat polijstdoek ruwe versie, en daarna met dat polijst doek fijne versie
|
|
|
|
goot |
24-9-2003 20:56 |
Posts: 78 |
de uitlaatpoort geeft geen vermogens winst.
het helpt alleen tegenverkoling dus op de lange duur blijven de prestatie`s beter gelijk.
en een verkoolde uitlaatpoort komt meestal door verkeerd afstelling met teveel roet/kool vorming
polijsten is dus wel nuttig maar t levert geen extra vermogen
|
|
i may be slow but i`m ahead of you |
|
Joscross |
24-9-2003 20:59 |
Posts: 12501 |
maar als er steeds meer kool in de uitlaat poort komt zakken de prestaties toch, als je dan de kool weer verwijdert neem ik aan dat het weer gelijk word
|
|
|
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
24-9-2003 21:00 |
Posts: 5996 |
dat zegt hij toch
|
|
ik haat mensen |
|
MWvdK |
24-9-2003 21:29 |
Posts: 2247 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mt80
hoe polijst je die uitlaatpoort dan, bij de gamma hadden ze alleen glanspasta ze zeiden dat dat het ook was.. is gewoon zo'n hard blok
Dit bericht is ge-edit door mt80 op 24-9-2003 20:48
Je moet zegmaar met een doek of een (kut hoe heet dat ) nylon ding op dremel tegen dat blok aan houden, dan komt er van dat pasta op en kan je polijsten..
btw jim, in de uitlaatpoort zit geen benzine meer hoor
|
|
|
|
jeroen |
24-9-2003 21:37 |
Posts: 15066 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MWvdK
[...]
..
btw jim, in de uitlaatpoort zit geen benzine meer hoor
Je weet neem ik aan hoe 2takt werkt?
|
|
|
|
Joscross |
24-9-2003 21:38 |
Posts: 12501 |
nou vertel
|
|
|
|
MWvdK |
24-9-2003 21:41 |
Posts: 2247 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeroen
[...]
Je weet neem ik aan hoe 2takt werkt?
Bij mij is het dan al verbrand... wete niet hoe het bij jou gaat
|
|
|
|
jeroen |
24-9-2003 21:45 |
Posts: 15066 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MWvdK
[...]
Bij mij is het dan al verbrand... wete niet hoe het bij jou gaat
Niet alles is verbrand.
Waar heb je anders expantieuitlaat voor nodig.
Dit bericht is ge-edit door jeroen op 24-9-2003 21:46
|
|
|
|
Blorn |
24-9-2003 21:45 |
|