Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Krukas speling

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1070 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #12261 - Krukas speling
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1529 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Martin mt5 knol 23-9-2003 17:21 Print topicpost

Posts: 2211
Hoi,

net me blok uitelkaar, en zie ik dat me krukas zon 3 mm open neer kan... Is dit niet goed ?


 
brommerforum stinkt

Blukaap 23-9-2003 17:26 Print reply

Posts: 10006
In welke richting ?
 
Bastila is lief
Martin mt5 knol 23-9-2003 17:26 Print reply

Posts: 2211
horizontaal
 
brommerforum stinkt
bartos 23-9-2003 17:27 Print reply

Posts: 1372
nee is niet goed dus kruk as lagers vervangen. En als je het blok toch al open heb kan je ook gelijk de rest ook me pakken
 
Blukaap 23-9-2003 17:28 Print reply

Posts: 10006
En je hebt je blok uit elkaar liggen ?
Uhmm, vertel maar gewoon hoe je d'r aan hebt lopen rukken en waar en waar die 3mm speling zit, dat is makkelijker denk ik .
 
Bastila is lief
Hier_ben_ik - Administrator 23-9-2003 17:28 Print reply

Posts: 8499
wss bedoeld hij dat zijn drijvstang op en neer kan t.o.v. zijn krukaswangen..


als ik een blok open maak kan de krukas nl oneindig op en neer.. (ongeveer 2,25 meter naar boven en naar bendeden (zonder trap te gebruiken))
 
Members zijn vervelend :-|
prutser 23-9-2003 17:32 Print reply
Posts: 75
denk toch dat die dan zijn krukaswangen bedoelt. vind ik het nog wel steeds interessant hoe die dat voor elkaar heeft gekregen.
 
Martin mt5 knol 23-9-2003 17:33 Print reply

Posts: 2211
Het is horzitondaal de krukas kan duz beetje naar de zijkant. Hij heeft geen speling met naarboven en naar beneden gaan. ZIJWAARTS duz...
 
brommerforum stinkt
Hier_ben_ik - Administrator 23-9-2003 17:34 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: prutser

denk toch dat die dan zijn krukaswangen bedoelt. vind ik het nog wel steeds interessant hoe die dat voor elkaar heeft gekregen.


gewoon.. slijtage
 
Members zijn vervelend :-|
Hier_ben_ik - Administrator 23-9-2003 17:34 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martin mt5 knol

Het is horzitondaal de krukas kan duz beetje naar de zijkant. Hij heeft geen speling met naarboven en naar beneden gaan. ZIJWAARTS duz...


dan is er geen probleem
 
Members zijn vervelend :-|
Martin mt5 knol 23-9-2003 17:35 Print reply

Posts: 2211
Ow gelukkig ik begon me al bang te maken!
 
brommerforum stinkt
Martin mt5 knol 23-9-2003 19:47 Print reply

Posts: 2211
zijwaart kan ie toch nie heen door de zuiger, toch?
 
brommerforum stinkt
sam vl. - [HRC Nijmegen] 23-9-2003 19:50 Print reply
Posts: 1062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martin mt5 knol

zijwaart kan ie toch nie heen door de zuiger, toch?

, is gewoon normaal dat de drijfstang een beetje op en neer kan bewegen tussen de wangen. heeft iedereen .
 
Nijmegen!
Knoxville 23-9-2003 19:50 Print reply

Posts: 1454
Wel een heel klein beetje, zit meestal beetje zijdelingse speling....
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Martijn 23-9-2003 20:30 Print reply
Posts: 10000
test het btw wel ff als ie in beide lagers hangt...tenminste...de krukaslagerspeling..

als ie maar aan 1 lager hangt kan ie altijd heel veel bewegen (lijkt omdat krukas lang is..op het uiteinde is het zo een paar mm)
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
superior mt7 25-9-2003 20:16 Print reply

Posts: 2675
heb nogf wel meer als 3mm den ik ...maar das zoals gezecht wordt normaal dat daar speling zit...dacht al ff dat je je bigend lagers bedoelde ofzo ,,, dat wasd wel een ernstig iets dan

 
V8

Dit topic is 1529 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved