Ik kreeg laatst ook voor geen mogelijkheid me brommer meer gestart toen ie verzopen was door een te grote sproeier.
Ik heb toen me hele carb. nagekeken en schoongemaakt.
Maar dat was het dus niet, daarna het ik heb ff naar me bougie gekeken en die zat helemaal onder de zwarte olie die heb ik dus helemaal schoon gemaakt ff geschuurt en weer zo gezet dat er een precies
1mm tussen de contacjes zat, ik daarna weer proberen start nog niet.
Ik heb daarna me oude B7 bougie erin gezet en ik kickte hem toen in 1x aan.
Ik moet alleen nu ff snel weer een B9 bougie hebben want B7 en 70cc gaat niet zo goed samen denk ik.
schroef die lader van die G60 maar eens op.gewoon 1 bar erop.
VR6 1,9 blaast oo kwel lekker.
maar naast een prelude 2,1 VTEC heefd ie niks te zeggen (en niet lullen over die 200 cc extra want dat compenseerd het gewicht wel weer)
Een VR6 is 2.9 hoor, de US versie is 2.8, een G60 is 1.8. Die G60 die 240 haalt zal wel een goed getunde G-Lader hebben denk ik zo! Probleem met een getunde G-Lader is dat ie veeel sneller slijt. Maar zolang je boven de 0.7 bar blijft is het goed.
jaah,ik bedoelde ook 2,9,i kwas ff in de war.heb i kwel vaker.
pas in een nieuwe m3 gereden.
met supercharger en the whole motherfokking shit
500+ pk
500!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
origineel 4 uitlaten.