Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - topprestatie Honda MTX-sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1076 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #12297 - topprestatie Honda MTX-sh
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2100 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mauwieMTXdriver 24-9-2003 19:46 Print topicpost

Posts: 2293
ik wou graag weten wat de beste setup is voor een honda MTX-sh en hoe hard ie dan rijd... en of ie een goede trekkracht heeft dan...

setup nu:
70cc cill. immitatie (denk ik)
21mm carb. dell'orto
50cc bocht standaard (moet 80cc worden toch?)
80cc demper proma
vertanding 14-42
crossfilter
 

Martijn 24-9-2003 20:29 Print reply
Posts: 10000
80cc mbx blok met 125 cc eurocilindro (getuned), 28mm flatside carb, powerfilter, powerbox, opmaat uitlaat, binnenrotor (PVL oid) vertexzuiger.

dan heeft ie trekkracht en een hoge top.

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Blukaap 24-9-2003 20:44 Print reply

Posts: 10006
125cc eurocilindro bestaat niet poepdrol
Dat is een 98cc en komt standaard met vertex zuiger .

Honda n00b .

Maarre:

98cc autisa (55mm) getjoent, uitgedraaide kop + o-ring, compressieverhouding 1:15, squish op ~0,8mm, 28mm Keihin PWK, ori membraan met Boyesen kleppen, twin-air/K&N filter, PVL digitaal ontsteking, beetje omgelaste crossmotor uitlaat, 16-45 vertanding.

Dan heeft ie een hoge top en blijft ie waarschijnlijk ook niet meer aan de grond.

Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 24-9-2003 20:44
 
Bastila is lief
Blijhoofd 24-9-2003 21:19 Print reply

Posts: 7378
500 cc 2 takt blok er onder beunen, dan heeft tie een hoge top veel pwr, en ga je samen met je brommer de d00d in
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Muerte aka Ozzy 24-9-2003 21:21 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd

500 cc 2 takt blok er onder beunen, dan heeft tie een hoge top veel pwr, en ga je samen met je brommer de d00d in


..
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
Martijn 25-9-2003 13:07 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

125cc eurocilindro bestaat niet poepdrol
Dat is een 98cc en komt standaard met vertex zuiger .

Honda n00b .

Maarre:

98cc autisa (55mm) getjoent, uitgedraaide kop + o-ring, compressieverhouding 1:15, squish op ~0,8mm, 28mm Keihin PWK, ori membraan met Boyesen kleppen, twin-air/K&N filter, PVL digitaal ontsteking, beetje omgelaste crossmotor uitlaat, 16-45 vertanding.

Dan heeft ie een hoge top en blijft ie waarschijnlijk ook niet meer aan de grond.

Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 24-9-2003 20:44


idd ...stomme honda's was in de war met een 125cc voor AC (is ook minder dan 125 toch?)
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Rick 25-9-2003 13:08 Print reply

Posts: 3788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

125cc eurocilindro bestaat niet poepdrol
Dat is een 98cc en komt standaard met vertex zuiger .

Honda n00b .

Maarre:

98cc autisa (55mm) getjoent, uitgedraaide kop + o-ring, compressieverhouding 1:15, squish op ~0,8mm, 28mm Keihin PWK, ori membraan met Boyesen kleppen, twin-air/K&N filter, PVL digitaal ontsteking, beetje omgelaste crossmotor uitlaat, 16-45 vertanding.

Dan heeft ie een hoge top en blijft ie waarschijnlijk ook niet meer aan de grond.

Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 24-9-2003 20:44


met een 80 ori blijft ie al niet meer aan de grond als je het goed doet
 
Ride like your ass is on fire!!!
Knoxville 25-9-2003 13:25 Print reply

Posts: 1454
Met een goede 70 ook niet, klaar. Eindelose discussie...
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Martijn 25-9-2003 13:34 Print reply
Posts: 10000
ik blijf niet eens aan de grond met mn ori 50...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
BlizzarD 25-9-2003 13:41 Print reply

Posts: 2050
Schaf een volledige (hele) koppakking aan

we komen straks ff langs....
 
Koos non-brommerloos!
AkroBatik 25-9-2003 18:17 Print reply

Posts: 1049
Anders ga je even aan je brommer werken, en niet aan je vriendin!

(kwam daar aan de deur, mauwiemtxdriver had alleen een broek en een shirt aan, en zn vriendin doet haar riem weer vast )

Owja, draai je kop er eens af :P
 
Gunther -> der tollest
Mb5Freak 25-9-2003 18:20 Print reply

Posts: 354
Mallosi 70cc
21mm carb
goed filter
snel uitlaatje..
15-42

dat gaat leuk
 
barry 25-9-2003 18:57 Print reply

Posts: 7387
de vetste setup die je kan hebben op 50cc honda blok gebied vind ik is:

70cc malossi lc (zelf weten of getuned of niet)
20mm carb + powerfilter
gianelli uitlaat
6bak
ideale tdw v


dat vind ik een vette setup wat zeker vlamt , en als je dan alles gaat tunen ook nog, gaat zeker hard
 
He?
-Zeroed in- 25-9-2003 19:07 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd

500 cc 2 takt blok er onder beunen, dan heeft tie een hoge top veel pwr, en ga je samen met je brommer de d00d in


hahahaha lol

 
Luc 25-9-2003 19:12 Print reply

Posts: 3590
mjaa, ligt eran, als je geld hep, kun jem zo hard late rije als je wil, mar wat voor blok had je in gedachte?
50?80?
wat is je budget...
sommige dingen zijn gewoon onbetaalbaar;

Blukaaaaaap
 
Caïn 26-9-2003 14:56 Print reply

Posts: 146
beste setup is als ie lekker rijd, top rond de 65/70 ligt en je op de rollerbank word gezet en precies binnen de grens blijft, dan hebbie een goeie setup
 
Magneet Thunderbird

Dit topic is 2100 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved